Oletteko maistaneet teguilaa?
Kannattaisiko kokeilla vai onko suomalainen vodka turvallisempi vaihtoehto?
Kommentit (14)
Jos teet siitä hyvän juomasekoituksen jossa makua, voi toimia. Mutta mittaa annoskoot tarkasti prosentteihin nähden, ei tule yllätyksiä.
Opettele kirjoittamaan tequila ennenkuin juot mitaan.
Pitikö siinä nuolla joku mato käsivarresta?
Teguilasta en oo kuullu mut tequila on aivan järkyttävän makuista, mahimpia makuja mitä tiedän.
Ssat kaataa mun peppureikään tekilaa.
Kävin viinakaupasssa kerran piti ostaa ja myyjä vaan sano että se on muuten ihan hirveän makuiista.
Olen maistanut, se on ainakin raakana helv.. pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viinakaupasssa kerran piti ostaa ja myyjä vaan sano että se on muuten ihan hirveän makuiista.
Oikeassa oli myyjä. Mieluummin vaikka taskulämmintä koskista kuin tequilaa.
Tequila on ihan ok. Suomalainen vodka on pahaa. Paras vodka mitä olen maistanut oli puolalainen mitä kaverini toi tuliaisena kun tuli käymään. Todella maukasta ja pehmeää.
Tequila maistuu ihan paloöljyltä, ainoastaan hyvää jossain Meksikossa. Jotkut drinkit on ihan juotavia. Taskulämmintä kossua tai vodkaa paljon mieluummin, tai jotain hyvää viskiä.
Ihan okei. Kiva viinakaapin täydennys tai illan istujaisiin kaataa yhdet snapsilaseissa perinteisesti suolalla ja sitruunalla/jossain saanut liemellä, mutten ehkä sitä ainoaksi vappujuomaksi ottaisi. Tulee pian niin paha olo, että menee päivä pilalle.
Niille ketkä muistaa tequilan nuoruudestaan niin varmaan enemmän tunneside juomatarjoiluun illan aikana kuin itse juoman makuun. Ilta ainakin lähtee käyntiin tequilalla, kun joku sen esiin lisukkeineen kaivaa.
Oikea, aito tequila on yllättävän hyvän makuista eikä tarvitse edes sitruunaa tai suolaa. Ne Suomessa myytävät ei ole aitoa nähneetkään ja hirveitähän ne on.
En oo koskaan kuullutkaan mistään teguilasta. Joku kiinalainen kopio?