Oliko sinullakin 80-luvulla akvaario? Kauanko jaksoit hoitaa?
Mun kaveripiirissä vähän joka toisella oli akvaario. En tiedä ketään muuta tuttavistani, kellä enää olisi, useimmat lopetti alta vuoden. Mulla on vieläkin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miksi akvaariot vaikuttavat olevan niin harvinaisia. Todella harvoin missään sisustuslehtien tai naisten yleisaikakauslehtien kotijutuissa näkyy akvaarioita. Kissoja ja koiria kyllä on.
Akvaariot on allergikoille. Kaloja ei voi silittää. Niistä ei tule samalla tavalla kaveria kuin kissasta tai koirasta.
80-luvulla ei mutta 90-luvulla oli kolmisen vuotta. Yhtään en ollut perehtynyt hoitoon, otin sen melko extempore. Kalasto oli kuin sekametelisoppaa, sekaisin vähän sitä sun tätä siitä riippumatta mitä se laji tarvitsisi vedeltä ja elinoloilta.
Mulla oli ysärillä se Windowsin akvaario-ruudunsäästäjä. Se oli riittävän helppohoitoinen mulle ja suunnilleen yhtä jännittävä kuin oikea akvaario.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miksi akvaariot vaikuttavat olevan niin harvinaisia. Todella harvoin missään sisustuslehtien tai naisten yleisaikakauslehtien kotijutuissa näkyy akvaarioita. Kissoja ja koiria kyllä on.
Akvaariot on allergikoille. Kaloja ei voi silittää. Niistä ei tule samalla tavalla kaveria kuin kissasta tai koirasta.
Mulla on sekä kissoja että kaloja. Vanhimmat kalat yli 15 vuotiaita, kyllä niistä on tullut kavereita.