Kyllä hävetti, kun myyjä pyytää nostelemaan maskia papereita kysyessä :(! Ikää 36v
Yleensä kukaan muutenkaan sitä kuvaa syynää :(..
Voi luoja..
Kommentit (37)
Pankissa ne pyytää 70-vuotiailtakin.
Joo, mutta sentään kaupan kassalla. Varmasti joku tuttu näki ruuhkassa :(.
T.ap
Oletko ap hyvinkin paljon kammottavan näköinen? Tyytyväinen korona-aikaan, kun saa pärstän piilottaa maskin taakse?
Äh. Oon 31 ja itselle kävi just noin pari päivää sitten ja yleensä henkkareita kysytään. Kohteliaisuutena ton voi ottaa
Multa kysytään henkkareita aina eli lähes viikottain ja otan kohteliaisuutena, mutta toisaalta turhaa säätöä jos unohdan paperit kotiin ja haluaisin samalla kauppareisulla sen yhden oluen ostaa mukaan. T. N35
Multakin kysyttiin tänään ja ikää 54v.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu pari viikkoa sitten ja mulla ikää 53 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu pari viikkoa sitten ja mulla ikää 53 :)
Ei nyt pilata näiden teinien iloa. Multakin kysyttiin vielä viime kesänä, kun olin 44 vee, sen jälkeen ei ole kysytty.
Minä olen vanhan näköinen 40v. Papereita ei ole kysytty koskaan.
Minultakin kysyttiin tänään, kun ostin sellaista kombuchajuomaa. Olen 72-vuotias! Meillä on suvussa nuorekkaat geenit!
Tätä tapahtuu mullekin ja olen 42. Ärsyttää kun joutuu koskemaan maskiin. Mut ehkäpä se on hyvä, että tulee ostettua harvemmin alkoholia.
Hahaa mua aina naurattaa kun joku on niin otettu papereiden kysymisestä. Yksikin tuttu aina päivittää faceen, että taas kysyttiin papereita. En ole hennonnut kertoa, että se raja on suositeltu kysyä kaikilta alle 30v. Näyttäviltä. Ja kyseinen tyyppi just täytti 30.
Minä olen vanhan näköinen 40 v ja papereita kysyy nuoret myyjät omina rapula-aamuinaan vähän väliä. Piste. Ei siitä tarvitse itseään glorifioida. Anteeksi siis "loukkaantua".. Silti, mitä ostankaan aamuisin? EN polta.
Vierailija kirjoitti:
Minultakin kysyttiin tänään, kun ostin sellaista kombuchajuomaa. Olen 72-vuotias! Meillä on suvussa nuorekkaat geenit!
Luulen, että ensi vuonna jo helpottaa. :)