Luotatko puolisoosi?
Itse sanon70%. Piilottelee puhelimennäyttöä ja muutenkin touhuaa outoja.
Ja reagoi todella voimakkaasti jos otan asian puheeksi.
Kommentit (34)
Jos piilottelee puhelintaan ja reagoi asiaan noin voimakkaasti, luottaisin 0 %.
100% Jos en luottaisi ei olisi minun puolisoni.
Miksi olette ihmisen kanssa johon ette luota?
Vierailija kirjoitti:
100% Jos en luottaisi ei olisi minun puolisoni.
Sama. En jaksaisi tuhlata energiaa epäluottamukseen. En näkisi että suhde voisi olla hyvä ilman luottamusta.
Kääntää asian aina mun syyksi, olen pimeä kun tommosta kyselen. Seuraa riita ja lopputulos on se että minä olen pimeä. T.ap
En luota kehenkään 100%,tunneasioissa.
Edes itseeni.
Luotan hyvin paljon. Ehkä 95%.
Koskaan ei ole antanut aihetta epäillä mitään. Aina olen saanut käyttää miehen puhelinta (kuten hänelläkin lupa käyttää minun puhelintani). Ei ihmeellisiä menoja, tälläytymisiä tai mielialan vaihteluita. Ei mitään mikä epäilyttäisi.
Itse en ole koskaan pettänyt miestäni (tai edellisiä poikaystäviäni).
Vierailija kirjoitti:
Kääntää asian aina mun syyksi, olen pimeä kun tommosta kyselen. Seuraa riita ja lopputulos on se että minä olen pimeä. T.ap
Miksi miehesi haluaa olla pimeän naisen kanssa yhdessä? Miksi sinä haluat olla yhdessä miehen kanssa joka pitää sinua pimeänä? Onko sillä mitäön merkitystä pettääkö miehesi sinua jos on selvää ettei ainakaan arvosta ja kunnioita sinua?
Joo, olen ollut koronan vuoksi motissa toisessa maassa jo vuoden. Voinko muuta kuin luottaa puolisooni?Jos paljastuisi jotain muuta, silloin tekisin omat johtopäätökseni. Olen ollut reissutyössä jo vuosia, jos en luottaisi eropaperit olisi laitettu jo aikaa sitten. Toisten avioliitto tuntuu kaatuvan paljon pienempiinkin asioihin.
Aloittajan tapauksessa vaatisin kyllä selitystä moiselle hommalle, kyse ei ole luottamuksesta sinänsä vaan miehesi haluaa salata jotain.
Luotan siihen, ettei häneen voi luottaa. Yhteinen lapsi tekee sen, että olemme yhdessä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En, koska on pettänyt. En usko ihmisen muuttuvan luotettavaksi, jos edes joskus on pystynyt pettämään.
Ja olet silti edellen hänen kanssaan suhteessa, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette ihmisen kanssa johon ette luota?
Ei oo vara erota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska on pettänyt. En usko ihmisen muuttuvan luotettavaksi, jos edes joskus on pystynyt pettämään.
Ja olet silti edellen hänen kanssaan suhteessa, koska...?
Iso mu na.