Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä teillä on ronia vastaan
kateellisuus paistaa nyt aika kauas
hyvä tyyppi joka tekee mitä tykkää työkseen ja sillä vähän rikastunut
Toi kritisoija on palstan hullu jankuttaja. Se on ottanut elämäntehtäväkseen päivystää tietynlaisissa ketjuissa ja haukkua kommentteja spämmien milloin ketäkin esim. tv-ohjelman osallistujaa. Sillä ei riitä järki lopettamaan vapaaehtoisesti.
Onko se sama kritisoija joka urputtaa täällä kun väki tunkee kaiken maailman linkkejä tähän ketjuun ja porukkaa kehutaan? Ihme tyyppi kyllä.
Aika jonglööri toi Sedu :D Syö porkkanaa toisella kädellä, pompottelee golf palloa toisella kädellä ja kulkee samalla ympäri pöytää.
Rosan politiikan tietämys olisi ollut hyödyksi tässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon viimeisimmistä nimeämisistä ja pari juttua ihmetytti.
Saiko joku kiinni Sedun perusteluista, joilla hän antoi 2 pistettä Sanille? Minusta siinä ei ollut mitään perustelua, sanoi vaan, että ohjelman idea on laittaa ihmisiä kiertoon, tms. Ja loppu oli vaan leikattu pois, miksi? Yleensähän perustelut näytetään klipissä kokonaan.
Mikä teidän mielestä on tämä Aleksin nimeämistaktiikka? Ensimmäisellä kerralla antoi pisteet muistaakseni Markulle ja Saralle, vedoten siihen, että he eivät todennäköisesti päädy häätöäänestykseen. Viime nimeämisissä antoi pisteet Pinjalla ja Ronille. Syynä se, ettei usko muiden nimeävän heitä. Miksei Aleksi nimeä heitä, jotka häntä ärsyttävät tai jotka haluaisi ulos? Haluaako vain, ettei häntä voi kukaan syyttää häätöön joutumisesta, ei tahdo liata omia käsiään? Vai kokeeko jo nyt Markun, Ronin, Pinjan ja Saran uhkina, koska olettavat heidän olevan uhkia. Aleksihan on monesti sanonut tietävänsä mikä ikäryhmä ohjelmaa katsoo, ei ehkä siksi pidä esim. hauskaa Jannea (vanhempi) yhtä suurena uhkana kuin nuorisoa (erityisesti talon tube-edustajia)?
Juu, eihän Sedu sanonut yhtään mitään. Ei pitäisi antaa pisteitä, mutta Sani... tässä pitää laittaa ihmisiä kiertoon. Tarkoittiko, että hän ei ole ollut häätöäänestyksessä?
Aleksista ihmettelin samaa edellisellä kierroksella. Äänestääköhän vaaleissakin samalla perusteella, että antaa äänen sen perusteella, kuka ei ainakaan pääse.
Kylläpäs olet katkera sille että aleksi vääntää rautalangasta ettei pelaa ohjelmassa ketään pois.
Tässä lainausketjussa siis tämä minun hurja "katkeruuteni".
Psykopaatti taas paasaa tuolla silmät pullottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä teillä on ronia vastaan
kateellisuus paistaa nyt aika kauas
hyvä tyyppi joka tekee mitä tykkää työkseen ja sillä vähän rikastunut
Toi kritisoija on palstan hullu jankuttaja. Se on ottanut elämäntehtäväkseen päivystää tietynlaisissa ketjuissa ja haukkua kommentteja spämmien milloin ketäkin esim. tv-ohjelman osallistujaa. Sillä ei riitä järki lopettamaan vapaaehtoisesti.
Ja sinä päivystät kyttäämässä tuota "hullua jankuttajaa eri ketjuissa?😁
Luen eri ketjuja ja saman kuvion kun näkee todella monessa ketjussa niin aika helppo on "päivystää kyttäämässä". Ehkä tarvitset toisenkin kikan kuin lapselliset spinnit jota tässäkin yrität taas kerran. Vai oliko ehkä eka kommenttisi ikinä palstalle, taas kerran?
Näin sivusta: Rauhoitu! Miksi sinulle on niin tärkeää että jokainen kirjoittaisi palstalle vain yhden kommentin? Miksi käytät aikaasi pohtimalla sitä kuka on minkäkin kommentin kirjoittanut? Mitä väliä sillä oikeasti loppujen lopuksi on, onko eri kommentit eri ihmisten vai samojen ihmisten kirjoittamia.
Tästä sivusta on pakko myös todeta, että minäkin olen huomannut tässä keskustelussa jonkun keskustelijan, joka käyttää tiettyjä fraaseja ja hyvin yksioikoista ajatuskulkua. Esimerkiksi tässä kommentissasi kysyt, miksi jollekulle on niin tärkeää x. Tuolla toisessa viestissä minulle kommentointiin, että olen katkera, kun ihmettelin Aleksin nimeämislogiikkaa. Aiemmin on kysytty monia kertoja, mksi kaikkien pitää olla samaa mieltä ja miksi ei saa olla eri mieltä (kun todella rumilla sanoilla haukutaan ihmisiä). Tällaisia todella erikoisia päätelmiä ihan normaalista kesustelusta. Joko nämä keskustelijat ovat todella nuoria tai sitten tässä on yksi ja sama ihminen.
En vaan vieläkään ymmärrä, mitä se haittaa jos joku laittaa useamman kommentin. Itse oletankin, että useimmat tekevätkin niin. Miksi edes miettiä sitä, kuka minkäkin kommentin takana on? Täällä on paljon ihmisiä joilla on huonot käytöstavat, mutta itse en hirveästi näe mitään eroa onko niitä huonot tavat omaavia yksi vai useampia. Ja tässä ketjussa on kyllä tullut selväksi, että useampia niitä on. Esimerkkinä vaikka tuo jolle alunperin vastasin.
Parasta on vaan kun ei jumitu kommentteihin sen kummemmin, kannattaa lukea silmäillen ja jättää vähemmälle huomiolle ne joissa ei ole itselle mielenkiintoista sisältöä. Tällaista palstaa ei kannata alkaa itse moderoimaan ja yrittämään määrätä montako kommenttia ja mistä aiheesta kukakin saa kirjoittaa.
Ei se haittaakaan, mutta jos ne useammat kommentit ovat asukkaiden ja muiden keskustelijoiden solvaamista ja nälvimistä, se haittaa. Jos sinä olet tuo, joka haukuit minua yhden ainoan kommentin perusteella Aleksille katkeraksi, voit vähän katsoa peiliin ja miettiä, mitä pahaa siinä tosiaan on, jos joku laittaa useamman kommentin ja on jopa eri mieltä kuin sinä ja keskustelee ohjelmasta ihan asiallisesti.
No en ole se, koska olen aivan samaa mieltä kuin sinäkin. Ihmettelen myös Aleksin nimeämislogiikkaa ja minusta on erikoista päätellä sen takia että olisit muka katkera Aleksille.
Tässä näkee, miten turhaa on yrittää nimettömistä kommenteista arvailla kuka on kirjoittanut minkäkin muun kommentin. Sen miettiminen kannattaa jättää kokonaan, se vain sekoittaa keskustelua.
Okei, luulin, että olit tuo, joka vahtii, montako kommenttia Aleksin äänestysperusteista on kirjoitettu.
No kuinka monta sä sit oot kirjoittanut?
Tasan kaksi siihen mennessä, kun minua haukuttiin katkeraksi ja tyhmäksi. Ensimmäinen kommentti pari päivää sitten ja äsken toinen, jossa vastasin toiselle kommentoijalle, että hän on tehnyt saman huomion kuin minä pari päivää sitten. Ja tämän perusteella minä olen nyt katkera jankuttaja enkä voi millään hyväksyä Aleksi äänestysperusteita ja olen kirjoittanut liian monta kommenttia aiheesta. :D
Raivopäinen uhriutuminen ties kuinka monessa kommentissa ei nyt hirveästi vakuuta siitä ettet olisi katkera ja lisäksi näemmä jankuttajakin.
Mut joo, selväähän se on että haluat olla katkera jankuttaja jota ei kuitenkaan kukaan koskaan sano katkeraksi jankuttajaksi. Ei siinä mitään. Se on sinun strategiasi elämästä selviämiseen.
Lopeta nyt. Sinä olet ainoa joka tässä jankuttaa. :D
Turha tota Mikkosen muistin temppuilua on päivitellä, Janne ja Sanna näytti just eilen, miten jo noin lyhyt aika huonoilla unilla vaikuttaa muistiin. Sanna ei muistanut horoskooppeja vaikka harrastaa niitä, vastasi kaksintaistelussa vuorollaan Venus. Janne sanoi että hyvä kun muistaa oman nimensä. Sedulla meni sekaisin valuutat. Jokaisella on omat black oittinsa tuolla ollut. Ja kyse ei siis ollut siitä ettei Mikkonen olisi tiennyt kuka Sanna Marin on vaan ettei saanut sitä päähänsä juuri sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon nyt puolisen tuntia tsekannu 24/7 ni ihan samalla tavallahan tuo Nina Mikkonen keskustelee kuin muutkin. ei oo sen enempää äänessä kuin muutkaan vaikka täällä joku väittää. eniten kuuluu Porkkaa ja Ukkolaa sekä Valavuorta, mutta kaikkihan tuossa osallistuu, jopa nuo nuoret puhuu nyt enemmän kuin alussa.
Ja jopa Valavuori ja Mikkonen keskusteli keskenään aivan sovussa ja yksimielisinä kumpikin toistaan kuunnellen ja kompaten. Ei tästä nyt oikein mitään draamaa saa rakennettua. Paitsi jos haluaa vaan haukkua
No tämäpä tämä. Ihan hyvinhän tuo keskustelu soljuu ja Mikkoskakin muistanut nimiä, joitka toisilla hakusessa, sekä esim EU:hun liittymisvuoden. Kaikilla siellä on hetkensä. Sekä hyvät että huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon nyt puolisen tuntia tsekannu 24/7 ni ihan samalla tavallahan tuo Nina Mikkonen keskustelee kuin muutkin. ei oo sen enempää äänessä kuin muutkaan vaikka täällä joku väittää. eniten kuuluu Porkkaa ja Ukkolaa sekä Valavuorta, mutta kaikkihan tuossa osallistuu, jopa nuo nuoret puhuu nyt enemmän kuin alussa.
Ja jopa Valavuori ja Mikkonen keskusteli keskenään aivan sovussa ja yksimielisinä kumpikin toistaan kuunnellen ja kompaten. Ei tästä nyt oikein mitään draamaa saa rakennettua. Paitsi jos haluaa vaan haukkua
No tämäpä tämä. Ihan hyvinhän tuo keskustelu soljuu ja Mikkoskakin muistanut nimiä, joitka toisilla hakusessa, sekä esim EU:hun liittymisvuoden. Kaikilla siellä on hetkensä. Sekä hyvät että huonot.
Valavuori on taas tosi kiukkuinen kun Ukkola eri mieltä. Miksi täytyy alkaa huutaa aina
Vois Valavuori pidättäytyä ihan vaan urheilujutuissaan ja jättää politiikan muille.
Vierailija kirjoitti:
Turha tota Mikkosen muistin temppuilua on päivitellä, Janne ja Sanna näytti just eilen, miten jo noin lyhyt aika huonoilla unilla vaikuttaa muistiin. Sanna ei muistanut horoskooppeja vaikka harrastaa niitä, vastasi kaksintaistelussa vuorollaan Venus. Janne sanoi että hyvä kun muistaa oman nimensä. Sedulla meni sekaisin valuutat. Jokaisella on omat black oittinsa tuolla ollut. Ja kyse ei siis ollut siitä ettei Mikkonen olisi tiennyt kuka Sanna Marin on vaan ettei saanut sitä päähänsä juuri sillä hetkellä.
Niinpä. Ninahan itsekin on moneen kertaan nauranut tuota aivopieruaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on taas tosi kiukkuinen kun Ukkola eri mieltä. Miksi täytyy alkaa huutaa aina
Ukkolalla säilyy tyyneys kyllä hyvin, mutta taitaa olla toimittajan ammattitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ollut mitenkään kiukkuinen. Haki vain hälinän yli huomiota puheenvuorolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku kiinni Sedun perusteluista, joilla hän antoi 2 pistettä Sanille? Minusta siinä ei ollut mitään perustelua, sanoi vaan, että ohjelman idea on laittaa ihmisiä kiertoon, tms. Ja loppu oli vaan leikattu pois, miksi? Yleensähän perustelut näytetään klipissä kokonaan.
Mikä teidän mielestä on tämä Aleksin nimeämistaktiikka? Ensimmäisellä kerralla antoi pisteet muistaakseni Markulle ja Saralle, vedoten siihen, että he eivät todennäköisesti päädy häätöäänestykseen. Viime nimeämisissä antoi pisteet Pinjalla ja Ronille. Syynä se, ettei usko muiden nimeävän heitä. Miksei Aleksi nimeä heitä, jotka häntä ärsyttävät tai jotka haluaisi ulos? Haluaako vain, ettei häntä voi kukaan syyttää häätöön joutumisesta, ei tahdo liata omia käsiään? Vai kokeeko jo nyt Markun, Ronin, Pinjan ja Saran uhkina, koska olettavat heidän olevan uhkia. Aleksihan on monesti sanonut tietävänsä mikä ikäryhmä ohjelmaa katsoo, ei ehkä siksi pidä esim. hauskaa Jannea (vanhempi) yhtä suurena uhkana kuin nuorisoa (erityisesti talon tube-edustajia)?
Juu, eihän Sedu sanonut yhtään mitään. Ei pitäisi antaa pisteitä, mutta Sani... tässä pitää laittaa ihmisiä kiertoon. Tarkoittiko, että hän ei ole ollut häätöäänestyksessä?
Aleksista ihmettelin samaa edellisellä kierroksella. Äänestääköhän vaaleissakin samalla perusteella, että antaa äänen sen perusteella, kuka ei ainakaan pääse.
Kylläpäs olet katkera sille että aleksi vääntää rautalangasta ettei pelaa ohjelmassa ketään pois.
Katkeruuden olet todistanut sen jälkeisellä spämmillä ja uhriutumisella isoon ääneen. Ehkä kannattaisi lopettaa jos et kerran kestä sitä että ihmiset kertoo ääneen miltä touhusi näyttää.
Petra Olli on aivan vaiti kun ei tiedä EU:sta mitään, nuuhkii vaan karvaisia kainaloitaan, hankkii niistä elinvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruuden olet todistanut sen jälkeisellä spämmillä ja uhriutumisella isoon ääneen. Ehkä kannattaisi lopettaa jos et kerran kestä sitä että ihmiset kertoo ääneen miltä touhusi näyttää.
Tuolla nyt vain satuttiin kysymään, montako kommenttia olen kirjoittanut ja jollekulle oli myös epäselvää, mitä asiasta oli puhuttu. Näitä varten nyt tuon kommentin vielä tuolta nostin. Mutta ei puhuta tästä enää, kun tämä nyt selvästi sinua nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ninahan itsekin on moneen kertaan nauranut tuota aivopieruaan.
Niin on ja vaikuttaa muutenkin hyvin huumorintajuiselta ja itseironiselta ihmiseltä. Sanna Ukkolan kanssa heillä oli hyvä keskustelu muistiongelmista, vaikutti että Sannalla oli paljon tietoa, oisko ollu lähipiirissä jotain tai sitten vaan muuten tuttu aihe.
Vierailija kirjoitti:
Please, älkää lainatko noita kilometrin mittaisia lainausketjuja, joissa on 10 lainausta! Ärsyttää scrollata yli tuhottoman pitkät lainausjonot. Jos on pakko lainata, poistakaa siitä vastauksesta ne vanhimmat lainaukset ja jättäkää vain se uusin lainaus, johon kommentoitte.
Hanki parempi selain. Siis ei mobiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla nyt vain satuttiin kysymään, montako kommenttia olen kirjoittanut ja jollekulle oli myös epäselvää, mitä asiasta oli puhuttu. Näitä varten nyt tuon kommentin vielä tuolta nostin. Mutta ei puhuta tästä enää, kun tämä nyt selvästi sinua nolottaa.
Juu, selvästihän se olen minä jota nolottaa. Onko sinulla muuten viimeisen sanan syndroomakin?
Raivopäinen uhriutuminen ties kuinka monessa kommentissa ei nyt hirveästi vakuuta siitä ettet olisi katkera ja lisäksi näemmä jankuttajakin.
Mut joo, selväähän se on että haluat olla katkera jankuttaja jota ei kuitenkaan kukaan koskaan sano katkeraksi jankuttajaksi. Ei siinä mitään. Se on sinun strategiasi elämästä selviämiseen.