jos työelämä on tällaista, miten nuoret voivat pysyä innostuneina?
Anna-Sofia Niemisen kolumni: Liikaa töitä, pienet tulot, epäasiallista kohtelua – jos työelämä on tällaista, miten nuoret voivat pysyä innostuneina?
Välillä tuntuu, että ammatista riippumatta työelämä on aika kamalaa, kirjoittaa Nieminen.
https://yle.fi/uutiset/3-11895273
Kommentit (8)
Itse teen vain suojarajan verran töitä ja semmoinen homma on, että mahdollisimman vähän tarvitsee olla kenenkään kanssa tekemisissä. Mitään turhaa roinaa en ostele. Onneksi olen jo niin vanha, ettei tarvitse olla näkemässä sitä, kun nuoremmat sukupolvet kituuttelevat näissä maapallon raunioissa, jotka me edellsiset sukupolvet heille kulutusjuhliemme jäljiltä jätämme XD
Älköös huoliko, mjaahanmuuttajat tulevat auttomaan työvuoren kanssa
Vierailija kirjoitti:
Totta, ahkeraa porukkaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ahkeraa porukkaa on.
Ja halpaa, kunnes vaihtavat maisemaa tai perustavat kebab-pitsa-baarin.
Itse gonahdin työelämän suhteen jo heti ensimmäisenä työpäivänä 15-vuotiaana, kun oli alusta alkaen joutui kuuntelemaan hirveää tiuskimista ja säksätystä.
Tuo alkaa olla jo paha kannustinloukku että työelämä on kaiken kaikkiaan niin epämiellyttävää, että osa rupeaa aktiivisesti välttelemään sitä.
Johtaminen on monessa paikassa tosi heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo alkaa olla jo paha kannustinloukku että työelämä on kaiken kaikkiaan niin epämiellyttävää, että osa rupeaa aktiivisesti välttelemään sitä.
Johtaminen on monessa paikassa tosi heikkoa.
Totta : ) Miksi kukaan täysjärkinen lähtisi terveyttään uhraamaan työelämälle, kun siitä ei saa edes mitään kiitos vaan korkeintaan nälvintää tai parhaimmassa tapauksessa jonkun pahvisen kunniaplakaatin XD
Siksi lähdinkin ulkomaille. Laajempi valikoima oman alan töitä,parempi palkkaus ja muutenkin tasa-arvoisempi maa.