Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
10941/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Mikkoska puhuu aina päälle!? Ärsyttävää!

Eikä puhu. Just tätä keskustelua kuuntelen niin Valavuori puhui Ukkolan päälle, Mikkosen päälle, Backin päälle, Koskisen päälle. Markun päällekin koetti, mutta Markku vaan nost volymeja ja jatkoi pokkana :D

Jannen puheen päälle just puhu koko ajan päälle. Mä en tiedä mitä ohjelmaa sä katot.

Ei se ole päälle puhumista jos sanoo toisen kertomuksen lomaan joo tai kyllä 😂

Kaikkihan tossa niin tekee, se on keskustelemista, reagoidaan toisen puhumaan.

Voi sua, etkö ole edes nähnyt keskusteluja aiemmin. Valavuori puhuu omaa asiaansa päälle piittaamatta mitä toinen juur sanoo.

Joo kun olisikin noin. Kyllä se Mikkoska puhui omaa pöpöttämistään siihen päälle. Tietty vielä juu ja joo sekä ne imelät miellyttämiset päälle. Kääk!

Vierailija
10942/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. tubettajat pitäis saada tuolta yksi kerrallaan pois jotenkin, koska heillä on "takaajat" äänestämässä. Kukaan heistä ei ansaitse voittoa, varsinkin Ronilla on rahaa. Janne ansaitsee voiton.

Ronilla taitaa olla kaks sijoitusasuntoakin, ja nykyinenkin asunto sillä on oma, toki lainaahan sillä varmasti on mutta rahaa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10943/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni kertoi videollaan, että on antanut yrityksensä pankkikortin käyttöön työntekijöilleen.

Nehän voi sillä kortin katteella vaikka äänestää Ronin voittoon? Toivottavasti noin ei tapahdu kummakkaan tubettajan kohdalla.

Mitä työntekijöitä sillä on, eikö se tubeta yksin himassa?

Vierailija
10944/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuo jonkun tyypin Ninan jatkuva morkkaaminen olla koomista.

Olis kiva tietää Miksi.

Alkaa ärsyttämään tämä että joku täällä luulee kaikkia samankaltaisia viestejä vain yhden henkilön kirjoittamiksi.

Täällähän ei voi olla edes kahta ihmistä ketkä esim. Ninasta erityisemmin pidä, eihän?!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😂😂

Sama takas.

Ihan vaan tässä olen lukenut joka sivun ja mielenkiinnolla seuraan ohjelmaa ja 24/7, mut sun vainoharhat vaan venyttää ketjua turhaan.

Ihmisillä on täällä mielipiteitä asukkaista.

Ihmiset saa niitä kirjoittaa tänne.

Mitä helkutin väliä kirjoittaako joku tänne yhden tai useamman kerran, ja täällä saattaa useampikin kirjoittaa samantyylisiä mielipiteitä, useampihan on saattanut tehdä samoja havaintoja vaikkapa ohjelmaa katsomalla..! Voitko kuvitella..!

Tai no ilmeisesti et voi.

Saa kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä, mutta on typerää takoa putkeen yhtä ja samaa asiaa. Viestin sisältö ei muutu yhtään vakuuttavammaksi jankuttamalla - päinvastoin.

Copypastaukset ainaki vois ekana jättää pois 😂😂

Eiköhän tämä hymiöitä spämmäävä ole sama tyyppi

Vierailija
10945/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa tehtävä, jossa asukkaat jaetaan kahdeksi joukkueeksi.

Kapteeneita ovat: Markku ja Janne

Markun joukue: Petra, Sara, Sanna, Aleksi

.

Jannen joukkue: Sedu, Roni, Nina, Pinja

Vierailija
10946/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen joukkue. Sedu. Roni. Nina ja Pinja .

Vierailija
10947/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.

Vierailija
10948/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tuo ryhmähuutojako.. Nina jää viimeiseksi. Kannustaa lapsia samaan liikuntatunneilla, syrjityt ja kiusatut jää vikaks. No sama pätee täällä, Mikkosta kiusaa moni.. ei se voi itse sille mitään, että on hidas puheeltaan.. lääkitys ja traumat..

Vierailija
10949/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän harmittaa ku Sani lähti, mun mielestä Sanilla oli välillä ihan hyviä juttuja ja osasi olla viihdyttäväkin.

Oikestaan olis ihan jees, joa kaikki äänekkäimmät ois lähtenyt eka, niiden jutut ja elämäntarinat on jo kuultu. Ois kiva nähdä, minkälaisia puolia näistä hiljaisemmista löytyis, jos pääsisivät kunnolla ääneen.

No just sen takia Ninan olisi pitänyt jo pudota. Silloin olisi melkein ollut pakkokin ottaa Sanin, Petran ja Ronin enempi roolia ja alkaa puhumaan. Kaikki ei ole niin rohkeita ottamaan omaa vuoroa jos paikalla on moinen papupata ja toisaalta sellaisen siivellä on helppo vapaamatkustaa antamatta itsestään mitään muille (ja tässä tapauksessa myöskään katsojille). 

Ninan omat pojatkin jo vihjasi, että äiti ole hieman hiljempaa eli jätä nyt ainakin nuo yksityisasiat puimatta..

Tuo oli huvittava tilanne eilisessä livessä, kun Nina oli lukenut poikiensa kirjeen ja luvannut pitää turpansa kiinni, minkä jälkeen Anni kysyi jonkin kysymyksen koko porukalta, johon Nina tietenkin vastasi heti ensimmäisenä :D Eipä siinä kauaa ehtinyt lupaus säilyä muistissa! Miten voikin olla niin hankalaa jakaa sitä keskusteluvuoroa muille kanssaihmisille...

Vierailija
10950/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.

Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.

Vierailija
10951/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhu. Just tätä keskustelua kuuntelen niin Valavuori puhui Ukkolan päälle, Mikkosen päälle, Backin päälle, Koskisen päälle. Markun päällekin koetti, mutta Markku vaan nost volymeja ja jatkoi pokkana :D

Jannen puheen päälle just puhu koko ajan päälle. Mä en tiedä mitä ohjelmaa sä katot.

Voi sua, etkö ole edes nähnyt keskusteluja aiemmin. Valavuori puhuu omaa asiaansa päälle piittaamatta mitä toinen juur sanoo.

Joo kun olisikin noin. Kyllä se Mikkoska puhui omaa pöpöttämistään siihen päälle. Tietty vielä juu ja joo sekä ne imelät miellyttämiset päälle. Kääk!

Kyllä se noin oli, kuuntelin myös ihan koko keskustelun. Sulle vinkki: jos et tykkää, älä kuuntele. Kääk!

-eri

Vierailija
10952/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo Sannan hameet ja mekot nousee persiistä uhkaavan ylös välillä. Tuo on kyllä hankala vartalonmalli pukea, jos haluaa samalla esitellä varsin sutjakkaita sääriä. Itse pitäisin suosiolla hieman pitempihelmaisia hameita, ei olisi niin hompsuisen oloista kuin mitä se nyt vähän on. Vaatteet näyttävät sinänsä kalliihkoilta ja ihan hyvälaatuisilta, mutta silti Sannasta jää sellainen hompsantuu -vaikutelma.

Taitavat Ukkolan harrastukset liittyä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön tai keittiöhommiin.  Ja ihan hyvä niin, jokainen paneutukoon niihin asioihin, joista tykkää.

Ei tarvitsis edes olla pidempiä mekkoja, vaan eri mallisia ja eri materiaalia.

Esim. suora helma, vaikka sellainen perus trikoomekko näyttäis vähän pidempänäkin hyvältä ja olis paljon parempi tuolle vartalotyypille.

Nuo on sellaisia navettamekkoja mitä nyt käyttää. Sanna näyttäis oikeasti paljon paremmalta sellaisessa Kim Kardashian-mallisessa trikoomekossa. Vaikka ois se neuletakkikin päällä.

Itseasiassa nuo mekot on juuri niitä mitä tällä palstallakin neuvotaan (ylipainoisia) rintavia omppuja hankkimaan eli on kietaisumallia ja empire-leikkausta sekä panostettu säärien näkymiseen.. Niiden kun on väitetty niin taikovan vyötärön esiin kuin piilottavan ylimääräiset kilotkin ja samalla ohjaavan katseen huikeisiin sääriin.

Itse samaa mallia olevana olen useammankin kerran kommentoinut ettei nuo empire-linjat eikä kietaisumekot toimi ollenkaan, mutta alapeukkuja on sadellut ja vänkäystä kuinka kyllä kaikki tyylioppaat ja pukeutumisneuvojat on ihan samoilla linjoilla että kietaisumekko sopii kaikille..

Vierailija
10953/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.

Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.

Vierailija
10954/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se noin oli, kuuntelin myös ihan koko keskustelun. Sulle vinkki: jos et tykkää, älä kuuntele. Kääk!

-eri

Ei se kyllä niin ollut. Sori vaan. -eri

Vierailija
10955/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronissa on jotain luotaantyöntävää

Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.

Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.

Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska. 

Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään,  että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!                

Vierailija
10956/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää Miksi.

Alkaa ärsyttämään tämä että joku täällä luulee kaikkia samankaltaisia viestejä vain yhden henkilön kirjoittamiksi.

Täällähän ei voi olla edes kahta ihmistä ketkä esim. Ninasta erityisemmin pidä, eihän?!

Sama takas.

Ihan vaan tässä olen lukenut joka sivun ja mielenkiinnolla seuraan ohjelmaa ja 24/7, mut sun vainoharhat vaan venyttää ketjua turhaan.

Mitä helkutin väliä kirjoittaako joku tänne yhden tai useamman kerran, ja täällä saattaa useampikin kirjoittaa samantyylisiä mielipiteitä, useampihan on saattanut tehdä samoja havaintoja vaikkapa ohjelmaa katsomalla..! Voitko kuvitella..!

Saa kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä, mutta on typerää takoa putkeen yhtä ja samaa asiaa. Viestin sisältö ei muutu yhtään vakuuttavammaksi jankuttamalla - päinvastoin.

No mutta niinhän tuo yksikin jankuttaa että olet yksi ja sama kirjoittaja, ”älä jankuta älä jankuta älä jankuta” ja sitten itse jankuttaa.

Voisko tää jankutus oikeasti viestien määrästä jo loppua?!

Täällä tosiaan on yksi jankuttaja, joka vastaa kaikkiin itselle epämieluisiin viesteihin, että voitko lopettaa jankuttamisen. Eli jankuttaa jankuttamisesta, vaikka kukaan ei ole jankuttanut. :D Luulen sen kaiketi olevan joku tehokas lausahdus nettikeskustelussa. :D

Vierailija
10957/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kyllä kasvoiltaan suomen kaunein nainen aivan heittämällä.

Vierailija
10958/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis Markku nykyään tekee sit työkseen?

Opiskelee lentäjäksi, mut kai se jotai duuniaki tekee ku kuitenki verotettavia tuloja iha mukavasti.

eikö yksi ammateista ollut kirvesmies, onko tehnyt mainoksia jne

Mr. Tokmanni

Vierailija
10959/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tuo ryhmähuutojako.. Nina jää viimeiseksi. Kannustaa lapsia samaan liikuntatunneilla, syrjityt ja kiusatut jää vikaks. No sama pätee täällä, Mikkosta kiusaa moni.. ei se voi itse sille mitään, että on hidas puheeltaan.. lääkitys ja traumat..

Eipäs jäänyt Nina viimeiseksi eikä edes toiseksi viimeiseksi. Nina valittiin jopa ennen Aleksia.

Vierailija
10960/24387 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää Miksi.

Sama takas.

No mutta niinhän tuo yksikin jankuttaa että olet yksi ja sama kirjoittaja, ”älä jankuta älä jankuta älä jankuta” ja sitten itse jankuttaa.

Voisko tää jankutus oikeasti viestien määrästä jo loppua?!

Täällä tosiaan on yksi jankuttaja, joka vastaa kaikkiin itselle epämieluisiin viesteihin, että voitko lopettaa jankuttamisen. Eli jankuttaa jankuttamisesta, vaikka kukaan ei ole jankuttanut. :D Luulen sen kaiketi olevan joku tehokas lausahdus nettikeskustelussa. :D

Luullen*

Ketju on lukittu.