Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Jaa, sehän olikin se nuori vloggaaja. En ole käynyt katsomassa vlogejaan. Ihan hyvä kuitenkin, että on jotain nuorisoakin mukana, vaikuttaa fiksulta.
Kyllähän tämä kausi hakkaa 100-0 viimeisimmät bb-kaudet👍
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara joutaisi pois ensimmäiseksi.Vähän apaattinen ja sutii sitä tukkaansa.Tosiaan kun rupee lauleskelee vai mitä hyräilee pitää laittaa äänet pois.Markku on ihan hauska.Onhan ollut ainakin nauramista tällä kaudella kun Janne oli äitinä.Hienosti heittäytyi roolinsa ja mikä oli myös Niinalta kun rupesi selittää juu ei ne mun juomia ole, ne on kaverin :))).Ne mitkä oli siellä repussa.
Vanha kansa sanoisi Saran nähdessään, että sinäpä tyttö jolla ei päätä palele.
Niin, koska on toi karvaraato päässä.
Petra tkee vaan sitä mistä tietää. Opettaa painia muutenkin. Oisko Petra osannu pitää historian tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Ja on vienyt ton kanssakilpailijoiden nuolemisen ihan huippuunsa
Vois lopettaa tuon yks kaks koli nelin hokemisen.
Siis luoja tuota Valevuorta, piti oikein ottaa kalsarit pois collarishortsien alta että pääsee esiintymään, ja tottakai paita pois vaikka näyttää teurasporsaalta. Siis hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vois lopettaa tuon yks kaks koli nelin hokemisen.
Yks kaks koli neli
Klo 12.38 kertoi kirjoittaneensa L pitkästä matikasta.
Pieraisin ja nyt koko BB-talo haisee paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Siis luoja tuota Valevuorta, piti oikein ottaa kalsarit pois collarishortsien alta että pääsee esiintymään, ja tottakai paita pois vaikka näyttää teurasporsaalta. Siis hyi helvetti.
Olipas fiksun oloinen kommentti .
Vierailija kirjoitti:
Petra Ulos, ainoa mistä puhuu on urheilu. Tylsä.
Monethan aina kuvittelee hiljaisten ihmisten olevan automaattisesti fiksuja ja älykkäitä, mutta mitä Petraan tulee niin hänen kohdalla epäilen ennemminkin tyhmyyttä eli ei oikein ymmärrä mistään syvemmistä puheenaiheista yhtään mitään. Ylipäätänsä sitähän on tutkittukin, että himourheilijoilla on yleensä matalin älykkyys ja toisaalta taas älykkäät on usein laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun tollasta plösökroppaa esittelisi niin se haukuttaisiin täysin lyttyyn.
Mitä senuiitti-paskaa nuo nyt oikein selittelevät toisilleen tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun tollasta plösökroppaa esittelisi niin se haukuttaisiin täysin lyttyyn.
No tällä palstalla haukuttaisiin esittelisipä kuka mitä tahansa kroppaa.
Ilmeisesti keino pönkittää omaa itsetuntoa tämä toisten haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tällä palstalla kenestäkään mitään kivaa?
Puhutaan mm. Ninasta, mikä on täysin käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä kausi hakkaa 100-0 viimeisimmät bb-kaudet👍
Todellakin. Aktiivinen porukka, jolla on aidosti hauskaa tuolla.
Ei tosiasia muutu miksikään, vaikka miten kopioisit muualta netistä tätä väärää tietoa tähän. iRONIA JA SARKASMI OVAT EDELLEEN ERI ASIOITA.
Kuuntele Alanis Morrissetten "Ironic", voit päästä vähän enemmän jyvälle OIKEASTA ironiasta.
Ironiaa on lähinnä huonoa onnea, joka iskee persaukseen.