Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kertoi videollaan, että on antanut yrityksensä pankkikortin käyttöön työntekijöilleen.
Nehän voi sillä kortin katteella vaikka äänestää Ronin voittoon? Toivottavasti noin ei tapahdu kummakkaan tubettajan kohdalla.Mitä työntekijöitä sillä on, eikö se tubeta yksin himassa?
Nykyään tubettaja toimistostaan j ainakin pari työntekijää löytyy. Aluksi tais hankkia yhden editoimaan, sittemmin tuli joku muu lisäksi. Eli kai niitä ainakin pari on. En ole seurannut. äntä enää aikoihin nii en tiedä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on ollut BB-talossa joku suosikki, jonka on toivonut voittavan, nyt ei ketään.
Jotenkin on vaan helpottanut kun häätöjä on ollut tiuhaan, varsinkin melun takia, kun monesti puheista ei saa selvää.
Hyvä kuitenkin kun ei olla humalassa.
Eri mieltä suosikin puuttumisesta, sillä Janne teki alusta alkaen vaikutuksen luonnollisuudellaan ja positiivisuudellaan. Viimeistään lauantai nosti Jannen ykkössuosikiksi heti siitä hetkestä, kun muut vaan ihmettelivät ja pakoilivat taloon tuotuja vaunuja, mutta Janne otti tilanteen haltuunsa. Tämä siis jo ennen kuin sai tietää, että hänet oli äänestetty äidin rooliin, jossa pysyikin hienosti koko tehtävän ajan muiden jo väsyessä eli kannatteli koko hauskaa päivätehtävää.
Näytetäänkö tätä tehtävää Ruudussa?
Huomasitteko et heti joukkuunjaon jälkeen Sanna pyysi että jos ei huudeltas vastajoukkueelle vaan oltas kannustavia toisillekin. Tämä siis lähti siitä ku Janne ja Markku heti tottakau heitti herjaa toisilleen vitsillä.
Keskity talon tapahtumiin äläkä toisten kommentoijjien haukkumiseen. Kääk!
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko et heti joukkuunjaon jälkeen Sanna pyysi että jos ei huudeltas vastajoukkueelle vaan oltas kannustavia toisillekin. Tämä siis lähti siitä ku Janne ja Markku heti tottakau heitti herjaa toisilleen vitsillä.
Sanna on puhunut aiemminkin ettei ymmärrä tällaista leikinlaskua, ei tiedä eikä osaa hahmottaa milloin ollaan leikillään ja milloin tosissaan ja se ahdistaa siksi häntä.
Mitä lenkkareita Petra Olli kehui??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan lapsellista haukkua täällä palstalla Ronia ties millä nimillä, Roni on kertonut koulukiusaamisestaan ja varmasti vaikuttaa edelleen ne kokemukset.
Mulle Roni ei ole viihdyttävä, ja asukkaana olisi sama vaikka lähtisi kotiin. Mutta ei mulla silti ole tarvetta lähteä haukkumaan tai nimittelemään Ronia.Juuri näin. Jokainen tykkää kenestä tykkää. Ei ole ihan normaalia vihata ventovieraita ihmisiä ja oksentaa sitä tänne. Kenestäkään ei tarvitse tykätä, mutta ihan sama ihmisarvo noillakin asukkailla kaikilla on.
Tätähän sitä on muistakin asukkaista sanottu, mutta ei vaan haukkuminen vaan yltyy. Vai onko esim aleksia kohdeltu tässä ketjussa asiallisesti? Tykätä ei kenestäkään tarvitse, mutta kyllä tuo haukkuminen ja mustamaalaus on mennyt jo aikaa sitten yli.
Kuitenkin asukkaiden mielestä aleksi on ihan ok eikä sitä ole nimetty äänestyksiin. Kuten ei ole roniakaan.
Joukkueet on jakaantuneet eri huoneisiin ja kapteenit puhuu joukkueilleen.
Jannen ryhmä kuuntelee hiljaa. Markun joukkueessa Aleksi alkaa otaa ohjat käsiin ja kertoo kuinka toimitaan.
Aleksi itse sano et Markku on se joka sanoo viimeisen sanan. Toivottavasti aleksi muistaa itse sen :D
Apua, mä oon vähän rakastunut Sanna Ukkolaan. Ja mä olen sentään homoseksuaali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronissa on jotain luotaantyöntävää
Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.
Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.
Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska.
Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään, että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!
Mulla on 9 ja 12v pojat. He ovat katselleet Ronin videoita. Joskus itsekin jonkun. Ihan ok.
Nyt kun itse katsonut BB:ssä Ronia missä pitäisi olla suht oma itsensä niin Roni on vähän pihalla kun tässä ei tehdä ohjelmaa lapsille vaan aikuisille.
Voisin väittää, että Ronin seuraajat ovat enemmän alaikäisiä kuin aikuisia.
Minuun ei uppoa Roni, hän ei ole hauska ja vaikuttaa feikiltä. Laskelmoi ja pelaa, että on tunnettu tubettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on puhunut aiemminkin ettei ymmärrä tällaista leikinlaskua, ei tiedä eikä osaa hahmottaa milloin ollaan leikillään ja milloin tosissaan ja se ahdistaa siksi häntä.
Samanlaista ongelmaa on (isolla) osalla ketjuun kirjoittavistakin. Ironia ja sarkasmi menee ihan yli.
Sannalle pisteet siitä että nostaa kissan pöydälle ja myöntää tuon suoraan toisin kuin nämä ketjun pahimmat läyhääjät jotka pitää omaa huumorintajuaan ainoana oikeana ja siksi jokaista itseironista heittoa ylimielisyytenä/kusipäisyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava tuo ryhmähuutojako.. Nina jää viimeiseksi. Kannustaa lapsia samaan liikuntatunneilla, syrjityt ja kiusatut jää vikaks. No sama pätee täällä, Mikkosta kiusaa moni.. ei se voi itse sille mitään, että on hidas puheeltaan.. lääkitys ja traumat..
Eipäs jäänyt Nina viimeiseksi eikä edes toiseksi viimeiseksi. Nina valittiin jopa ennen Aleksia.
Aleksin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Oletti jo olevansa toinen kapteeni, siinä vilahti jo pettymys kasvoilla kun kuulutettiinkin Jannen nimi. Seuraavaksi selkeästi oletti tulevansa ekana valituksi ja alkoi jo hienoinen hätääntyminen hiipiä kasvoille ja eleisiin kun Nina ja Sannakin valittiin ennen häntä :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä se vakuuttavuus vain uppoaa ihmisiin. Niin kuin uppoaa aina narsistien höynäytykset. Sillä vakuuttavuudellaan Valakin on saanut hoidettavakseen urheiluseuroja ja ties mitä, vaikka jo pienellä taustakartoituksella olisi selvinnyt hänen 'ongelmansa'.
Kummasti unohtuvat suhmuroinnit ja suoranaiset rikokset, kun osaa vain olla tarpeeksi uskottava, omaa edes hieman karismaa ja puheenlahjoja.
Talossa on tällä hetkellä ainakin kaksi tällaista tapausta, jotka tuntuvat pystyvän sumuttamaan isoa osaa porukasta: Vala ja Mikkoska. Heitä voi erehtyä pitämään ns. hyvinä tyyppeinä. No eivät he ole, eivät todellakaan, kummankaan vaikeudet eivät ole tipahtaneet tuosta vain taivaalta, vaan ovat aika pitkälti omista valinnoista, asenteesta ja toimintatavoista lähtöisin.
Ja kyllä sitä voi pissiä silmään,mutta pienessä maassa, kuten Suomessa, sana lopulta leviää ja sitten on pakko mennä rakennuksille töihin siivoojaksi, ei löydy enää ketään, jolta saisi jotain parempia hommia. Tai sitten joutuu menemään johonkin realityyn kerjäämään rahaa omiin bisneksiin ja saamaan niille näkyvyyttä, jos joku vielä haksahtaisi tai ottaisi ne tosissaan.
Ainakin tuon ensimmäisen kohdalla myös kyky tai halu suunnitella toimintaa ennen toteutusta puuttuu.
Kuuntelin kun ensin mainittu kertoi jotain tähän tyyliin:
"Tässä maassa ei saa antaa kerättyä rahaa urheilijoille tms." ja rahan keräys jo aloitettu/toteutettu, kun oli selvinnyt, että ei voi toimia, niin kuin oli kuviteltu?
Asian laillisen toteutuksen mahdollisuudet olisi voitu ja olisi pitänyt selvittää ihan ensimmäisenä, sen jälkeen vasta asia toteutukseen.
Sama niiden verorästien kanssa, ne olisi ollut mahdollista hoitaa ihan ajallaan ja laillisesti, jos olisi vain ollut halua ja kykyä toimia verottajan sääntöjen mukaan.
Alkanu ottaa hermoon tuo känisevä vegaani. Hus Salkkareihin sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kertoi videollaan, että on antanut yrityksensä pankkikortin käyttöön työntekijöilleen.
Nehän voi sillä kortin katteella vaikka äänestää Ronin voittoon? Toivottavasti noin ei tapahdu kummakkaan tubettajan kohdalla.Mitä työntekijöitä sillä on, eikö se tubeta yksin himassa?
Nykyään tubettaja toimistostaan j ainakin pari työntekijää löytyy. Aluksi tais hankkia yhden editoimaan, sittemmin tuli joku muu lisäksi. Eli kai niitä ainakin pari on. En ole seurannut. äntä enää aikoihin nii en tiedä varmasti.
Ronilla 3 työntekijää. Pinjalla? Roni tahkoo rahhaa.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi itse sano et Markku on se joka sanoo viimeisen sanan. Toivottavasti aleksi muistaa itse sen :D
Muistaa varmasti ihan yhtä hyvin kuin sen ettei tietovisassa oikeita vastauksia huuda kuin ne jotka varmasti tietää ja muut on hiljaa. Aleksi taisi huutaa 6 väärin kaikkein kovaäänisimmin niin ettei muut uskaltaneet olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Valavuoren uhkapeli jutut ällöttää.
Ällöttää joo, mutta sehän vaan kuvaili avoimesti tuota maailmaa ja sitä kusestusta mikä siinä taustalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronissa on jotain luotaantyöntävää
Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.
Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.
Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska.
Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään, että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!
Mulla on 9 ja 12v pojat. He ovat katselleet Ronin videoita. Joskus itsekin jonkun. Ihan ok.
Nyt kun itse katsonut BB:ssä Ronia missä pitäisi olla suht oma itsensä niin Roni on vähän pihalla kun tässä ei tehdä ohjelmaa lapsille vaan aikuisille.
Voisin väittää, että Ronin seuraajat ovat enemmän alaikäisiä kuin aikuisia.
Minuun ei uppoa Roni, hän ei ole hauska ja vaikuttaa feikiltä. Laskelmoi ja pelaa, että on tunnettu tubettaja.
Itse en kyllä näe hänessä mitään feikkiä tai pelaamista. Ihan normaali ujohko nuori mies. Minua ei myöskään häiritse hänessä se, että hänen tubettamisensa on suunnattu nuorisolle. Eihän se nyt minulta ole pois, kun en tubettajia muutenkaan seuraa.
Missä ne huikeat sääret on?