Paljon edelliset silmälasisi maksoivat?
Oliko mielestäsi edulliset vai kalliit?
Itse ostin vuosi sitten silmälasiliikkeestä kahdet lasit yhden hinnalla, hinnaksi tuli yht. n 350€. Aika hintavat lasit taas oli mun mielestä, mutta minkäs sille mahtaa.
Kommentit (34)
Oliskohan jotain 800 €, näkö ei ole onneksi sen jälkeen juuri muuttunut, mutta lasien ulkonäkö on näin kymmenen vuoden jälkeen vähän rähjäinen, niin uudet on ollut harkinnassa jo pari vuotta.
Linsseissä on ohennukset ja hajataitot ja varmaan joku suojapinnoitekin.
Huh, mitä hintoja laseissa. No on nää mun lasit sittenkin sitten ihan edulliset kun vertaa noihin moniin muihin hintoihin. Ap
150 €. Yksitehot liikkeen halvimmilla kehyksillä.
Monen monta vuotta maksoin silmälaseista 400 euroa. Nämä viimeisimmät maksoivat 550 euroa. Näiden kanssa pärjään kuitenkin aina sellaiset reilun 5 vuotta, joten en ala tinkimään vaan valitsen sellaiset, jotka ovat kivat ja joissa voi viihtyä useamman vuoden. Vahvuutta on sellaiset 4,5 miinusta.
3 paria sain 70 eurolla selectspectsiltä
29 €. Specsaversin halvimmat lasit riittää mulle ihan hyvin, vaikka kummassakin silmässä on on yli 6 miinusta ja myös hajataittoa löytyy.
1400€. Vähän harmitti, kun laseja hakiessani samassa liikkeessä oli tarjouksena toinen linssi ilmaiseksi, mutta se ei tietenkään koskenut tätä tilausta. En kyllä enää ikinä mene tähän liikkeeseen. En kyllä myöskään Nissanille; siellä jouduin uusimaan linssit kahteen kertaan ennen kuin sain oikeat vahvuudet oikein asennettuina.
1 v 6 kk sitten moniteholasit Tallinnasta. Nyt on näkö heikentynyt, joten pitäisi tehdä uusi reissu.
rillipiru kirjoitti:
jotain 550euroa,mutta mä ostan aina laatua,en mitään pilipali. Kun joutuu käyttämään koko ajan,ei viitsi mitään halpiksia ostaa.
pari kaveria osti "tiedättekyllämistä" niin hyvä kun pyhättömän viikon kesti.
Miksi alapeukut,asia on totta
Vierailija kirjoitti:
1200€ aika kalliit.
Sama täällä.
Ostin ekat rillini pari vuotta sitten ei maksanut kuin 600 e ja mieheni osti ekansa kans 700 e samaan aikaan 😓 huh mikä hinta mutta Hyvät ja laadukkaat ovat edelleen.
Sitten ostimme samalla kummallekin tietysti aurinkolasit tehoilla niissä köyhdyimme vaan onneksi 500 e yhteensä 😀😎
450 euroa. Pelkät lukulasit. Silmät vaan niin ”eri paria”. Toisessa vahvuus +4, toisessa +2. Mutta lukea näkee nyt hyvin.
650 euroa kahdet silmälasit ja aurinkolasit. Mukana on erilaisia alennuksia sen verran, että noin puolet lähti alkuperäisestä hinnasta. Kaikki merkkikehyksillä ja laadukkailla linsseillä. Miinusta on molemmissa silmissä noin viisi, mikä on melko paljon.
300 e kun instrulla oli Black fridayna kehykset ja linssit -50%. Alennuksen kanssa ei ollut korkea hinta. Kyttään aina jonkun merkittävän alennuksen, koska ohennukset maksavat paljon -9 voimakkuuksilla.. sitä päivää odotellessa kun pääsen silmäleikkaukseen. Näön huonontuminen ei siis ole loppunut vielä :(