Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehden + juttu Helmistä ja Dannysta, mitä siinä sanotaan?

Vierailija
30.04.2021 |

Arvaan että jauhetaan samoja juttuja mitä aiemmissakin lehtijutuissa mutta onko joku lukenut tuon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lue itse?

Vierailija
2/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset lue itse?

En ole ap, mutta en todellakaan maksa iltiksen lukemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lue itse?

Vaan kehotat muita varastamaan maksullisen sisällön koska kiinnostaa niin paljon? Hieno elämä sulla.

Vierailija
4/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nyt on sattunut tilaamaan Iltalehti plussan ja voisi täällä tiivistää mitä siinä lukee. 

Vierailija
5/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lue itse?

Vaan kehotat muita varastamaan maksullisen sisällön koska kiinnostaa niin paljon? Hieno elämä sulla.

Missä olen niin kehottanut?

Kyllä minä puhun ihmisten kanssa maksullisten lehtien sisällöistä. Tännekin olen hesarin tilaajajuttuja kopioinut joskus.

Mistä sinä puhut kaveriesi kanssa? ”Mä tiedän jotain Dannysta, mutta en voi kertoa, koska se oli maksullisessa Iltalehdessä.. ja tiedän jotain Halosestakin, mutta sitäkään en voi kertoa, koska se oli tilaajille Hesarissa”. ??

Vierailija
6/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
7/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten teillä ei näy nämä jutut, ihan maksuttomassa versiossa oli aamulla tämä pitkä artikkeli. D oli ehdottanut Helmille että kun he tulevat niin hyvin toimeen niin jatketaan yhdessäoloa sen Helmin työkeikan jälkeenkin. Ja tämä sopi Helmille. Helmi sanoi että hänellä on nyt 3 kotia, yksi Pohjanmaalla ja yksi Raumalla ja olikohan yksi Helsingissä. Kertoi että vapuksi ovat menossa Dannyn kanssa Raumalle veneilemään. Kertoi myös ennakkoluuloista ikäeroon liittyen, että jotkut sukulaiset ja ystävät ovat katkaisseet välit. Sanoi että itseä ei ikäero häiritse.

Vierailija
8/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vappuna on simaa liittimessä.

Vierailija
9/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita pankkitilillä.

Vierailija
10/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nyt siis myöntäneet seurustelevansa? Helmi ei ole enää pelkkä avustaja?

Vierailija
11/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Dannylla on seuraa.

Vierailija
12/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten teillä ei näy nämä jutut, ihan maksuttomassa versiossa oli aamulla tämä pitkä artikkeli. D oli ehdottanut Helmille että kun he tulevat niin hyvin toimeen niin jatketaan yhdessäoloa sen Helmin työkeikan jälkeenkin. Ja tämä sopi Helmille. Helmi sanoi että hänellä on nyt 3 kotia, yksi Pohjanmaalla ja yksi Raumalla ja olikohan yksi Helsingissä. Kertoi että vapuksi ovat menossa Dannyn kanssa Raumalle veneilemään. Kertoi myös ennakkoluuloista ikäeroon liittyen, että jotkut sukulaiset ja ystävät ovat katkaisseet välit. Sanoi että itseä ei ikäero häiritse.

Oli siinä IL tvn videokin jutussa. Se on ilmainen ja siinä sanotaan enemmän factaa kuin jutussa

Helmin kontaktoi alun perinkin Dannya musiikkiasiat mielessä ja se yritettiin pitää piilossa medialta muttei onnistunut. Koko tuo kesätyöpesti on ihan päälleliimattu juttu.

Vierailija
13/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Helmi tuolla ihan oikeasti omasta tahdostaan?

Vierailija
14/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt innostuko, ei 20-vuotias ” seurustele” lähes kahdeksankymppisen ukkelin kanssa.

Vierailija
15/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lue itse?

Sen plussan saa 2:ksi kuukaudeksi ilmaiseksi, eikä ole mitään jatkotilaus pakkoa samalla saa koko lehden lukea. Kannattaa tilata jos Danny kiinnostaa.

Vierailija
16/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi muuten sanoi siinä jutussa vielä, että Danny on nuorin (tai nuorimman näköinen) 78-vuotias jonka hän tietää.

Vierailija
17/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmistä on tullut oikei kaunis aikuinen nainen. Enkä tuo julki ketä muistuttaa.

Vierailija
18/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otteko oikeesti sitä mieltä että teidänkin leivästä saa varastaa? Vaan ainoastaan muiden työtä voi hyväksikäyttää?

Vierailija
19/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otteko oikeesti sitä mieltä että teidänkin leivästä saa varastaa? Vaan ainoastaan muiden työtä voi hyväksikäyttää?

Kyllä se jutun kirjoittaja palkkansa saa, rauhoitu.

Vierailija
20/21 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset