Selittäkää tämä mammat. Miksi nelikymppiset naiset eivät koskaan ole näyttäneet mielenkiintoaan minua kohtaan mutta 20-30v naiset kokoajan?
Olen siis 42v mies.
Tämän palstan mukaan tuo ei pitäisi tapahtua vaan minun pitäisi suosiolla tyytyä oman ikäisiin.
Kuiten todellisuus on tuo.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Ne miehet, joille tämä on mahdollista eivät ensinnäkään vietä aikaansa av palstalla kertomassa asiasta.
Niin eihän sellaiset osaa nettiä käyttää saati voi eksyä suositulle keskustelupalstalle.
Hei, minä tunnen useita +40 vuotiaita, menestyneitä , fiksuja, komeita miehiä, joilla omisi mahkuja iskeä par7- kolmekympp7siä, mutta ovat parisuhteessa. Kukaan niistä ei edes tiedä, mikä on av- palsta. Kyllä täällä viihtyvät miehet ovat tietynlaisia miehiä, anteeksi nyt vaan, mutta eivät kamalan tasokkaita
Tiäkkö kun minäkin tunnen, ja ne tietävät, mikä on av-palsta. Yksi ihan johtajatason tuttu mieskin kerran naureskeli, että ulkomailla asuva ystävä lukee usein ensin vauvapalstan otsikot, kun sieltä saa nopeammin Suomen uutisaiheet kerralla. Kelaa.
Täällä yksi sellainen. Töissä kansainvälisessä järjestössä ja mulle tämä on paras ja helpoin keino seurata, mistä Suomessa puhutaan. Uutiset haen toisaalta, mutta viimeisimmät tosi-TV-toilailut ja mieltä kuohuttavimmat arjen sattumukset löytyy täältä. Kun sitten taas tulen lomilla Suomeen voin osallistua tuttavien keskusteluihin — kiitos AVn.
Vissiin tuttavasikin Suomessa ovat kansainvälisissä johtotehtävissä, (poislukien tietty ne pikku likat)- siinä sitten miljonääri- ukkokööri keskustelee AV:n aiheista. Näin pyörii piiri pieni arjen sattumusten ympärillä, ja ukot ihan täpinöissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Ne miehet, joille tämä on mahdollista eivät ensinnäkään vietä aikaansa av palstalla kertomassa asiasta.
Niin eihän sellaiset osaa nettiä käyttää saati voi eksyä suositulle keskustelupalstalle.
Hei, minä tunnen useita +40 vuotiaita, menestyneitä , fiksuja, komeita miehiä, joilla omisi mahkuja iskeä par7- kolmekympp7siä, mutta ovat parisuhteessa. Kukaan niistä ei edes tiedä, mikä on av- palsta. Kyllä täällä viihtyvät miehet ovat tietynlaisia miehiä, anteeksi nyt vaan, mutta eivät kamalan tasokkaita
Tiäkkö kun minäkin tunnen, ja ne tietävät, mikä on av-palsta. Yksi ihan johtajatason tuttu mieskin kerran naureskeli, että ulkomailla asuva ystävä lukee usein ensin vauvapalstan otsikot, kun sieltä saa nopeammin Suomen uutisaiheet kerralla. Kelaa.
Täällä yksi sellainen. Töissä kansainvälisessä järjestössä ja mulle tämä on paras ja helpoin keino seurata, mistä Suomessa puhutaan. Uutiset haen toisaalta, mutta viimeisimmät tosi-TV-toilailut ja mieltä kuohuttavimmat arjen sattumukset löytyy täältä. Kun sitten taas tulen lomilla Suomeen voin osallistua tuttavien keskusteluihin — kiitos AVn.
Jestas, että kansainvälisissä hommissa olevat seuraavat aktiivisesti Vauva-palstaa? Naiset, me ollaankin kovassa huudossa, av-palstalaiset!
Kun on saanut ylennykset tarpeeksi korkealle niin jää rutkasti työaikaa vaikkapa surffailla vauva palstaa.
Näin se ainakin on minun kohdallani mennyt. Pihalle ei laiteta vaikka mitä tekisin koska tienaan firmalle miljoonia.
T. Ap
Kun sulla tuota jää tuota työaikaa, niin kuis et niitten pikku likkojes kanssa kirjottele? Pitäis sun tyttöjäs vähän ajatella.
Ei kenenkään tartte sulle mitään selittää.
Samat fiilikset, eipä tuota oikein tiedä mitä tehdä ja mikä on sopivaa. Mies 40 puolivälissä enkä välttämättä kovin paljoa alle oman ikäni olevia naisia ajattelisi kumppaniksi tai edes treffeille. Ei kiinnosta joku 30v vaikka kuinka söpö hammashoitaja.