Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää tämä mammat. Miksi nelikymppiset naiset eivät koskaan ole näyttäneet mielenkiintoaan minua kohtaan mutta 20-30v naiset kokoajan?

Vierailija
30.04.2021 |

Olen siis 42v mies.

Tämän palstan mukaan tuo ei pitäisi tapahtua vaan minun pitäisi suosiolla tyytyä oman ikäisiin.

Kuiten todellisuus on tuo.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävää, jos siit haluat oikeasti parisuhteen omanikäisesi kanssa. Veikkaan, että ulkoisen olemuksesi ja käyttäytymisesi puolesta 20-30 -vuotiaat kokevat sinut tasavertaiseksi ja että olet samalla tasolla heidän kanssaan. 40-vuotiaille voit vaikuttaa liian kypsymättömältä ja nulikalta. En siis väitä, että olet sellainen. Monella ihmisellä on vain ongelmana, että ulkoinen habitus ja ensivaikutelma pettää. Mua luullaan puhumattomuuteni vuoksi leuhkaksi ja itsevarmaksi, vaikka oikeasti olen vain hyvin ujo.

Vierailija
62/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sinä minulle ap, miksi sitten vietät vappuaattoa meidän äitisi ikäisten mammojen seurassa palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen viisvitonen täti ja miellän itseäni parikytvuotta vanhemmat sedät papoiksi, joille voin huoleti flirttailla koska ei ole mitään aikeita alkaa suhteeseen enkä usko näiden pappojenkaan sellaista luulevan.

Itseni ikäisille miehille en aiheuta pelkotiloja flirtillä tai millään muullakaan toiminnalla. Nuoremmille voin, mutta yritän pitää huolen, ettei mene pervoksi.

Jos nämä parikymppiset neitokaiset kokee tilanteen samoin kuin minä?

Vierailija
64/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nelikymppinen ja nyt haen miehissä lähinnä sellaista sielunkumppanuutta. Samanlaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet ja toki tietysti sitä kemiaakin. Nuorenpana olin hieman läheisriippuvainen ja standardit olivat alempana kun en vain halunnut olla yksin. Nyt ymmärrän, että yksin on parempi kuin väärän miehen kanssa.

Vierailija
65/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on lapsellinen??

Ja on se ihan totta.

Ap

Tää ketju on itsesi aloittama. Ookko vähän jälkeenjäänyt?

Vierailija
66/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias voi ajatella vielä, että olet jännittävä ja mielenkiintoinen. 40-vuotiaan mielestä olet renttu, johon hän ei koskisi pitkällä kepilläkään.

Jaa-a, johtotehtävissä oleva miljonääri = renttu. Okei...

T. Ap

Ei kaikkia naisia kiinnosta raha, vaan se, että kumppani on mukava, luotettava, arvostaa naista ja osallistuu kotitöihin jne. Ja todennäköisesti vielä valehtelet. 25-v voi uskoakin...

Missä minä väitin etten ole "mukava, luotettava, arvosts naista, osallistu kotitöihin jne"?

Missäs sää ja kenen kanssa niitä kotitöitä teet?

Vierailija
67/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ulkoisesti ok mutta henkisesti kehittymätön?

N29

Kaikki miehet on oli ikä mikä tahansa. Haet vain sitten toista torttua.

Ehkä? Rakkaus varmaan sitten kehittää ihmistä. Kommentista päätellen et kuitenkaan sitä hae.

N29

Vierailija
68/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen viisvitonen täti ja miellän itseäni parikytvuotta vanhemmat sedät papoiksi, joille voin huoleti flirttailla koska ei ole mitään aikeita alkaa suhteeseen enkä usko näiden pappojenkaan sellaista luulevan.

Itseni ikäisille miehille en aiheuta pelkotiloja flirtillä tai millään muullakaan toiminnalla. Nuoremmille voin, mutta yritän pitää huolen, ettei mene pervoksi.

Näin se just menee. Ei ap täällä muuten roikkuisi tänään.

Vierailija
69/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nostaa rimaa iän myötä, kun oppivat huonoista kokemuksista.

Riippuu vähän missä asiassa. Rima nousee iän myötä korkeintaan luotettavuuden ym suhteen, ja useilla ei siinäkään.

Minä olen ollut samassa tilanteessa kuin ap. Syy siihen on naisten perhesuunnitelmat. Joskus 28-32v tienoilla alkaa olemaan vauvakuume päällä, ja vähemmän suosituilla naisilla ei ole tuossa iässä juuri mistä valita. Parhaat miehet on viety ja vauvakuumeinen nainen ei ole miehelle mikään lottovoitto, koska suhde menee pikakelauksella seurustelusta lapsiperhevaiheeseen.

Vierailija
70/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v nainen tietää että jos mies on liian laadukas niin ei kannata edes yrittää. Sellaisille miehille kelpaavat vain nuoret ja kauniit naiseet.

Pappa, ei sun tartte pelätä ollenkaan olevas liian laadukas, tai siis laadukas lainkaan, päätellen onnettoman huonosta kirjoitus- tyylistäsi. Tarkoitin tyylittömyydestä.

Vierailija
71/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen on ihan eri asia kuin vajaa kolmekymppinen. Tuossa on valovuosien ero.

Vierailija
72/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun ei uskota ja vielä miljonääri 35 slaikkarilla.

Ap

Vierailija
73/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista vajaista, 20 tai 30.

Kunhan muistaa kuolan pyyhkiä

Vierailija
74/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Ne miehet, joille tämä on mahdollista eivät ensinnäkään vietä aikaansa av palstalla kertomassa asiasta.

Niin eihän sellaiset osaa nettiä käyttää saati voi eksyä suositulle keskustelupalstalle.

Hei, minä tunnen useita +40 vuotiaita, menestyneitä , fiksuja, komeita miehiä, joilla omisi mahkuja iskeä par7- kolmekympp7siä, mutta ovat parisuhteessa. Kukaan niistä ei edes tiedä, mikä on av- palsta. Kyllä täällä viihtyvät miehet ovat tietynlaisia miehiä, anteeksi nyt vaan, mutta eivät kamalan tasokkaita

Tiäkkö kun minäkin tunnen, ja ne tietävät, mikä on av-palsta. Yksi ihan johtajatason tuttu mieskin kerran naureskeli, että ulkomailla asuva ystävä lukee usein ensin vauvapalstan otsikot, kun sieltä saa nopeammin Suomen uutisaiheet kerralla. Kelaa.

Ettäs olet oikein kuullut, että johtajatason mies lukee ulkomailla suomalaiselta vauva-palstalta päivän uutiset?

Vierailija
75/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma kun ei uskota ja vielä miljonääri 35 slaikkarilla.

Ap

Ei me uskota, ei! Miljonääri sinä et oo ja oikeesti slaikkkari 3.5.

Vierailija
76/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v nainen tietää että jos mies on liian laadukas niin ei kannata edes yrittää. Sellaisille miehille kelpaavat vain nuoret ja kauniit naiseet.

Ap:llä ei ole edes yliopistokoulutusta, joten hän ei ole laadukas mies. Nämä asiat näkee lähes heti, kun mies avaa suunsa.

Kyllä multa tollaiset paperit löytyy. Sori vaan.

Ap

Täällä 19v typykkä, sain vuosia sitten Nobelin rauhanpalkinnon. Sori vaan.

Vierailija
77/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Ne miehet, joille tämä on mahdollista eivät ensinnäkään vietä aikaansa av palstalla kertomassa asiasta.

Niin eihän sellaiset osaa nettiä käyttää saati voi eksyä suositulle keskustelupalstalle.

Hei, minä tunnen useita +40 vuotiaita, menestyneitä , fiksuja, komeita miehiä, joilla omisi mahkuja iskeä par7- kolmekympp7siä, mutta ovat parisuhteessa. Kukaan niistä ei edes tiedä, mikä on av- palsta. Kyllä täällä viihtyvät miehet ovat tietynlaisia miehiä, anteeksi nyt vaan, mutta eivät kamalan tasokkaita

Tiäkkö kun minäkin tunnen, ja ne tietävät, mikä on av-palsta. Yksi ihan johtajatason tuttu mieskin kerran naureskeli, että ulkomailla asuva ystävä lukee usein ensin vauvapalstan otsikot, kun sieltä saa nopeammin Suomen uutisaiheet kerralla. Kelaa.

Täällä yksi sellainen. Töissä kansainvälisessä järjestössä ja mulle tämä on paras ja helpoin keino seurata, mistä Suomessa puhutaan. Uutiset haen toisaalta, mutta viimeisimmät tosi-TV-toilailut ja mieltä kuohuttavimmat arjen sattumukset löytyy täältä. Kun sitten taas tulen lomilla Suomeen voin osallistua tuttavien keskusteluihin — kiitos AVn.

Vierailija
78/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihan turpasi ap!

Ihmiset ovat yksilöllisiä,

Olet ehkä niin lapsellinen ja kypsymätön, että ikäisesi naiset eivät kertakaikkiaan pysty sinusta kiinnostumaan.

Jossainhan tuollainen mättää ja mättää tosi pahasti.

Sillä mitä nuorempi nainen on, sitä vähemmän hänellä on elämänkokemusta, näkemystä miehistä ja miesten elämästä yleensä.

Nuoremmat naiset saattavat aluksi viehättyä kokeneemmasta miehestä, ottamatta huomioon miehen muita puolia, kuten älykkyyttä, sosiaalisia taitoja, riippuvuuksia ja muita vastaavia asioita.

Joskus, ikävä kyllä, tunnen voimakasa myötä häpeää noiden naisten takia, jotka hölmöyttään alkavat suhteisiin tietynlaisten miesten kanssa. Mutta se on vain ohimenevä tunne.

Täysi-ikäiset ihmiset niin naiset kuin miehet,vat itse vastuussa kaikista tekemistään ja valinnoistaan.

Vierailija
79/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkaas, AP, missä ja missä tilanteissa sä kohtaat näitä nuorikoita?

Tinderissä ja kunhan pääsee noihin pintaliitäjä piireihin niin helppoa on

Tää meitin 42v papparainenko Tinderissä?

Vierailija
80/104 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit... 20-30v on lapsentekoiässä