Mitä mieltä olette monolid-silmäluomista?
Mitä mieltä olette silmäluomista, joissa ei näy selvästi luomen rajaa, vaan poimu peittää silmän sisänurkan?
Kommentit (10)
Eiks jollain 15% suomalaisista ole niin raskaat luomet, että on tuollainen "monolid".
Mielenkiintoisen näköiset, mutta eivät sovi omaan kauneusihanteeseeni.
No mitäs pitäisi olla mieltä. Itsellä on sellaiset. Minusta kivat. Lapsellenikin on ne periytyneet. En niitä juuri mieti arjessani, pitäiskö? Hyvää vappua vaan Ap:llekin
Vierailija kirjoitti:
Eiks jollain 15% suomalaisista ole niin raskaat luomet, että on tuollainen "monolid".
Ei se mielestäni liity luomien raskauteen. Ainakaan aina. Rakenne/muoto on vaan eri. Minulla on poimut, mutta luomi ei todellakaan ole raskas, luomiväriä turha käyttää kun yliluomi on kokonaan piilossa.
Kauniit. Olen aina halunnut sellaiset "aasialaiset" silmät. Kun olin lapsi, venytin silmiä "vinon" näköisiksi. Vanha kunnon r*sistimummoni sanoi, että varo, ettei silmäs jää tuollaisiksi, jonka seurauksena pidin salaa iltaisin silmiä venytettyinä. No, ihan tavalliset lurppaluomiset karjalaissilmät näistä tuli. Paras kaverini, joka on taas vietnamilainen, on mielestäni superkaunis eksoottisine luomineen. <3
Ihan fine