Viralliset vappubileet 2021 - Apulanta & Stig
Täähän on ihan kauheeta :D viime vuodenkaan räpellys ei ollut näin järkky.
Kommentit (52)
Minä olen ihan fiiliksissä. Apulannan sanoitukset ovat niin hyviä ja suurin osa omaan elämäntilanteessa niiiiin hyviä. Oikein sydän pamppailee kun Apulanta jyrisee täysiä. Ja ikäähän minulla on vähän alle 50-vuotta.
Ai nyt sielä tuli päivä yhtäkkiä :D
Miksi lausui t-kirjaimet kuin englannin aksentilla Pahempi toistaan -kappaleessa?
Jotenkin outo toi t-äänne Tonilla. Ihan kun hoono soomi olis liikkeellä. Mitä ihmettä?
Noista leikkikatsojista tuli mieleen zombiet ku muutenkin maailmanlopun meininki
Hakkasi itseään päähän vai oliko se joku viittoma sanalle kuningatar?
No sitten lausuu k-kirjaimen ceenä.
Odotan miten Stig ottaa tämäm haltuun :D
Vierailija kirjoitti:
No sitten lausuu k-kirjaimen ceenä.
No shehän on Doni Wirdanen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lausui t-kirjaimet kuin englannin aksentilla Pahempi toistaan -kappaleessa?
Joo tuli mieleen Antti Tuiskun ääni siinä Treenaa biisissä, hyi.
voiko tylsempää olla. kuka tätä jaksaa kuunnella. kaukana vappumusiikista. pitäisi olla karnevaalimusiikkia jota kaikki tykkää kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Toni kännissä?
Saa kai sitä vappuna parit simat ottaa.
Ei vaan, itsekin tässä kuuntelen että ääni on jotenkin heikon kuuloinen.
Eihän Toni Virtanen koskaan mikään Caruso ole ollut...
Eikö äänentoisto ollut kohdillaan kun Tonin piti puskea äänensä käheeks. Luulis nykytekniikalla saatavan parempaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miks Sipe istuu tuolla kilometrin päässä yksin rummuttelemassa :D
Sais mennä vieläkin kauemmas...
Stig on minusta kyllä livenä ihan hyvä esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hakkasi itseään päähän vai oliko se joku viittoma sanalle kuningatar?
Teki myös r_nkka_sta esittävän liikkeen pään vieressä.
Kyllä huomas eron liveyleisökeikkaan ku yöllä ja päivällä. Pojat olis tarvinnu yleisön energiaa syttyäkseen kunnolla tuleen. Nyt jäi vaisuks tää yritelmä.
Tonin suu liikkui eri tahtiin kuin sanat, tai siis Piiskaa-kappaleessa suu liikkui "anna mulle piiskaa" kun kuului "teethän mulle niin".