Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Valavuori näyttää läskiltä ja pienimunaiselta.
Valavuori on läski ja pienimunainen, ehkä just siksi.
Miksi aasinaama roni pilasi hauskat kotivideot ? Sampo takas !
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas.
Saa se Nina vielä ainakin yhden kerran mainita Timon ja poikiensa nimet.
Mainitkoon vaikka sata kertaa. Ihme jankkaamista yhden ihmisen puheista. Jokainen puhuu mitä puhuu, pakkoko sitä on katsoa jos pahaa tekee!
NYT mä sen hokasin, et ketä prhanaa tuo Ninan puhetyyli muistuttaa: Kätevän Emännän, Annu Valosen esittämää, kaikesta mahdollisesta känisevää eukkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.
juu juu, wikipedian kautta tuttu, sieltä vedt copypasteriimiä tänne ;D
Tuo on tekstin pätkä selittää hyvin vähän yksinkertaisemmallekin sen mitä painonnoston harrastaminen tarkoittaa.
Täytyykin olla yhteydessä Painonnostoliittoon ja kertoa suositun tubettajan harrastavan painonnostoa. Ronnila kun on paljon seuraajia, niin laji saisi näkyvyyttä mahdollisesta yhteistyöstä.
No ole ihmeessä sinne yhteydessä. Sehän ei liity tähän ohjelmaan mitenkään, joten voisiko tämän nyt lopettaa. Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, onko joku palstalainen kiinnostunut kaupallisista yhteistöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas.
sanna EI kerjää sääliä. Nina ei tee mitään muuta kun kerjää sääliä. Nina on rasittava säälin kerääjä, raakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?
Hallusinoitko?
Onhan Roni kertonut haastatteluissakin olevansa hauska. Kyllä sekin hieman harhaiselta vaikuttaa.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Janne on kyllä loistava😂
Olisin ihan mielelläni noin hauskalla tunnilla.
ruikku-roni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Painonnostajat EIVÄT ole 199cm 49kg !! Ne on vantteria ja vahvoja. lapsikin tämän tietää.
Kuten entisen presidenttimme Mauno Koiviston Assi tytärkin on. Siinäpä vasta vanttera nainen ;D
Kyllä olisi tätä ohjelmaa ankeaa seurata, jos mukana olisi tällaisia katkeria valopäitä kuin tässä ketjussa. Älynlahjat eivät riittäisi kuin mölisemään tuolla nurkassa, että hyi kun kaikki ovat rumia ja tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.
juu juu, wikipedian kautta tuttu, sieltä vedt copypasteriimiä tänne ;D
Tuo on tekstin pätkä selittää hyvin vähän yksinkertaisemmallekin sen mitä painonnoston harrastaminen tarkoittaa.
Täytyykin olla yhteydessä Painonnostoliittoon ja kertoa suositun tubettajan harrastavan painonnostoa. Ronnila kun on paljon seuraajia, niin laji saisi näkyvyyttä mahdollisesta yhteistyöstä.
No ole ihmeessä sinne yhteydessä. Sehän ei liity tähän ohjelmaan mitenkään, joten voisiko tämän nyt lopettaa. Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, onko joku palstalainen kiinnostunut kaupallisista yhteistöistä.
Tietenkin liittyy. Ronihan paljasti juuri BB talossa harrastavansa painonnostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nina on juuri oma itsensä, tuollainen hän on siviilissäkin, olen useita kertoja ammattini vuoksi ollut tekemisissä hänen kanssaan ja on todella ylitsepursuvaisen ystävällinen ja hössöttää aina. Ei tuollaista kukaan pysty esittämään ja miksi edes haluaisikaan.
Ihan sama havainto ja ihan tuore - ei 20 vuoden takaa. Asutaan samalla alueella ja törmätään samoissa asioissa. Ihan on oma itsensä, eikä muutu jankkaamalla tämäkään muuksi.
Vierailija kirjoitti:
ruikku-roni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonnostajat EIVÄT ole 199cm 49kg !! Ne on vantteria ja vahvoja. lapsikin tämän tietää.
Kuten entisen presidenttimme Mauno Koiviston Assi tytärkin on. Siinäpä vasta vanttera nainen ;D
niin huono painonnostaja. Huono. Minä puhuin niistä vahvoista jotka nostavat paljon, eivät 1,2kg !
timokin.häpee.sitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanna EI kerjää sääliä. Nina ei tee mitään muuta kun kerjää sääliä. Nina on rasittava säälin kerääjä, raakkuja.
Sannalta kysyttiin ja Sanna vastasi, ei mässytä yhtä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä
No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...
Onhan tää kamalaa, noin nuori ja fiksu ja tienaakin hyvin. Ei ole reilua ei. ;D
Vielä kirjoittaa pitkästä matikasta laudaturin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasinaama roni pilasi hauskat kotivideot ? Sampo takas !
No samanlainen aasinaama se killisilmäkin on. Kumpaakaan siedä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?
Hallusinoitko?Onhan Roni kertonut haastatteluissakin olevansa hauska. Kyllä sekin hieman harhaiselta vaikuttaa.
Eri.
Onhan maailmassa huumorintajuttomia ihmisiä joihin ei hauskuus pure.
Saa se Nina vielä ainakin yhden kerran mainita Timon ja poikiensa nimet.