Mitä teet nyt ja illalla?
Juhliiko kaikki.
Kommentit (37)
Teen äitini sukureseptillä kiinalaista ruokaa ja katsomme miehen kanssa elokuvan. Ihan normi :)
Ryyppään ja teen ja syön pizzaa. Musa huutaa niin kovaa kuin kaarista irtoaa.
Palstailen nyt samalla kun syön parsa-kylmäsavulohileipiä ja myöhemmin käyn pitkällä lenkillä ja menen saunaan. Saatan katsoa myös neloselta mies ja alaston ase- leffan.
Yksinäisenä sinkkuna ei paljon ole juhlamieltä.
Nyt olen töissä tauolla. Illalla meen kotiin syömään ja katselen telkkaria.
Piirtelen. Väsyttää iha kamalasti, nii taidanmennä nukkuu jo yheksältä.
Roikun av-palstalla, meen koiran kanssa lenkille ja ajoissa nukkumaan. Väsyttää.
Nyt rentoudun tässä koneen äärellä. Klo 19 lähden yövuoroon sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään ja teen ja syön pizzaa. Musa huutaa niin kovaa kuin kaarista irtoaa.
Kaarista... kajarista. Olipa vaikea saada ettei korjaa:D, vielä en ole ryypännyt niin paljon.
Menen ystävälleni. Hänellä on sauna-vuoro 20-21- Hän ei menen saunaan,saan mennä sinne yksin.! Rakastan saunaa!Hän auringon noususta laskuun syömättä juomatta,työssäkin.Kuivuisi sauna.Ei kykenen siis menee sinne! Koska vietää Ramadan ja perjantait menee ilta rukoukseen veljensä perheelle.Lopuksi syövät yhdessä kaikki!Odotaa siis kotinsa,kun käyn saunassa ja tuo autolaan muinut kotiini .Jatkaen matkaa veljen perhe. Huomenna aikaisin tulee hakee mut autolla,vie mut Honkanummi.Käyn isäni haudalla,jossa nukuu iki unta veljeni ja isäni-veli. Joten normi viikonloppu.Korona rajoitukset ja olen vanha!Rajoitukset tekee myös en kohtaa rakaimpia, asuvat muualla kuin pääkaupunki seutu! 1 rokote koronaan saatu jo,toista odotellaan. Hyvää vappua kaikille.Pitäkää toisistanne huolta!Parempaa toukokuuta.( ps,anteksi kirjotus virheet,joitain voi häiritä,luki vikasena en näe ne itse)
Siivoilen ja katselen telkkaria, huomenna sitten kaverin kanssa iltaa istumaan.
Makoilen, ahmin sipsejä katson tv:tä.