Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kaikki näyttää unohtaneen, et Saara on ammatiltaan ravintolakokki.
Vierailija kirjoitti:
Saara läyhää vai mitä tuo oli olevinaan, supittelu..
Johan se on läyhännyt muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku BBtä kattoo riittävän kauan, nii jokainen tyyppi alkaa ärsyttään tai vähintään kyllästyttään.
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.Sanna on poikkeus. Hänestä paljastuu koko ajan kiinnostavia puolia.
Ajattelin myös alkuun, että juurikin Sannan kaltainen ihminen ärsyttäisi eniten, mutta mitä vielä! Ainoastaan tekemättömyys sekä peukalo keskellä kämmentä oleminen ovat sellaisia miinuksiksi laskettavia puolia, mutta keskustelujen puolesta hän on ylivoimainen. Talossa olisi niin paljon "köyhempi" ilmapiiri, jos Sanna olisi pudonnut. Hyvä, että jatkaa!
Jotenkin tunkkaista ajatella, että Sannan pitäisi olla jotenkin taitava moppaamaan lattioita ja viihtyä keittiössä ym ihan vaan siksi kun on nainen.
Sanna on moderni, akateeminen nainen ja tosiaan vaan muuttuu mielenkiitoisemmaksi koko ajan. Yllättävää sinänsä, koska ennakolta ajattelin etten voi sietää sen paremmin Sannaa kuin Rosaakaan, mutta mitä vielä. Harmittaa vieläkin se lauantainen pudotus jossa oli vastakkain 4 parasta joista kenenkään ei olisi pitänyt vielä pudota.
Sannan pitäisi osata nuo asiat, koska kaikki normaalit ihmiset osaavat ne, ei siksi että hän on nainen.
>>> kirjoitti:
Tietääkö sitä edes kukaan?
Saralla alusta alkaen esitys päällä, epä-aito. Kyttää kameroita jatkuvasti jopa puhuen nille, eikös se ole rankun paikka.
Vala kerto just ettei koskaan juuri ketään nähnyt niin kovassa soosissa lentokentällä kuin Bb:ssä syksyllä olleen Paulan.
Silloin Paula vielä ei ollut siis BB-Paula, kun Chicagon reissulla olivat.
Vierailija kirjoitti:
Saralla alusta alkaen esitys päällä, epä-aito. Kyttää kameroita jatkuvasti jopa puhuen nille, eikös se ole rankun paikka.
Mä just sanoin siskolleni puhelimessa, että vaikka tykkäänkin Sarasta se jatkuva laulelu ja "jumpsutointi" ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vala kerto just ettei koskaan juuri ketään nähnyt niin kovassa soosissa lentokentällä kuin Bb:ssä syksyllä olleen Paulan.
Silloin Paula vielä ei ollut siis BB-Paula, kun Chicagon reissulla olivat.
Mutta siis kehui kovasti Paulaa ja sanoi, että on tosi huippu ja räväkkä Mamma ( mamma-sana kyllä varmaan saattaisi ärsyttää vela-ihmistä )
Olisko eilen tai toissapäivänä kun kerto, istuivat sohvilla ja jotain siinä läyhäsivät. Kuka kuunteli kuka ei :)
Sara on kokki mutta onko nojannut koskaan.
Suomen suurin egoisti on kyllä Vala. Minä minä minä, ei jaksa sen jauhantaa.
Kukahan on kisan tuomari? Mäkin veikkaan Jutia, koska luki Ny rillataa! ja Juti oli Nelosen Farmi-ohjelmassa, sopimus velvoittaa.
Putoispa toi Sara, ei jaksa sitä. Ärsyttävää toi sen nonstop "juu""juujuu" ja jatkuva kovaääninen hyräily. Hän esittää.
Tarviiko ton saran egoa pönkittää yhtään enempää? Nina kehuu sitä ihan koko ajan 🙄
Vierailija kirjoitti:
>>> kirjoitti:
Tietääkö sitä edes kukaan?
Tullut talossa esille monet kerrat. Mut eipä se välttämättä tarkoita mitään, eihän jengi näytä tuntevan noita asukkaita ulkonäöltä ja kuulevatkin koko ajan mitä sattuu :D
Toi Janne on kyllä aivan sairas. Sara esittelee kenkiään niin tämä moukka tulee sanomaan että on hienot mutta ei sovi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku BBtä kattoo riittävän kauan, nii jokainen tyyppi alkaa ärsyttään tai vähintään kyllästyttään.
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.Sanna on poikkeus. Hänestä paljastuu koko ajan kiinnostavia puolia.
Ajattelin myös alkuun, että juurikin Sannan kaltainen ihminen ärsyttäisi eniten, mutta mitä vielä! Ainoastaan tekemättömyys sekä peukalo keskellä kämmentä oleminen ovat sellaisia miinuksiksi laskettavia puolia, mutta keskustelujen puolesta hän on ylivoimainen. Talossa olisi niin paljon "köyhempi" ilmapiiri, jos Sanna olisi pudonnut. Hyvä, että jatkaa!
Jotenkin tunkkaista ajatella, että Sannan pitäisi olla jotenkin taitava moppaamaan lattioita ja viihtyä keittiössä ym ihan vaan siksi kun on nainen.
Sanna on moderni, akateeminen nainen ja tosiaan vaan muuttuu mielenkiitoisemmaksi koko ajan. Yllättävää sinänsä, koska ennakolta ajattelin etten voi sietää sen paremmin Sannaa kuin Rosaakaan, mutta mitä vielä. Harmittaa vieläkin se lauantainen pudotus jossa oli vastakkain 4 parasta joista kenenkään ei olisi pitänyt vielä pudota.
Sannan pitäisi osata nuo asiat, koska kaikki normaalit ihmiset osaavat ne, ei siksi että hän on nainen.
Anna Sannan puuhailla siellä talossa. Sanna on hyvä just sellaisena kuin on. Paras asukas.
Tämä grillimenu-tehtävän kilpailuosuus olis voinut olla jo nyt päivällä, eikä vasta suorassa lähetyksessä illalla. Hirveä häslinki taas tulossa. Ja niidenhän piti nauttia se eurooppalainen illallinen ja mämmi tänään, jääkö sekin taas seuraavaan päivään.
Onko Sara vähän levoton ? En pistä tätä essua , hyräilee.Voisi lähteä kotiin.
Just kans Petra sano et miten ei oo yhtään hänelle tää tehtävä. Ei ehkä uha optimaalinen joukkue Markulla.
No ehkä Markku ja Sara hoitaa.