Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
10981/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Vala mököttää sohvalla hiljaa kun muut on pöydän ääressä?

Tais ottaa koville kun ei saanu olla kapu eikä valittu heti.

Vierailija
10982/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuo jonkun tyypin Ninan jatkuva morkkaaminen olla koomista.

Olis kiva tietää Miksi.

Alkaa ärsyttämään tämä että joku täällä luulee kaikkia samankaltaisia viestejä vain yhden henkilön kirjoittamiksi.

Täällähän ei voi olla edes kahta ihmistä ketkä esim. Ninasta erityisemmin pidä, eihän?!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😂😂

Sama takas.

Ihan vaan tässä olen lukenut joka sivun ja mielenkiinnolla seuraan ohjelmaa ja 24/7, mut sun vainoharhat vaan venyttää ketjua turhaan.

Ihmisillä on täällä mielipiteitä asukkaista.

Ihmiset saa niitä kirjoittaa tänne.

Mitä helkutin väliä kirjoittaako joku tänne yhden tai useamman kerran, ja täällä saattaa useampikin kirjoittaa samantyylisiä mielipiteitä, useampihan on saattanut tehdä samoja havaintoja vaikkapa ohjelmaa katsomalla..! Voitko kuvitella..!

Tai no ilmeisesti et voi.

Saa kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä, mutta on typerää takoa putkeen yhtä ja samaa asiaa. Viestin sisältö ei muutu yhtään vakuuttavammaksi jankuttamalla - päinvastoin.

No mutta niinhän tuo yksikin jankuttaa että olet yksi ja sama kirjoittaja, ”älä jankuta älä jankuta älä jankuta” ja sitten itse jankuttaa.

Voisko tää jankutus oikeasti viestien määrästä jo loppua?!

Täällä tosiaan on yksi jankuttaja, joka vastaa kaikkiin itselle epämieluisiin viesteihin, että voitko lopettaa jankuttamisen. Eli jankuttaa jankuttamisesta, vaikka kukaan ei ole jankuttanut. :D Luulen sen kaiketi olevan joku tehokas lausahdus nettikeskustelussa. :D

Jankuttamista on esim. se, miten pelkästään tänään joku jankuttaa joka viestissään jotain ronista. Tuo fantasioi varmaan luovansa suuren roninvastaisen somevyöryn mutta pikemminkin tuo vaikuttaa itse pakkomielteiseltä sekopäältä jankuttaessaan. Välillä kohteena on saara, tai sitten aleksi tai kuka milloinkin mutta tyyli on kerta toisensa jälkeen aivan sama eli späm späm.

Eikä uhriutuminen siitä ettet saisi jankuttaa muuta sinua uskottavammaksi, ihan vaan vinkkinä. Keskustele normaalisti kuten suurin osa keskustelijoista osaa äläkä spämmi tai uhriudu siitä että sinua kehoitetaan olemaan spämmimättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10983/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä se vakuuttavuus vain uppoaa ihmisiin. Niin kuin uppoaa aina narsistien höynäytykset. Sillä vakuuttavuudellaan Valakin on saanut hoidettavakseen urheiluseuroja ja ties mitä, vaikka jo pienellä taustakartoituksella olisi selvinnyt hänen 'ongelmansa'. 

Kummasti unohtuvat suhmuroinnit ja suoranaiset rikokset, kun osaa vain olla tarpeeksi uskottava, omaa edes hieman karismaa ja puheenlahjoja.

Talossa on tällä hetkellä ainakin kaksi tällaista tapausta, jotka tuntuvat pystyvän sumuttamaan isoa osaa porukasta: Vala ja Mikkoska. Heitä voi erehtyä pitämään ns. hyvinä tyyppeinä. No eivät he ole, eivät todellakaan, kummankaan vaikeudet eivät ole tipahtaneet tuosta vain taivaalta, vaan ovat aika pitkälti omista valinnoista, asenteesta ja toimintatavoista lähtöisin.

Ja kyllä sitä voi pissiä silmään,mutta pienessä maassa, kuten Suomessa, sana lopulta leviää ja sitten on pakko mennä rakennuksille töihin siivoojaksi, ei löydy enää ketään, jolta saisi jotain parempia hommia. Tai sitten joutuu menemään johonkin realityyn kerjäämään rahaa omiin bisneksiin ja saamaan niille näkyvyyttä, jos joku vielä haksahtaisi tai ottaisi ne tosissaan.

Ainakin tuon ensimmäisen kohdalla myös kyky tai halu suunnitella toimintaa ennen toteutusta puuttuu.

Kuuntelin kun ensin mainittu kertoi jotain tähän tyyliin:

"Tässä maassa ei saa antaa kerättyä rahaa urheilijoille tms." ja rahan keräys jo aloitettu/toteutettu, kun oli selvinnyt, että ei voi toimia, niin kuin oli kuviteltu?

Asian laillisen toteutuksen mahdollisuudet olisi voitu ja olisi pitänyt selvittää ihan ensimmäisenä, sen jälkeen vasta asia toteutukseen. 

Sama niiden verorästien kanssa, ne olisi ollut mahdollista hoitaa ihan ajallaan ja laillisesti, jos olisi vain ollut halua ja kykyä toimia verottajan sääntöjen mukaan.  

Aleksilla on tosiaan tuomioita jo aiemmiltakin vuosilta mm. rahankeräysrikoksista

Vierailija
10984/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon vähän rakastunut Sanna Ukkolaan. Ja mä olen sentään homoseksuaali!

Minä olen erakko ja viihdyn yksin, mutta olen alkanut miettimään, että olisi kiva jos olisi Sannan kaltainen ystävä. Olen heteronainen, jos sillä nyt on mitään merkitystä. :)

Vierailija
10985/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on rehtorin kanslia? 

Vierailija
10986/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa oma ketju kommentoijien haukkumiseen ja jankuttamiseen - tänne BB-aiheiset kommentit liittyen talon toimintaan, kiitos <3

Vierailija
10987/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuo jonkun tyypin Ninan jatkuva morkkaaminen olla koomista.

Olis kiva tietää Miksi.

Alkaa ärsyttämään tämä että joku täällä luulee kaikkia samankaltaisia viestejä vain yhden henkilön kirjoittamiksi.

Täällähän ei voi olla edes kahta ihmistä ketkä esim. Ninasta erityisemmin pidä, eihän?!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😂😂

Sama takas.

Ihan vaan tässä olen lukenut joka sivun ja mielenkiinnolla seuraan ohjelmaa ja 24/7, mut sun vainoharhat vaan venyttää ketjua turhaan.

Ihmisillä on täällä mielipiteitä asukkaista.

Ihmiset saa niitä kirjoittaa tänne.

Mitä helkutin väliä kirjoittaako joku tänne yhden tai useamman kerran, ja täällä saattaa useampikin kirjoittaa samantyylisiä mielipiteitä, useampihan on saattanut tehdä samoja havaintoja vaikkapa ohjelmaa katsomalla..! Voitko kuvitella..!

Tai no ilmeisesti et voi.

Saa kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä, mutta on typerää takoa putkeen yhtä ja samaa asiaa. Viestin sisältö ei muutu yhtään vakuuttavammaksi jankuttamalla - päinvastoin.

No mutta niinhän tuo yksikin jankuttaa että olet yksi ja sama kirjoittaja, ”älä jankuta älä jankuta älä jankuta” ja sitten itse jankuttaa.

Voisko tää jankutus oikeasti viestien määrästä jo loppua?!

Täällä tosiaan on yksi jankuttaja, joka vastaa kaikkiin itselle epämieluisiin viesteihin, että voitko lopettaa jankuttamisen. Eli jankuttaa jankuttamisesta, vaikka kukaan ei ole jankuttanut. :D Luulen sen kaiketi olevan joku tehokas lausahdus nettikeskustelussa. :D

Jankuttamista on esim. se, miten pelkästään tänään joku jankuttaa joka viestissään jotain ronista. Tuo fantasioi varmaan luovansa suuren roninvastaisen somevyöryn mutta pikemminkin tuo vaikuttaa itse pakkomielteiseltä sekopäältä jankuttaessaan. Välillä kohteena on saara, tai sitten aleksi tai kuka milloinkin mutta tyyli on kerta toisensa jälkeen aivan sama eli späm späm.

Eikä uhriutuminen siitä ettet saisi jankuttaa muuta sinua uskottavammaksi, ihan vaan vinkkinä. Keskustele normaalisti kuten suurin osa keskustelijoista osaa äläkä spämmi tai uhriudu siitä että sinua kehoitetaan olemaan spämmimättä. 

Pieleen meni ja pahasti.

Vierailija
10988/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noita ääniä saada kohdistettua kuhunkin tilanteeseen. Pöydän ääressä on mielenkiintoinen keskustelu koululiikunnasta, keskustelijoita näytetään kakkoskamerassa, mutta äänissä kuuluu keittiössä hääräävien puhe. 

Vierailija
10989/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronissa on jotain luotaantyöntävää

Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.

Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.

Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska. 

Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään,  että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!                

Mulla on 9 ja 12v pojat. He ovat katselleet Ronin videoita. Joskus itsekin jonkun. Ihan ok.

Nyt kun itse katsonut BB:ssä Ronia missä pitäisi olla suht oma itsensä niin Roni on vähän pihalla kun tässä ei tehdä ohjelmaa lapsille vaan aikuisille.

Voisin väittää, että Ronin seuraajat ovat enemmän alaikäisiä kuin aikuisia.

Minuun ei uppoa Roni, hän ei ole hauska ja vaikuttaa feikiltä. Laskelmoi ja pelaa, että on tunnettu tubettaja.

Meidän 12v poika ja mun mies kattoo monesti yleensä youtubesta Ronin videoita yhdessä ja mies käyttää noita videoita pojalle opetustarkoituksessakin, tyyliin:" Muistatko mitä Roni sanoi tai teki tommosessa tilanteessa..."

Ehkä nuorten on helpompi ottaa "ojennus" vastaan kun käyttää esimerkkinä tuollaista nuorten idolia. 🤔

Vierailija
10990/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanu ottaa hermoon tuo känisevä vegaani. Hus Salkkareihin sieltä!

Markun ääni on kyllä ärsyttävä, käninää se on. Veikkaisin, että hän saattaisi olla hyvä J. Karjalaisen laulusoundin imitoinnissa.

Tuosta Ronista - joku kirjoitti eilen täällä, että Roni on kuin kala kuivalla maalla. Miten osuva kuvaus! Omissa ympyröissään lapsiyleisölle esiintyessään hän on elementissään varmaan, mutta nyt hänen ympärillään on sanavalmiita, asiasta kuin asiasta puhumaan pystyviä, nokkelia ja huumorintajuisia aikuisia, joilla on elämänkokemusta kaikennäköisestä ja varsinkin julkisuudesta.  Heitä ei hämätä, hurmata noin vain. Nuoret Pinsku ja Petra ei riitä hoviksi - varsinkin kun Petra ei taida taipua muutoinkaan palvontaan. 

Vierailija
10991/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni on fiksu ja hyväkäytöksinen. Mutta NIIN tylsä ja mitäänsanomaton. Nina on yllättänyt eniten, toki uhriutuu, mutta on yllättävän hyvä keskustelija. Timo TA:n peruja? Vaikka Timo TA oli itseään täynnä oleva m*lkku, oli hän fiksu tyyppi, ja hyvä keskustelija. Olin työni vuoksi aikanaan aika paljon hänen kanssaan tekemisessä. 

Just aamulla tuli kakkoselta hittimittari-ohjelma vuodelta -84 jonka juontajana oli nuori Timo TA ja vaikka ihmisestä olisi muuten mitä mieltä, niin kyllä noin ammattitaitoista ja selkeäsanaista juontajaa kaivattaisiin nykyohjelmiinkin.

Vierailija
10992/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.

Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.

RONI Pilasi hauskat kotivideot.

Vierailija
10993/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Annilla uuden laminaatit/ keraamiset kuoret hampaissa? Koko suu näyttää niin valkoiselta ja hampaat isoilta. Lisäksi irvistelee siihen malliin kuin tuntuisi suu jotenkin oudolta. Anteeksi vaan, tämähän oli aika rumasti sanottu, mutta ei näytä yhtään vanhalta itseltään (oli ihan nätti hymy ennenkin). Minusta tuo amerikkalainen tapa olisi saanut jäädä tulematta Suomeen, ei näytä yhtään luonnolliselta.

Lisäksi kova meikki ja kirkuvanpunainen huulipuna ei sovi hänelle lainkaan, on paljon kauniimpi luonnollisemmassa meikissä.

Minua ei nuo ulkonäölliset seikat haittaa lainkaan, mutta puhe on muuttunut entistä epäselvemmäksi. Olisi suotavaa, että juontajan puheesta saa selvää.

Vierailija
10994/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markulla on kamala nynnyääni. Nyt vasta kuulen ja näen kunnolla sitä, on ollut ihan näkymätön itselleni.

Kohta jää taas muitten äänet jalkoihin, mikkosen matami istui pöytään.

Vierailija
10995/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska. 

Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään,  että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!                

Mulla on 9 ja 12v pojat. He ovat katselleet Ronin videoita. Joskus itsekin jonkun. Ihan ok.

Nyt kun itse katsonut BB:ssä Ronia missä pitäisi olla suht oma itsensä niin Roni on vähän pihalla kun tässä ei tehdä ohjelmaa lapsille vaan aikuisille.

Voisin väittää, että Ronin seuraajat ovat enemmän alaikäisiä kuin aikuisia.

Minuun ei uppoa Roni, hän ei ole hauska ja vaikuttaa feikiltä. Laskelmoi ja pelaa, että on tunnettu tubettaja.

eihän ko9omikkohaan oo kotona hauska. Pääasia että firmalla menee hyvin ja rahaa tulee. Nyt takoa kun rauta on kuumaa. 

Vierailija
10996/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla suihkua muualla kun siinä jossa "kultainen"allas??????

On.

Vierailija
10997/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinjalla on ihan hirveän ruma nenärengas.  Ihan outo nimi mulle, koskaan en ole kuullut koko ihmisestä mitään. 

tubettajia, en oo minäkään kuullut koska en seuraa mitään tubettajia, tosin tiesin Ronin koska jonku verran ollutbv lehdissä. 

Aika mukavat tulot on Sannalla ja Porkalla, muutaman satasen euron Sannan hyväksi, Markulla sama kun Pinjalla n. 50 000 Sedun tulotietoja ei oo, onko jossain muussa maassa kirjoilla, Valavuori, no eikäö oo tienannut mitään, Petra myös vähätuloinen kuten Sarakin. Roni maksanut palkkaa itselleen vaan yli 29 999, omistaa oman firman täysin, siellä taas muhkeat voitot, Ninalla ilmeisesti painonpudottaja voitto, en tiedä milloin oli painonpudotus, en oo katsonutv koska en oo lihava en ylilihava. Jäikö joku pois? 

Valavuori on tehnyt töitä ja saanut palkkaa, otti ne vaan suoraan taskuun, tai sanoisiko puhtaana käteen maksamatta lainkaan veroja. Siksi saikin juuri äskettäin tuomion talousrikoksistaan.

Siinä sitten sitä esimerkkiä lapsille ja nuorille

Tekeekö se tuota veropetostaan tuolla talossa tai kameroiden edessä? Muutenkin kyllä jo lähtökohtaisesti täysin älytöntä verrata röökaamista ja veropetosta toisiinsa..

Tuskin kyllä +40-vuotias ukko olisi missään muussakaan asiassa esimerkki lapsille ja nuorille vaikka olisi miespuolinen äititeresa :D

Vierailija
10998/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni on fiksu ja hyväkäytöksinen. Mutta NIIN tylsä ja mitäänsanomaton. Nina on yllättänyt eniten, toki uhriutuu, mutta on yllättävän hyvä keskustelija. Timo TA:n peruja? Vaikka Timo TA oli itseään täynnä oleva m*lkku, oli hän fiksu tyyppi, ja hyvä keskustelija. Olin työni vuoksi aikanaan aika paljon hänen kanssaan tekemisessä. 

Just aamulla tuli kakkoselta hittimittari-ohjelma vuodelta -84 jonka juontajana oli nuori Timo TA ja vaikka ihmisestä olisi muuten mitä mieltä, niin kyllä noin ammattitaitoista ja selkeäsanaista juontajaa kaivattaisiin nykyohjelmiinkin.

Buahahahahaha.

Vierailija
10999/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Janne ja Markku yleisön suosikit. En nähnyt koko äänestystä ja painaako sininen nappi myös? 

Vierailija
11000/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis Markku nykyään tekee sit työkseen?

Opiskelee lentäjäksi, mut kai se jotai duuniaki tekee ku kuitenki verotettavia tuloja iha mukavasti.

eikö yksi ammateista ollut kirvesmies, onko tehnyt mainoksia jne

Mr. Tokmanni

Ei ole Markku Mr. Tokmanni. Käypä katsomassa se mainos nyt uudelleen ja vähän tarkemmin.

Ketju on lukittu.