Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viralliset vappubileet 2021 - Apulanta & Stig

Vierailija
30.04.2021 |

Täähän on ihan kauheeta :D viime vuodenkaan räpellys ei ollut näin järkky.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut parempi kun oisivat laittaneet vaikka jonku vanhan konsertin.

Vierailija
42/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä ole kenenkään mikään pakko katsoa jos ei tykkää. Musta ihan arvostettavaa että jotain järjestetään. Eihän tämä tosiaan mikään live-keikka ole, mutta ainakin jotain erilaista. Ihan perinteistä konserttitaltiointia tulee muutenkin telkkarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stig toimii etänä yllättävän hyvin.

Vierailija
44/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän Toni vetää, mitä te valitatte! Ihan kuin keikalla olisi, on vaan lyhyemmät jonot vessaan :D

Vierailija
45/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kirosi ja paineli ulos, kun tanssin ympäri olkkaria Pepsitölkki kädessä  hoilaten "Piiskaa, heiii beibi anna mulle PIISKAA". Raukka ei kestänyt, kun wanha äiti pitää hauskaa XD

Vierailija
46/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kurkkupurkin läpi ne veti noi keikat. Miten saadaan jopa konemusa kuulostamaan ihan skeidalta.

Vierailija
47/52 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata katsoa jos ei tykkää apulannasta..

Huikeaa, että tällaista tehdään ja siis vielä ilmaiseksi katsojille.

Toki eihän tää sama asia oo kun keikalla olisi

En ole fani, mutta ei myöskään ole mitään Apulantaa vastaan. Miten tuo ääni on noin epäonnistunut? Laulajasta ei kuule mitään. Viime vuoden JVG keikka oli kyllä selkeästi parempi.

Vierailija
48/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa te fanitatte, Apulannan ääntä vai sävellyksiä? Mulle tärkeintä on ääni ja sävellys, en ymmärrä tätä Apulannan suosiota yhtään.

Miksi muuten näytetään säälittävä festariukkeli hahmoja, kuin videopelissä, kun voitais tehdä kunnon lähetys eri laulajineen. Sellanen, jossa näkyisi laulajatkin normaalisti.

Useampia esiintyjiä!

Vierailija
49/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa te fanitatte, Apulannan ääntä vai sävellyksiä? Mulle tärkeintä on ääni ja sävellys, en ymmärrä tätä Apulannan suosiota yhtään.

Miksi muuten näytetään säälittävä festariukkeli hahmoja, kuin videopelissä, kun voitais tehdä kunnon lähetys eri laulajineen. Sellanen, jossa näkyisi laulajatkin normaalisti.

Useampia esiintyjiä!

ääntä vai sävellyksiä hahahahah

varsinaisia säveltäjiä. eiks nää oo nelosen uudet jounin kauppalaiset eli alkaa olla puolisoineen kaikissa nelosen ohjelmissa

Vierailija
50/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonin suu liikkui eri tahtiin kuin sanat, tai siis Piiskaa-kappaleessa suu liikkui "anna mulle piiskaa" kun kuului "teethän mulle niin".

🧐

Vierailija
51/52 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuuta ja Aplareiden Stadion-keikka odotellessa 😍. 2 lippua parhailta (istuma/katettu) paikoilta 190€, varasin heti kun tulivat myyntiin.

Vierailija
52/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset