Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
Miksi tykkään,
siksi kun lauluista kuulee taustoja ja tarinoita miten / miksi biisi on syntynyt.
Tässä ohjelmassa näkee ehkä vähän itse artistiakin.
Ja jos jostakusta ei tykkää, niin katselee suoratoistoon kautta ja kelailee ohi !
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista muista paitsi Abreusta. Hänen jaksonsa skippaan!
Meillä katsotaan vain tämä artun päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paska versio tää kelan hölynpöly
Juu ei iskenyt. Alkuperänen paaaaljon parempi.
Mahtava aloitus Anssi Kelalta. Olen aina tykännyt Wiskarin lauluista ja tämä " Tässäkö tää oli" on yksi parhaimmista. Riimittelymestari Janne Rintala on Suomen parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin ilta. Kuka vetää tissimaitobiisin?
Pyhimys. Tai paremminkin teflon brothers.
Musiikki ohjelmat on ihania mutta, mutta,, kun saisi jotain selkoakin varsinkin puheesta.
( Minä en saanut juurikaan tolkkua A Kelan puheesta).
Musiikki osuudet varmaan pitäisi kuunnella kuulokkeilla, jotta musiikki pääsisi oikeuksiin.
—-
🙄
Voiko tv :tä, jossa on Bluetooth mahdollisuus , kuunnella kaksi henkilö, molemmille omat kuulokkeet tai nappikuulokkeet.
( tyhmä kysymys, mutta tulipa mieleen. Kun tuo äänen laatu on, mitä on. Ei viitsisi tv tä huudattaa naapurien iloksi ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista muista paitsi Abreusta. Hänen jaksonsa skippaan!
Meillä katsotaan vain tämä artun päivä.
Ja minä katson joka ikisen jakson.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki ohjelmat on ihania mutta, mutta,, kun saisi jotain selkoakin varsinkin puheesta.
( Minä en saanut juurikaan tolkkua A Kelan puheesta).
Musiikki osuudet varmaan pitäisi kuunnella kuulokkeilla, jotta musiikki pääsisi oikeuksiin.
—-🙄
Voiko tv :tä, jossa on Bluetooth mahdollisuus , kuunnella kaksi henkilö, molemmille omat kuulokkeet tai nappikuulokkeet.
( tyhmä kysymys, mutta tulipa mieleen. Kun tuo äänen laatu on, mitä on. Ei viitsisi tv tä huudattaa naapurien iloksi ).
Kokeile 👍
Vitsit mistä sais noi Suvin korvikset hankittua? Tämmöisenä kissafanina nuo olis unelmakorvikset! 🤩
Kyllä Suvilla on kaunis ääni, ja ihana tulkinta oli tuosta Artun laulusta.
up