Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepsy-jutut: kysymyksiä kommunikointiin/muuhun sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyen

Vierailija
29.04.2021 |

Hei! Mulla on asperger ja tuskailen usein sen kanssa, miten kommunikoida/toimia muiden ihmisten kanssa. Esim. Sähköpostien kirjoittaminen voi olla mulle erittäin haastavaa. Puntaroin liikaa, että onkohan ok kirjoittaa näin vai kuulostaako tyhmältä.

Tämän ketjun tarkoituksena olisi, että nepsyt (tai miksei muutkin) voisivat esittää kysymyksiä liittyen kommunikointiin tai muihin sosiaalisiin tilanteisiin (esim. Onko ok sanoa tai tehdä jotain).

Muut sitten vastailevat.
Toivon, ettette pilaa ketjua trollailulla. Kiitos! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nettituttavuus kertoi viestissä eronneensa.

Voinko todeta yhdellä lauseella että ero on ikävä asia ja jatkaa sen jälkeen muihin aiheisiin? Vai pitääkö minun yrittää keksiä jotain lohduttavaa/empaattista kirjoitettavaa tai esittää kysymyksiä eroon (/suhteeseen) liittyen?

Vierailija
2/2 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nettituttavuus kertoi viestissä eronneensa.

Voinko todeta yhdellä lauseella että ero on ikävä asia ja jatkaa sen jälkeen muihin aiheisiin? Vai pitääkö minun yrittää keksiä jotain lohduttavaa/empaattista kirjoitettavaa tai esittää kysymyksiä eroon (/suhteeseen) liittyen?

Riippuu vastapuolesta. Minulle riittäisi, että toteat ”onpa harmi, toivottavasti pääset jaloillesi pian”. Mutta toiset naiset haluvat veivata ja jatkaa, mutta ehkä ekalla kerralla toteaisin lyhyesti, mutta jos toinen kertoo lisää, niin sitten jatkaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme