En ymmärrä vappua enkä intoilua siitä, enkä myöskään ryyppäämistä
Olenko ainoa? Itse juon villasukat jalassa teetä ja katselen kissavideoita.
Kommentit (15)
Olet tylsä. Kyllä ryyppäys kuuluu vappuun.
Meillä punaiset vappupallot ja kohta myös nenät, siis aidosti punaiset, mentäisiin marssille ja kannettaisiin skp.n lippua mutta kun ei ole marssia...se tympii. En voi sietää kissoja, itselläni oli kerran kissa ja se raapi, hyppäsi silmille kun nukuin ja pelotteli vieraatkin aina, oikea peto oli. Miestäni se palvoi ja siksi oli minulle ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä. Kyllä ryyppäys kuuluu vappuun.
Silloin on tylsä, jos pitää kännätä ollakseen mielenkiintoinen ja jännittävä.
Kissaihmiset ovat yhtä outoja ja vaarallisia kuin kissatkin. Varsinkin jos mies on kissaihminen, niin se on super outoa, sellainen mies on oikea freak!
Nykyään turha keinotekoinen juhla, mutta ymmärrän että entisinä aikoina kun työläisten olot on olleet huonot niin on juhlittu. Silloinkin etupäässä kaupunkilaisten juttu, maaseudulla työn juhlaa on perinteisesti vietetty työn merkeissä, eli lannan ajossa pellolle.
Ryyppäys ei kuulu mihinkään päivään eikä yhteyteen. Miksi myrkytyksen hankkiminen itselleen tai porukalla kuuluisi asiaan ikinä?
Se tapa millä suomalaiset juo, se vain ei ole sivistynyttä. Mutta alkaa se kuitenkin ässällä ja on S-ikailua.
Vapaassa maassa jokainen juhlikoon mielensä mukaan tai olkoon juhlimatta. En minäkään pidä kännäämisestä, eikä vappuuni ole kuulunut alkoholia noin kymmeneen vuoteen. Juhlin kuitenkin ja nautin vapusta täysin rinnoin. Menneinä vuosina olen tavannut ystäviä, katsellut valkolakkien merta, ihastellut lapsia, jotka ylpeänä kantavat hienoja ilmapalloja ja vappuviuhkoja, tehnyt simaa, ostanut munkkeja (olen laiska leipomaan), yms.
Minulle vappu on kevään ja riemun juhla, ja tietenkin myös opiskelijoiden juhla. Vaikken itse olekaan opiskelija, nautin tavallaan myös heidän riemustaan ja siitä, että Suomeen on opiskelijoille kehittynyt tosi rikas vappukulttuuri, jota ei muualla maailmassa ole. Ei vappu ole pelkkää ryyppäämistä.
Hauskaa vappua!
Mä en ymmärrä saunomista ja heteroseksiä.
Silti niitä jotkut viitsii harrastaa.
Ei sun ole pakko kaikkea ymmärtää.
Vedän viinaa että ei tartte lähteä töihin jos kysytään.
Ukko38 kirjoitti:
Mä en ymmärrä saunomista ja heteroseksiä.
Silti niitä jotkut viitsii harrastaa.
Mä niin rakastan saunomista ja heteroseksiä! Oon ollut kumpaakin vailla koko pandemian ajan, kun jäin loukkuun ulkomaille. :( Mutta kyllä minä vielä joskus taas tulen Suomeen ja marssin varmaan saman tien saunaan. :)
Et vissiin kuulu kohderyhmään? Työläisten ja opiskelijoiden juhla!