Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NinaTA.säälipiste kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko?
Jep, mikkonen oli wanhan rikkaan miehen elättinä, ja haukkui köyhät ja yh-äidit ! Nyt itse valittaa köyhyyttä ja kitisee ja ruikuttaa koko ajan !!!
Vanha rikas mies..oli tosiiiii vanha kun alkoivat seurustelemaan😁😁
Taas joku 10 v täällä kommentoimassa!Naimisiinmennessään Timooli joku viisikymppinen ja Nina kolmekymppinen. Eiks ton Petran mies ole kans viisikymppinen ja itse vasta kaksikymppinen. Taitaa sitten olla TOOOOOSI rikas ;D
Mikkosten ikäero 15 v. Se tuossa yhteenmenossa ei ollut se pahin asia.
Eli sinä olet se vaimo jonka Timo TA jätti Ninan takia? Muillehan tuokaan asia ei ollut paha kuulu paskan vertaa
Tämä on kyllä hauskin ja fiksuin BB-porukka ikinä. Älkää nyt jumankaude ottako vakavasti noita koulujuttuja. Asukkaat vetävät kieli poskessa. Suosittelen teillekin samaa asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?
Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi lyhyestä matikasta C.
Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.
Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon.
Kelaapa takaisin ja katso uudestaan.
Kelaa itse. Ykköskamera klo 12.53.
Pinja: Mä kirjotin lyhyestä matikast ceen.
Sara: Mä.. mä en koskenutkaan ees matikkaan. Mm (ruoka suussa) kirjotin kolme kieltä ja ... uskonnon. Neljä ainetta vaa. Ku mä tein sen kaksoistutkinnon.
Ihan kuka tahansa 24/7:n katsoja voi tämän tarkistaa.
Jopa jaksat valehdella. Jokainen voi tosiaan katsoa itse.
Tosiaan toivon, että normaalit ihmiset uskovat mieluummin faktaa kuin palstalla riehuvaa elämäänsä kyllästynyttä valehtelijakakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hauskin ja fiksuin BB-porukka ikinä. Älkää nyt jumankaude ottako vakavasti noita koulujuttuja. Asukkaat vetävät kieli poskessa. Suosittelen teillekin samaa asennetta.
Kuka tässä nyt on ottanut vakavasti? Tarkoitatko ketjussa esiintyvää valehtelua? Ehkä joku vajaampi voi saada tuosta jotain iloa, mutta minulta ainakin menee mielenkiinto keskusteluun, kun porukka ei osaa muuta kuin keksiä ilkeyksiä ja valheita.
Suvi Teräsniskan nimi on tullut siitä kun putos pahasti portaissa😁selittää Markus opettaja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katopa Ukkolaa, kun väläyttelee tiukan toimittajan-rooliaan - kevyttä piikittelyä Mikkoselle karman laista. Onko osunut? Onko?
Jep, mikkonen oli wanhan rikkaan miehen elättinä, ja haukkui köyhät ja yh-äidit ! Nyt itse valittaa köyhyyttä ja kitisee ja ruikuttaa koko ajan !!!
Taas joku 10 v täällä kommentoimassa!Naimisiinmennessään Timooli joku viisikymppinen ja Nina kolmekymppinen. Eiks ton Petran mies ole kans viisikymppinen ja itse vasta kaksikymppinen. Taitaa sitten olla TOOOOOSI rikas ;D
25 ja 40
En tunne Nina Mikkosta enkä tiennyt hänestä yhtään mitään ennen Big Brotheria, eikä kiinnosta kenenkään vanhat vuosikymmenien takaiset asiat tippaakaan. Talossa en ole nähnyt että puhuisi sen enempää kuin muutkaan, enemmän puhuvat koko ajan Aleksi ja Sanna ja Janne. Ennen myös Rosa. En ole kuullut yhtään kertaa valittavan mistään, en köyhyydestä enkä yksinhuoltajuudesta enkä mistään, ihan kertoo ja puhuu samalla tavalla kuin muutkin. Äänestä irvailu ihan yhtä noloa kuin ulkonäön haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 ja 40
Kappas vaan, onpas ottanut vanhan miehen. Ilmeisesti hyvin rikas sitten. Varmaan asiantuntija tulee pian paheksumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pinjalla salatehtävä? Sanoi eka et on kirjoittanut pitköst matikasta ällän. Sit yhtäkkiä onkin kirjoittanutlyhyest matikasta ceen. Ja nyt se kertoo olevansa vasta kolmannella lukiossa ja kirjoittavansa vasta myöhemmin?? Wtf? Testataanko pelaajien ja katsojien fokusta?
Ei. Pinja sanoi kirjoittaneensa matikasta L ja Sara sanoi lyhyestä matikasta C.
Ylioppilaskirjoitukset voi jakaa kolmelle eri peräkkäiselle yo-kirjoituskerralle ja hyvin moni lukuisia aineita kirjoittava jakaa ne niin, että aloittaa itselleen helpoimmista tokaluokan keväällä, sitten kirjoittaa osan kolmannen luokan syksyllä ja loput kolmennan luokan keväällä.
Sara sanoi, että ei ole kirjoittanut matematiikkaa vaan ainoastaan kolme kieltä ja uskonnon.
Kelaapa takaisin ja katso uudestaan.
Kelaa itse. Ykköskamera klo 12.53.
Pinja: Mä kirjotin lyhyestä matikast ceen.
Sara: Mä.. mä en koskenutkaan ees matikkaan. Mm (ruoka suussa) kirjotin kolme kieltä ja ... uskonnon. Neljä ainetta vaa. Ku mä tein sen kaksoistutkinnon.
Ihan kuka tahansa 24/7:n katsoja voi tämän tarkistaa.
Tosiaan toivon, että normaalit ihmiset uskovat mieluummin faktaa kuin palstalla riehuvaa elämäänsä kyllästynyttä valehtelijakakaraa.
Lakkaa nyt jankkaamasta ja haukkumasta muita kommentoijia, mene vaikka ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, miten liittyy BB - mene helvettiin jauhamaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tosikkoja, Pinjaa alettiin vaatimaan melkein oikeuteen väärästä valasta. Ninakin kertoi kirkkain silmin ettei tiedä mitä karma tarkoittaa, ei ole kuullut karman laista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.
Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.
Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Relaxia nyt ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet se vaimo jonka Timo TA jätti Ninan takia? Muillehan tuokaan asia ei ollut paha eikä kuulu paskan vertaa
Amen! Ex-vaimo säälitty. Amen. Ja eteenpäin
Onko niillä siis jotkut roolit oppilaina ja Petralla rooli tiukkana opena ?
ALoin juuri katsomaan ja hyvin päättäväinen tuntuu olevan tämä rouva ope :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, miten liittyy BB - mene helvettiin jauhamaan!
Ihania nämä Ninan fanit. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielen tunti..
Pinaja opettaa.
Onko täällä joku joka ei puhu ruotsia Sara viittaa ja sanoo ruotsiksi nej..tai jotain
Opettaja sanoo ei välitetä siitä..Pinaja :D
Pinjata?
Petra Ulos, ainoa mistä puhuu on urheilu. Tylsä.
Minkä väärän valan se Pinja on lausunut? Pakko mennä nyt googlaamaan, että kuka Pinja.