Onko teillä aina mehua jääkaapissa?
Minulla oli ennen aina, mutta noin viisi vuotta sitten lakkasin ostamasta mehua, kun aloin käydä Lidlissä K-kaupan sijaan. K-kaupasta olin aina ostanut omena-rypälemehua, mutta nyt olen ollut ilman. Tuntuu ihan oudolta ajatuksella, että meillä olisi mehua.
Kommentit (33)
Juomme vettä! kirjoitti:
Emme osta mehuja,ovat sokeripommeja: lapsille nuorille aikuisille mummoille ja vaareille!
Meillä on aina mehua, mutta ei sokerista.
Niin varmaan, prosentilla palstalaisista on kaapissa mehua koska juovat vain vettä tai maitoa. Uskoo ken tahtoo taas :D
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, prosentilla palstalaisista on kaapissa mehua koska juovat vain vettä tai maitoa. Uskoo ken tahtoo taas :D
On siellä kaljaa myös.
Ei, mehu on aika turha juoma. Joskus harvoin ostan, jos on kova mieliteko, mutta sellaista ei tule edes joka kuukausi.
Sodastreami, siis pelkkää ilman makeutus- ja väriaineita.
Parempaa kuin vesi, joka tuntuu niin litkulta.
Ei juuri ikinä, paitsi viime syksynä melkein jouluun asti meillä oli usein pakastimesta sulatettua omenamehua, jota keksin tehdä Mehumaijalla oman pihan ompuista ja ilman sokeria. Se oli tosi hyvää. Aamuisin otettiin vitamiinit sen kanssa.
Yleensä on. Tykkään mehuista. En juo kahvia tai maitoa. Mehut on kyllä haitallisia hampaille, että yritän pitää kuitenkin sen juonnin vähäisenä. Vesi on ensisijainen janojuoma.
Pidän mehua jääkaapissa osittain siksi, että on jotain energiaa heti ja nopeasti saatavilla jos yhtä-äkkiä tulee jotenkin heikko olo ja alkaa täristä. Näin on siis joskus käynyt eikä kotona ollut edes hunaja purkkia. Siinä sitten yritin silmät sumeina, huojuen ja kädet täristen sulatella jotain pakasteita.
Glukoosi tablettejakin olen tosin hankkinut tällaista tilannetta varten. Minulla ei ole diabetesta, mutta liian pitkä syömisväli tekee olosta tosi huonon.
Vierailija kirjoitti:
???
On, mies juo arkenakin. Bonnen tiivistemehuja. Mä en niin välitä ja muksukin tekee mieluummin vaikka teetä.
Vkl aamuiksi on aina lasillinen tuoremehua, sitä juo kaikki.
Tuoremehua on vain silloin, jos ostan sitä blandikseksi. Tavallisia mehuja en juo ollenkaan.
Mehukattia on yleensä, muuta mehua silloin tällöin. Mehukatti on lapsille saunaa varten. Ennen ostettiin pillimehua, mutta ärsyttää se roska. Teen pieniin pulloihin saunamehut, ovat yhtä tyytyväisiä siihen.
Vierailija kirjoitti:
No älä usko! En juo myöskään maitoa. Ruokajuomana on vesi, kuplavesi ja viini tai alkoholiton olut. Aamulla puristan puoli lasillista tuoremehua appelsiineista. Janojuomana aina vesi tai alkoholiton olut.
En tykkää mehuista enkä ymmärrä miksi niitä pitäisi juoda.
Ei ole mehua, mutta light-limua on.