Luotatko puolisoosi?
Itse sanon70%. Piilottelee puhelimennäyttöä ja muutenkin touhuaa outoja.
Ja reagoi todella voimakkaasti jos otan asian puheeksi.
Kommentit (34)
En ole suhteessa enkä varmaan tule olemaan. Juuri siksi, että en usko keneenkään voitavan luottaa. Ei ole mitään "pettäjätyyppiä", on vain moniavioisen lajin edustajia jotka epätoivoisesti pyrkivät yksiavioisuuteen ja ymmärrettävästi usein siinä epäonnistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette ihmisen kanssa johon ette luota?
Ei oo vara erota
Kelasta saa tt-tukea ja asumistukea. Niillä kyllä pärjää.
Luotan 100%, että pettäisi minua, jos tilanne olisi tietynlainen. Ei itse onneksi hakeudu nykyään sellaisiin tilanteisiin ja ollaan tiiviisti yhdessä ihan hänen omasta halustaan.
Kyllä 100%. On maailman luotettavin ja suoraselkäisin ihminen.
Luotan siihen ettei hänellä rakastajaa ole, mutta monessa muussa asiassa en. Valehtelee arjen asioista ja ei voi koskaan luottaa siihen pitääkö hänen sanansa paikkaansa. Aivan murtumispisteessä kyllä koko suhde.
Minulle ei ole olemassa parisuhdetta, jossa ei luoteta. Jos ei ole luottamusta, ei ole parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kääntää asian aina mun syyksi, olen pimeä kun tommosta kyselen. Seuraa riita ja lopputulos on se että minä olen pimeä. T.ap
Vaikuttaa narsistin peruskäytökseltä.
Luotan ettei petä mutta esim raha-asioissa en luota.
Vierailija kirjoitti:
Luotan siihen ettei hänellä rakastajaa ole, mutta monessa muussa asiassa en. Valehtelee arjen asioista ja ei voi koskaan luottaa siihen pitääkö hänen sanansa paikkaansa. Aivan murtumispisteessä kyllä koko suhde.
Meillä sama tilanne.
Ap: miten silti luotat 70% ? Minä en tuossa tapauksessa luottaisin muuhun kuin siihen, että miehellä on salasuhde.
Riippuu asiasta. Uskollisuuden ja yleisen luotettavuuden ja lupausten suhteen luotan 99 %.
Hän kuitenkin kaunistelee asioita, sanoo paljon mitä toinen haluaa kuulla, eli puheiden suhteen luotto on alhaisempi.
Luotan.
Pitää huolta kellonajoista ja aikatauluista. Huolehtii niistä myös minun puolesta usein (minulla add)
Ei roiku puhelimella tai viestittele epämääräisesti. Ei koskaan piilottele puhelintaan tai tietokonettaan.
Ei tutki minun tekemisiä vaikka roikunkin turhan paljon puhelimella. Ei siis tutki puhelintani. Eipä minullakaan mitään salattavaa ole. Välillä kysyy onko vauva-palstalla taas mielenkiintoiset jutut 😬
Ei toimi selkäni takana.
Ei epämääräisiä menoja. On oikeastaan aina kotona kun viihtyy kotona.
Saan aina hänet kiinni puhelimella kohtuullisessa ajassa tarvittaessa.
Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.
Tottakai luotan. En olisi hänen kanssaan, jos en luottaisi.
Mitä tulee laitteisiin, niin eipä kumpikaan voisi varmasti edes kuvitella rikkovansa toisen yksityisyyttä.