Viralliset vappubileet 2021 - Apulanta & Stig
Täähän on ihan kauheeta :D viime vuodenkaan räpellys ei ollut näin järkky.
Kommentit (52)
Eihän tätä ole kenenkään mikään pakko katsoa jos ei tykkää. Musta ihan arvostettavaa että jotain järjestetään. Eihän tämä tosiaan mikään live-keikka ole, mutta ainakin jotain erilaista. Ihan perinteistä konserttitaltiointia tulee muutenkin telkkarista.
Stig toimii etänä yllättävän hyvin.
Hyvinhän Toni vetää, mitä te valitatte! Ihan kuin keikalla olisi, on vaan lyhyemmät jonot vessaan :D
Teini kirosi ja paineli ulos, kun tanssin ympäri olkkaria Pepsitölkki kädessä hoilaten "Piiskaa, heiii beibi anna mulle PIISKAA". Raukka ei kestänyt, kun wanha äiti pitää hauskaa XD
Minkä kurkkupurkin läpi ne veti noi keikat. Miten saadaan jopa konemusa kuulostamaan ihan skeidalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata katsoa jos ei tykkää apulannasta..
Huikeaa, että tällaista tehdään ja siis vielä ilmaiseksi katsojille.
Toki eihän tää sama asia oo kun keikalla olisi
En ole fani, mutta ei myöskään ole mitään Apulantaa vastaan. Miten tuo ääni on noin epäonnistunut? Laulajasta ei kuule mitään. Viime vuoden JVG keikka oli kyllä selkeästi parempi.
Kumpaa te fanitatte, Apulannan ääntä vai sävellyksiä? Mulle tärkeintä on ääni ja sävellys, en ymmärrä tätä Apulannan suosiota yhtään.
Miksi muuten näytetään säälittävä festariukkeli hahmoja, kuin videopelissä, kun voitais tehdä kunnon lähetys eri laulajineen. Sellanen, jossa näkyisi laulajatkin normaalisti.
Useampia esiintyjiä!
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa te fanitatte, Apulannan ääntä vai sävellyksiä? Mulle tärkeintä on ääni ja sävellys, en ymmärrä tätä Apulannan suosiota yhtään.
Miksi muuten näytetään säälittävä festariukkeli hahmoja, kuin videopelissä, kun voitais tehdä kunnon lähetys eri laulajineen. Sellanen, jossa näkyisi laulajatkin normaalisti.
Useampia esiintyjiä!
ääntä vai sävellyksiä hahahahah
varsinaisia säveltäjiä. eiks nää oo nelosen uudet jounin kauppalaiset eli alkaa olla puolisoineen kaikissa nelosen ohjelmissa
Vierailija kirjoitti:
Tonin suu liikkui eri tahtiin kuin sanat, tai siis Piiskaa-kappaleessa suu liikkui "anna mulle piiskaa" kun kuului "teethän mulle niin".
🧐
Elokuuta ja Aplareiden Stadion-keikka odotellessa 😍. 2 lippua parhailta (istuma/katettu) paikoilta 190€, varasin heti kun tulivat myyntiin.
Olisi ollut parempi kun oisivat laittaneet vaikka jonku vanhan konsertin.