Aiotko matkustaa ulkomaille lomalle syksyllä? Minun tekisi mieli mutta....
Uskaltaakohan?
Oletko jo varannut matkan?
Mietin että pitäisi jo varata koska ne kuulemma kallistuu paljon kesän aikana.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt yhden kesälomaviikon elokuun loppuun, siltä varalta että matkustusta olisi siinä vaiheessa helpotettu. Italiaan tai Espanjaan tekee mieli, mutta jos siellä maskipakot ja ravintoloiden ym rajoitukset vielä voimassa, niin en lähde. Matkan varaan vasta ihan viime hetkellä, ettei tulisi ikäviä yllätyksiä.
Se maski ainakin on vielä syksyllä käytössä, että kattelepas sitten matkoja vasta vuoden päästä kesälle. Toki silloinkin maski saattaa olla käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on niin mahoton polte päästä sinne "ulkomaille" ja Suomessa on paska asua niin jääkää saatana sinne elkääkä ikinä tulko valittamaan Suomen säistä.
Elämä on v*ttu valintoja urpot!Hyvin sanottu. Sitä on voinut valita tässä vuoden valita vangitseeko itsensä sinne kodin seinien sisäpuolelle panikkinappula pohjassa vai elääkö normaalia elämään. Esim täällä Dubaissa yhteisö on ollut suljetumpaa, mutta Suomessa kuljetaan maski naamalla pitkin kyliä ollaan niin hyvää ihmistä, että oksettaa. Kuten yllä sanoin matkustaminen on nyt ollut turvallisempaa kuin yleensä, joten lopettakaa jo tuo lapsellinen panikointi ja varatkaa se matka jos kerran mieli tekee.
Dubain turvallisuus nyt on aina ylipäätään aika näennäistä. Saatat joutua vankilaan siellä aivan tavallisista asioista tai siitä että itse joudut rikoksen uhriksi. Vaikea ymmärtää miksi kukaan länsimainen haluaa asua moisessa roistovaltiossa.
No et saata. Sun tiedot on jostain 20 v. takaa eikä ne silloinkaan ole koskenut kuin vanhempia islamisteja. Huumeet ehdoton ei, muutoin sä et Dubaissa ongelmiin virkavallan kanssa joudu. Mä olen asunut 7 vuotta täällä ja roistovaltiota Arabiemiraatit ei ole nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on niin mahoton polte päästä sinne "ulkomaille" ja Suomessa on paska asua niin jääkää saatana sinne elkääkä ikinä tulko valittamaan Suomen säistä.
Elämä on v*ttu valintoja urpot!Hyvin sanottu. Sitä on voinut valita tässä vuoden valita vangitseeko itsensä sinne kodin seinien sisäpuolelle panikkinappula pohjassa vai elääkö normaalia elämään. Esim täällä Dubaissa yhteisö on ollut suljetumpaa, mutta Suomessa kuljetaan maski naamalla pitkin kyliä ollaan niin hyvää ihmistä, että oksettaa. Kuten yllä sanoin matkustaminen on nyt ollut turvallisempaa kuin yleensä, joten lopettakaa jo tuo lapsellinen panikointi ja varatkaa se matka jos kerran mieli tekee.
Itse mietin siinä lähinnä sitä että jos sattuisi saamaan sen koronan siellä reissussa, että haluaisiko maata sairaalassa siinä maassa johon on matkustanut.
Mikäs maa sun mielestä olisi sellainen ettet sairaalassa haluaisi siellä olla? Intia varmaan, mutta mikäs muu.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on v*ttu valintoja urpot!
Tähän tuli pelkkiä alapeukkuja. Suomessa asuu siis tolloja, jotka haluaa täältä pois. Miksi edes asuvat täällä?
Ei Dubaissa ole ollut pitkään aikaan suljettuna mikään. Ja miten toi maski nyt liittyi asiaan?