Miksi kissoista on tehty noin järjettömän upeita ja ihania?
Mitähän sillä tyypillä joka noi keksi oli mielessä? Kissat on niin kauniita ja sulavaliikkeisiä söpöläisiä ja niin ihania, että ei noista saa millään tarpeekseen. Tekisi mieli pussata kaikki puhki. 🐱❤ Onko muita noin ihania eläimiä olemassakaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä vähän ärsyttää, kun sen pitää päästä mun kanssa vessaan. Eli vaikka nukkuu kuinka sikeästi niin kun meen vessaan niin sekin tulee sinne vaikka silmät ristissä. Siinä se kiertää jalkoja ympäri ja kun alan pyyhkimään se häipyy kun vetämisen ääni on sen mielestä ilm. liian kova. Eli ei enää vessa rauhaa. Jos ovi on kiinni se moukuu sellaista kollikissan kiima naukua.
en kestä!!! pikku pörrikkä!!!😻
mein kisu tunkeutuu peiton alle nukkumaan. Jos joskus satun olemaa kissan mielestä liian myöhään ylhäällä, se tulee tekemään kaikenlaista tuhoa ja raapimaan jalkaa pitkin kunnes viimein tajuan lähteä iltapesulle. Kissa odottaa kärsivällisesti kun pesen hampaat ja naaman. Kun olen päässy sänkyyn se tulee perässä peiton alle.
Kisut on ihania, mutta koirut on myös. Viime kesänä kuoli ihana koiru, nyt täällä on pari kuukautta asustellut ihana kisu, joka kehräilee ja kurnailee jatkuvasti. Mitä nyt välillä vähän hyökkäilee liikkuviin jalkoihin jos ei leikkiä ole ollut tarpeeksi, mutta eihän se kisun vika ole (en ole vielä kertaakaan saanut sitä leikillä väsytettyä vaikka on "jo" 4v).
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut kissoja, jotka vaanii ja hyökkäilee päälle. En tykkää.
Eläimet vaistoo pahan ihmisen ja sinä olet sellainen, minun luona jos tuollainen kävin niin käskisin sinun poistumaan välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Kissa on maailman ihanin. Minä pusutan ja silitän kaikkia maailman kissoja. Minulla on pari vakiolenkkireittiä, koska näen niillä reiteillä usein samat kissat.
ooooowwww. Kissaihmiset on usein myös söpöjä, ainaki tunteellisia
Meillä on kolme silkkiturkkista ja omapäistä pikku tyrannia täällä. Ei olla isäntiä omassa talossamme, ei.
Dogs have masters, cats have staff.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme silkkiturkkista ja omapäistä pikku tyrannia täällä. Ei olla isäntiä omassa talossamme, ei.
Dogs have masters, cats have staff.
Vanha sanonta sopinee myös; koiran omistaa ja kissaa saa ruokkia.
Kissan kanssa pitää kemiat saada kohtaamaan, silloin sen ystävyyden voittaa.
Siellä jörön kuoren alla on aivan super ihana persoona, jota ei käskemällä saa esiin 💞
Kissa on esteettisesi kaunis. Söpö pieni nenä, isot silmät, pikku suuta koristaa viiksikarvat. Pienet pystyt korvat, ihana silkinpehmeä turkki, sulava olemus ja jäntevät raajat. Ja kuin siinä ei olisi tarpeeksi, kissa on myös äärimmäisen siisti eläin. Peittää jätökset, vaatii siistin hiekkalaaikon ja pesee itsensä joka päivä. Ja se ihana kissan tuoksu ja kehräys ja kainaloon hakeutuminen paijattavaksi. Kun haluaa olla yksin, se kääntää sulle kylmästi sulle, mutta ei se haittaa, onhan jumalolennolla oltava yksityisyys :).
Pablo Nerudan runossa Oodi kissalle sanotaan jotenkin niin, että kaikista muista eläimistä (ihminen mukaan luettuna) tuli jotain vähän sinne päin, ja vain kissa tuli maailmaan täydellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut kissoja, jotka vaanii ja hyökkäilee päälle. En tykkää.
Eläimet vaistoo pahan ihmisen ja sinä olet sellainen, minun luona jos tuollainen kävin niin käskisin sinun poistumaan välittömästi!
Se on viisasta luottaa enemmän kissan arvostelukykyyn kuin omaansa, kun kyse on etenkin muista ihmisistä. Joskus usko horjuu..
mutta kun pitää tykätä.