Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkosen taktiikka on nuoleskella muita sen minkä ehtii etteivät vaan nimeäisi häntä. Hyvin toiminut tähän saakka vaikka en usko toimivan enää jatkossa pelin kiristyessä.
Seuraatkohan sä yhtään?
Nina on nimettynä eikä mielistele ketään. Ystävällisyys, kohteliaisuus ja positiivisuus on sulle näköjään täysin vieraita asioista eikä ilmeisesti muita ihmisiäkään ole juuri tullut tavattua, kun itsestä poikkeavat on noin suuri asia.
Kiitos nauruista. Vai ei Mikkoska mielistele, AHHAHAHAHA.
eri
Ei minunkaan mielestäni. Kivasti kehuu silloin kun se on paikallaan ja kannustaa, etenkin nuorempia, ihan upeasti. Ihan normaalia käytöstä ainakin minun ympäristössäni. Toki en sitten tiedä kuinka ankeissa olosuhteissa ja ikävien ihmisten kanssa muut oleskelee. Suosittelen silti kokeilemaan ystävällisyyttä,
Ystävällisyyttäkin voi käyttää pelitaktiikkana kun ei muuta osaa. Mielistelyähän tuo tarkemmin sanottuna on. Ja todella läpinäkyvää. Herää kysymys, että miksi jotkut eivät sitä huomaa :)
Usean vuoden ajan Mikkoskan kanssa asioituani eri yhteyksissä voin kertoa, että se on tuollainen ihan oikeasti. Ihan sama tykkäätte vai ette, mutta tollainen hössöttäjä ja superystävällinen se on aina kotioloissakin. Eikä ole ainoa laatuaan, samanlaisiin ihmisiin törmännyt muuallakin.
Eli se käyttää ainoaa osaamaansa pelitaktiikkaa. Kiitos tiedosta :)
ps. Kyse on pelistä, ei piknikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markun selkä on kyllä hurjan punainen jo, kannattaisi suojata varmaan jo :(
Rasvaisin mielelläni hänen selkänsäkin.
Entä takaraivon patin?
Kaikki patit hänessä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkosen taktiikka on nuoleskella muita sen minkä ehtii etteivät vaan nimeäisi häntä. Hyvin toiminut tähän saakka vaikka en usko toimivan enää jatkossa pelin kiristyessä.
Seuraatkohan sä yhtään?
Nina on nimettynä eikä mielistele ketään. Ystävällisyys, kohteliaisuus ja positiivisuus on sulle näköjään täysin vieraita asioista eikä ilmeisesti muita ihmisiäkään ole juuri tullut tavattua, kun itsestä poikkeavat on noin suuri asia.
eri
Ei minunkaan mielestäni. Kivasti kehuu silloin kun se on paikallaan ja kannustaa, etenkin nuorempia, ihan upeasti. Ihan normaalia käytöstä ainakin minun ympäristössäni. Toki en sitten tiedä kuinka ankeissa olosuhteissa ja ikävien ihmisten kanssa muut oleskelee. Suosittelen silti kokeilemaan ystävällisyyttä,
Ystävällisyyttäkin voi käyttää pelitaktiikkana kun ei muuta osaa. Mielistelyähän tuo tarkemmin sanottuna on. Ja todella läpinäkyvää. Herää kysymys, että miksi jotkut eivät sitä huomaa :)
Jos en tuntis tai tietäis Ninaa entuudestaan voisin niin uskoakin, mutta kyllä se vaan on tuollainen aina muuallakin, ei vaan talossa. Olen reilut 10v Ninaa nuorempi ja olin sen kampaamon asiakas jossa oli kauan töissä. Muutamassa muussa ohjelmassa tai haastattelussa olen ihmetellyt ettei ollut oma itsensä, mutta nyt on. Samanalainen oli Pudottajissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Mikkosella ei varmaan töitä ollutkaan paitsi omaishoitaja joskus ja sitä ennen kampaaja. ...
Nina on kertoillut talossa, että työskentelee nykyisin luennoitsijana. On ns. kokemusasiantuntija ja luennoi aiheesta omaishoitajuus, painonpudotus, jne. Sanoi, että on ehtinyt niitä hommia jonkun aikaa tehdä ja on lähtenyt kuulemma tosi hyvin käyntiin.
Ajatella, me saamme kuulla päivittäin kokemusasiantuntijan luentoja ja elämänviisauksia ilmaiseksi, kun taas normaalisti muut joutuu niistä maksamaan. How lucky are we! :D
Oi, ihanaaa. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatkohan sä yhtään?
eri
Jos en tuntis tai tietäis Ninaa entuudestaan voisin niin uskoakin, mutta kyllä se vaan on tuollainen aina muuallakin, ei vaan talossa. Olen reilut 10v Ninaa nuorempi ja olin sen kampaamon asiakas jossa oli kauan töissä. Muutamassa muussa ohjelmassa tai haastattelussa olen ihmetellyt ettei ollut oma itsensä, mutta nyt on. Samanalainen oli Pudottajissakin.
Mikkonen jutteli Ukkolan kanssa parista tv-ohjelmasta joissa Nina oli ollut, toisessa oli ollut joku väittelytyyppinen haastattelu, en edes muista aihetta, mutta siinä oli Mikkosta pyydetty vetämään se tietyllä tyylillä johon Ukkola kommentoi, että se oli loistava ja hän on ottanut siitä mallia johonkin omaan proggikseensa. Joku sota? kisa? tappelu? en saa nyt mieleeni sitä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Markku on niin kuuma.
Niin on! mut miksi se on niin kuuma? Onhan se hyvän näköinen joo, mut joku siinä habituksessa tekee kuumuuden.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon täällä nyt tuntuu pyörivän näitä Ninan tuntevia. Ihan vinkkinä: läheisten kannattaisi jättää keskustelupalstat lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Haa, totta! Nyt paljastui kirjoittajan henkilöllisyys. Tuo Ninan mainitsema Leenahan se täällä Ninaa puolustaa joka päivä.
Varmaan provikat on sovittuina ;) Kuka sitä nyt ilmaiseksi mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku on niin kuuma.
Jep!
Jotaki vetovoimasta tuossa miehessä vaan on, ei voi mitään :DEi todellakaan, kammottava eunukki. Älyäisi edes suunsa pitää kiinni.
Älä trollaa, kumminkin tapitat hottis Markkuu silmät selällään.
Jos tapittaisin sitä, hakeutuisin ensiapuun. Järkyttävän masentava näky kaljuineen, ja kun avaa suunsa, alkaa melkein itkettää.
Aleksi on ainoa jossa on jotain miehistä seksikkyyttä, ja tietysti jannekin, mutta jannen kasvot ei ole makuuni, aleksilla on terhalla naama, sellanen vilunki, mutta se tekee siitä jotenkin seksyn.Sulla taas on pahasti hukassa mieheys, tai olet jotenkin kuuro/sokea.
Kantsisko sun hakeutua optikolle ensin? Markku ei oo kalju, on vaan vetäny fledan vek.
Pakkohan se on vetää, kun on karmea pälvikalju keskellä kalloa.
Ei ole pälvikaljua nähnykkään. Markulla on epäsuomalaisen tuuhea tukka. Sopii hiuksettomuuskin hänelle, koska kaunis kallon muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Markullakin tulee lihaksia kun syö nautaa ja voita levittää välillä. Ei pupu ruoalla pystyssä pysy kovin kauaa.
Markku on täydellinen. Ei lihakset miestä tee.
Tämä! Sitäpaitsi kyllähän Markulla lihasta on! Joskus katoin ku oli just trernannu ja lihakset oikein pumpissa nii löytyy lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
BB voisi toimittaa Markulle aloe veraa tuohon palaneeseen selkään.
No eiköhän toi ole ihan oma moka. Mitäs poltti nahkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
markku: "suomalainen kansanluonne on sellanen, et se, se , se iso maailma pelottaa, siis kuitenkin, vaikka niinku"
sara: "Joo, joo, joo, todellaki, ja just se että kun menestys ei tarkota sitä että sun pitää olla jossain losissa tekemässä jotain sillai niinku et okei siellä on tietysti bisneksessä isommat kuviot, mut ei täälläkään oo yhtään hassumpi olla tietsä, täälläkin voi olla erittäin hyvät setit ja kiva elämä ja hyvä.. Tääl on siis asiat niiiin paljon paremmin niin monella eri sektorilla. Mietitään esimerkiksi vaikka sitä health inzörasia jenkeissä, siel on niin kallista käyä lääkärissä et aina ku mulle tuli joku juttu oli halvempaa ostaa liput Suomeen..."
Siinä kaksi metropoliittia keskustelee aurinkotuoleilla, buahaha.. katson aikasempaa aikaa.
Kasi juppia, kuten ennen olisi tollasia teennäisiä snobeja kutsuttu.
Hupaisaa ja samalla myös surullista on myös se, että ihan aina nämä leimoja muihin ihmisiin lätkivät sekä toisia lokeroivat ja tuomitsevat kuvittelee olevansa ihan supertiedostavia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Muut on pahoja.
Miten kukaan enää vuonna 2021 elää siinä kuvitelmassa, että suomalaiset on jotenkin juntteja eikä uskaltaisi matkustaa/muuttaa ulkomaille jos mieli tekee tai oman uran luominen on siellä helpompaa kuin Suomessa. Sara vissiin kuvittelee olevansa ainoa rohkea vaikka itsekään ei sinne omin nokkineen mennyt vaan turvaverkot oli jo valmiina, sen kun nousi koneeseen.
Nämä markku ja sara kertoo tällä enemmän itsestään ja omasta asenteestaan kuin muista suomalaisista.
Juu, ja ylipäätä sekin, että ihminen olisi jotenkin hienompi ja parempi, kun asuu ulkomailla, tai matkustelee edestakasin. Minusta nimenomaan se on nykyään jo melko junttia, koko lentokoneilla suhailu. Ei ihmisen tarvitse liikkua kuin omalla paikkakunnalla, jos haluaa, ei se ihmisarvoa alenna piirun vertaa.
Teennäiset finglishin jauhajat ja ulkomaailman varauksettomat ihailijat ovat superjuntteja, kaikki on aina hienompaa ulkomailla, kaikki ulkomaalaiset ovat ihania jne.. Paskanmarjat. Kaikki mitä ihminen tarvitsee on Suomessa, tämä on silkka fakta, olis iitä mitä mieltä tahansa.Kaikki mitä SINÄ tarvitset on Suomessa ja se on ehkä fakta SINULLE.
Mutta ihmiset nyt vain nauttivat eri asioista kuin SINÄ ja haluavat elämältä eri asioita kuin SINÄ.Ulkomailla asuu satoja tuhansia suomalaisia, eri ammattialoillaan. Joillain aloilla ne työmahdollisuudet on erilaiset eri maissa ja joskus se työ jopa vaatii ulkomaille muuttoa.
Höpö höpö. YKSIKÄÄN SUOMALAINEN EI SEN VUOKSI KUOLE, ettei käy tai asu ulkomailla elämässään.
Olet jotenkin vajaaälyinen, jos niin kuvittelet.
Nyt ei puhuta mistään milleniaalien ja zetojen "mä haluuuun"-jutuista, vaan faktoista.
Ulkomailla ramppaajat eivät selvästi ole edes muita fiksumpia, vaan nimenomaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuminen ja kannustus on toki kivaa nuorille, mutta Ninalla tuo menee ihan yli. Kehuu ja ylistää kaikkea mitä Roni ja muut talon "varalapset" tekee, menee ihan överiksi. Liika on liikaa. Ronillakin tulee selvästi välillä kiusallinen olo noista ylisanoista.
Varmasti on kiusallista sille, joka ei ole tuollaiseen tottunut, sitä en kiellä lainkaan, mutta kyllä tuo minusta ihan luonnostaan tulee. Samanlaisia tätejä on omassa elinpiirissä ja tällaiseen ylettömään sydämellisyyteen näin ollen tottunut.
Jo pelkkä Ronin äänikin on alkanut ärsyttää. Sellainen kuiva ja puiseva ääni. Onneksi voi vaihtaa kamera, kun Roni ja Nina viihtyy yleensä samassa kamerassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku
on niin kuuma.Niin on! mut miksi se on niin kuuma? Onhan se hyvän näköinen joo, mut joku siinä habituksessa tekee kuumuuden.
Luontainen karisma ja ssheksikkyys. Tubettaja Roni taas nostaa vilunväreitä karmeudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB voisi toimittaa Markulle aloe veraa tuohon palaneeseen selkään.
No eiköhän toi ole ihan oma moka. Mitäs poltti nahkansa.
Aika moni sanoi jo eilen että laittaisi aurinkovoidetta tai paidan ;D
Onko tuolla Saralla tourette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuminen ja kannustus on toki kivaa nuorille, mutta Ninalla tuo menee ihan yli. Kehuu ja ylistää kaikkea mitä Roni ja muut talon "varalapset" tekee, menee ihan överiksi. Liika on liikaa. Ronillakin tulee selvästi välillä kiusallinen olo noista ylisanoista.
Varmasti on kiusallista sille, joka ei ole tuollaiseen tottunut, sitä en kiellä lainkaan, mutta kyllä tuo minusta ihan luonnostaan tulee. Samanlaisia tätejä on omassa elinpiirissä ja tällaiseen ylettömään sydämellisyyteen näin ollen tottunut.
Minusta on tosi raskasta kuunnella sellaista ihmistä, joka koko ajan kehuu/mielistelee minua/muita ja samalla marttyroi ja alentaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Top 3 asukkaat tällä hetkellä:
1.Vala
2.Porkka
3.Petra
Mulla ihan sama top3 nyt ja järjestyskin sama. :)
Aleksilla on, Markulla ei. Näkyi hyvä lähikuva kun Sani kerran ajeli Markun pään.