Lapsena hyväksikäytetyt
Miten ootte selvinnyt elämässä ja miten tapahtumat on vaikuttanut teidän elämään?
Itse olen myös hyväksikäytön uhri ja haluaisin tietää, miten te muut olette selviytyneet.
Kommentit (5)
Minkä ikäinen olit? Entä tekijä? Miltä tuntui tilanne sillä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Pedojen fantasiaketju kommenteista päätellen.
Tyhmää leimaamista. En kannata pedofiliaa tietenkään, mutta en myöskään sitä, että automaattisesti elämä pilalla, jos jotain joskus sattuu. Vähintään terapiaa puoli elämää. Kyllä ihminen kestää monenlaisia käänteitä elämässään.
Sulla ei selvästikään ole kokemusta, miten se voi hajoittaa koko lapsen turvan tunteen ja kehityksen. Itsellä meni puolet aikuisiästä traumoista selviytymiseen ja vuosien terapia. En missään nimessä lähtisi vähättelemään asiaa. Sen verran hajalla koko minä kuva on ollut.
Olin hajalla ja vieläkin parinmuodostuksessa haasteita, koen olevani turvassa pitkälti vain itseni kanssa ja luottamus ihmisiin on lähes nollassa. Pärjään työelämässä suht hyvin, kyl mä tavallaan vähän outo olen, mutta ei kukaan mitään päältä päin usko. Oman seksuaalisten blokkien kanssa vielä tekemistä ja tiettyjä juttuja en pysty tekemään ikinä, enkä deittailemaan ihmisiä jotka ovat maksaneet seksistä tai heidän kaveripiirissä sellaisia ihmisiä on.
Nosto