Joku tuolla kyseli, että ostaisko 1-vuotiaalle reimatecin....
niin tuli vaan mieleen, että jonathan ja reimatecin haalareissa on sama kostussuoja 10 000ml/jotakin. miten se nyt ilmaistaan.
eli yhtä hyvin pitävät vettä. tonen vaan puolet halvempi!
Kommentit (8)
Itse en vaan viittis maksaa niistä niin paljon, kun yhtä hyvän haalarin saa puolet halvemmalla.
2Kerroppa mitä erilaisia ominaisuuksia siinä on käytön kannsalta parempaa kuin jonathanissa?
molemmat lämpimiä ja mukavia päällä ja pitävät todella hyvin vettä.
Vierailija:
Tai väärää?
Miellä ei ole rahaa mielin määrin ja 1-vuotiaan reimateceissä se raha kyllä menisi hukkaan. Sille on meidän perheessä parempaakin käyttöä.
viiden äiti
Toiset sitten taas tykkäävät toisenlaisista. Mun mielestä on ihan turha ruveta taivastelemaan näistä asioista. Jos jollain on varaa ostaa sellainen puku, niin ei kai sitä tarvitse sen kummemmin ihmetellä.
Me ostetaan vaan alennusmyynneistä lasten vaatteita, joten silloin saatetaan ostaa Reimatecikin.
Mutta kun edullisesti sain alesta nyt kesällä niin se vaikutti ostopäätökseen. Kun ovh 99e puvun saa 25 eurolla niin kyllä kuka vaan ostaa =)
Vanhemmalla pojalla kans ja hyväksi olen havainnut, vaikka poika ui lätäköissä. Meillä isommalle ei istunut ainakaan Lennen kosteussuojahaalari ja muualle en viitsinyt lähtee katselee.
Ja toivon että pienemmälle vielä keväällä menee tämä puku kun hieman osaa jo hiekkalaatikolla istua
Olen kai turhamainen, kun sanon, että Reimatec on mielestäni paremman näköinen. Se suotakoon minulle. Meidän perheessä on ihan ok hemmotella lasta (tai äidin silmiä ;) ihan miten vaan), se ei ole kenenkään ruoka-annoksesta pois.
Tai väärää?