Kääk, pääsin työhaastatteluun, vaikka olen äitiyslomalla ja ollut jo 3 vuotta työelämän ulkopuolella.
Apua, kun jännittää. Olin varma etten pääse kuin " roskakoriin" . Laitoin niin lyhyen hakemuksenkin... Toivottavasti tärppi käy ja saan paikan. Olisi sitten jotain odotettavaa äitiysloman päätteeksi. Mitähän sitä pukisi päälle? Toivottavasti osaan olla oikein haastattelussa. Enpä muista koska olisin viimeksi haastatteluun asti päässyt, lukuisista hakemuksista huolimatta. Kai se riittää kun on vain oma itsensä....
*onnesta soikeana*
Kommentit (4)
haastatteluun. Eli jospa ovat valmiita odottamaan juuri Minua. ;)
Niin ja hyvin raskisin sitten lapsen laittaa hoitoon. Herttileijaa, esikoisen kanssa olen jo kotona ollut ja tunnen, että olisi paljon " helpompaa" , kun saisin tehdä välillä muutakin kuin lastenhoitoa...
Jokainen tekee niin kuin itselle parhaiten sopii, eikö...
kotona olin ollut 3 vuotta esikoisesta... kuopus oli 6 kk. Pääsin haastatteluun ja sain paikan!
No, isä jäi kotiin lasten kanssa ja minä palasin töihin
Mulla on aina menny parhaiten siloin kun pystyn olemaan " uteliaalla asenteella" että mitähän mielenkiintoista työnantajalla on tarjota minulle. Ja yritän olla liikaa etukäteen ajattelematta miten itse käyttäydyn. Silloin olen parhaiten oma itseni.
Eli ottaa sen haastattelun vain uutena tilaisuutena muttei kuitenkaan niin että olisi jotain menetettävää jos ei sitä saakaan...
äityyslomaa maksetaan 3,5 kk yhteensä.
Kuina meinaat pystyä työhön, vasta syntynyt vauva hoitoon se pari kuukautta vanha :S
Ei pahalla, mutta ei kuulosta hyvältä mun korvaan, mutta itsehän päätä mitä teet