Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2021 Official

Vierailija
29.04.2021 |

Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?

Kommentit (1367)

Vierailija
221/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Abreun kappaleesta; siinä oli oivaltavat sanat, tarttuva melodia ja Annan ääni soi kauniisti. Ihmettelin kuitenkin miksi Anna oli valinnut oraaliseksikappaleeseen juuri tuollaisen saparokampauksen, joka yhdistetään pikkutyttöihin. Stailaus meni tältä osin vähän pieleen, mutta muuten oikein hyvä esitys ja versio.

Minuakin kieltämättä häiritsi saparot tällaisen laulun yhteydessä. Mutta hyvä versio, jäi heti korvamadoksi.

Vierailija
222/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää tosta noiden tekopirteästä bilettämisestä. Ei voi kattoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mun aikaisempi viesti jossa kritisoin jukkapoikaa poistettiin?

Laitoin siis että oli tosi huonoa käytöstä Jukkapojalta ensin haukkua päivän artisti, ja tämän jälkeen ei edes ”alentunut” esittämään Artun biisiä. Ilkeää ja huonoa käytöstä.

Vaimo mukana taustapiruna kokoajan, ettei JP vaan pääsisi liekasta..

Vierailija
224/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan kaikista eniten Suvin vetoja ja innolla.

On kaikista taitavin laulaja noista.

Toivottavasti vetää tunnelmallisesti esittämänsä kappaleet.

Näen kristallipallostani että Suvi puhuu Ollista ja itkee. Joulujaksossa muistelee Ollia ja parkuu.

Olihan Olli Suville suuri hahmo hänen uransa nousuun. Varmasti oli läheisiä ihmisiä toisilleen.

Ei ole ihme, jos vähän itkee.

Mä taas oon miettiny että mitähän se Suvin mies ajattelee kun vaimo itkee koko ajan jonkun vanhemman miehen perään.

Kaikista ei tarvii pitää, joten hyväksyn ettet pidä Suvista, mutta mollaaminen on jo liikaa. Väkisin inhon tunteen luomista joitakin johtaan on typerää.

Vierailija
225/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jännä että täältä poistetaan Jukka-poikaa kritisoivat viestit. Aivan asiallisesti kirjoitetut. Sananvapaus ei taida kuulua tälle palstalle. Totuus vaan on, ettei sitä voi katsoa eikä kuunnella.

Vierailija
226/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän mun aikaisempi viesti jossa kritisoin jukkapoikaa poistettiin?

Laitoin siis että oli tosi huonoa käytöstä Jukkapojalta ensin haukkua päivän artisti, ja tämän jälkeen ei edes ”alentunut” esittämään Artun biisiä. Ilkeää ja huonoa käytöstä.

Vaimo mukana taustapiruna kokoajan, ettei JP vaan pääsisi liekasta..

Se oli hyvä ja asiallinen kommentti

Vierailija
227/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tätä voisi katsoa, kuunnella ihan musiikin vuoksi ? Mollaamatta laulajia !

Kaikki ei tykkää kaikista , se on selvä.

Voisiko sen vain todeta, että en piittaa A Saijonmaasta , mutta kyllä hän laulaa osaa.

En pidä Tapani kansasta, en lauljanakaan.

Vierailija
228/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki ohjelmat on ihania mutta, mutta,, kun saisi jotain selkoakin varsinkin puheesta.

( Minä en saanut juurikaan tolkkua A Kelan puheesta).

Musiikki osuudet varmaan pitäisi kuunnella kuulokkeilla, jotta musiikki pääsisi oikeuksiin.

—-

🙄

Voiko tv :tä, jossa on Bluetooth mahdollisuus , kuunnella kaksi henkilö, molemmille omat kuulokkeet tai nappikuulokkeet.

( tyhmä kysymys, mutta tulipa mieleen. Kun tuo äänen laatu on, mitä on. Ei viitsisi tv tä huudattaa naapurien iloksi ).

Jos televisio tukee useampaa Bluetooth laitetta, voit kuunnella kaverin kanssa.

Vierailija
229/1367 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisillä ole mitään käytöstapoja nykyään, tai siis joillakin. Riehutaan vaan ja mellastetaan kuten kakarat. Ei mitään sivistyneisyyttä, käytöstapoja tai kasvatusta, tai ei se ole ainakaan mennyt perille. Näkee tälläkin palstalla, etenkin.

Vierailija
230/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Chisukin kommentoi että Artun katalogissa oli aina vaan sitä samaa että mennään jonkun roolin taakse mutta yhdestä biisistä löysi herkkyyttä.

Ei niitä kehuja irtoa väkisin jos ei vaan tykkää. Näytti että Arttua nolotti koko ohjelman ajan ja peitteli punastumistaan nojaamalla kättään poskeen.

Vierailija
231/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen avaus J-P:lta. Eihän se Artusta mitään kerro jos Jukka-Poika kumppaneineen on ilkkunut häntä keikkabussissa. Se kertoo Jukka-Pojasta ja hänen asenteistaan, sekä koko porukasta.

Myönsi sentään että se oli tyhmää -lopulta kun Arttu sai nostetta. Jos ei olisi saanut niin ilkkuisivat varmaan edelleen.

Vierailija
232/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa ohjelmasta sen verran että ihmettelen kuin monta kautta tätä aiotaan vielä tehdä?

Itse kyllästyin ohjelmaan jo monia kausia sitten niinkuin moni muukin on kertonut tehneensä.

Toki tämä kausi sai ennakkoon paljon huomiota kun Chisu pyysi ennakkoon anteeksi "kulttuurista omimistaan" eli pikkulettejään. Täysin turha kohuhan siitä syntyi mutta ohjelmalle se oli vain ilmaista mainosta. Tämä kausihan taas on yksi All Stars -kausi lisää. 

Ensi kaudella esiintynee Erika Vikman (julkaisi jo levynsä), Yeboyah (julkaisi jo albumin), William (julkaisi jo albumin) ja ehkäpä myös Behm. Ja olisiko sitten taas All Stars -kauden vuoro?

Saija Tuupasta ja vastaavia lavatanssi-artisteja tähän ohjelmaan tuskin tulee koskaan osallistumaan.

Vierailija
233/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat olivat Tuure, Suvi ja Anssi. Tuuren versio uusine sanoituksineen ja aitoine soittimineen (huikea viulunsoittaja) toimi tosi hyvin. Suvi laulaa aina kauniisti ja nyt oli tulkintakin kohdallaan. Anssi on vaan aina Anssi, iso persoona. Abreun laulua on vaikea kuunnella, lausuu sanat todella omituisesti. Pyhimys pettymys Tefloneineen. Jukka Poika mitäänsanomaton ja Chisun tekotaiteellisuutta en voi sietää.

Vierailija
234/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sanoa ohjelmasta sen verran että ihmettelen kuin monta kautta tätä aiotaan vielä tehdä?

Itse kyllästyin ohjelmaan jo monia kausia sitten niinkuin moni muukin on kertonut tehneensä.

Toki tämä kausi sai ennakkoon paljon huomiota kun Chisu pyysi ennakkoon anteeksi "kulttuurista omimistaan" eli pikkulettejään. Täysin turha kohuhan siitä syntyi mutta ohjelmalle se oli vain ilmaista mainosta. Tämä kausihan taas on yksi All Stars -kausi lisää. 

Ensi kaudella esiintynee Erika Vikman (julkaisi jo levynsä), Yeboyah (julkaisi jo albumin), William (julkaisi jo albumin) ja ehkäpä myös Behm. Ja olisiko sitten taas All Stars -kauden vuoro?

Saija Tuupasta ja vastaavia lavatanssi-artisteja tähän ohjelmaan tuskin tulee koskaan osallistumaan.

Ai, kyllä minä katson tätä jatkossakin. Niitä lounasleikkejä en jaksa, mutta minusta on ihan hauska kuunnella eri versioita. Jos sama versio lauletaan ihan samanlaisena kuin originaali, niin sitten en jaksa kuunnella.

Vierailija
235/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaan pitäisi saada kokeneita artisteja kuten Markku Aro, Marion, Tapani Kansa, Kake Randelin jne. Sekä Anna Eriksson.

Vierailija
236/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyllä minä katson tätä jatkossakin. Niitä lounasleikkejä en jaksa, mutta minusta on ihan hauska kuunnella eri versioita. Jos sama versio lauletaan ihan samanlaisena kuin originaali, niin sitten en jaksa kuunnella.

No uskon että tätä ohjelmaa tehdään niin kauan kun katsojia riittää ja osallistujia tulee.

Suht suosittu ohjelma ja biisit soivat todella paljon (lue: aivan liikaa) radiokanavilla ja muualla.

Mutta kuinka kauan ohjelmasta tulee suosittuja biisejä? Monihan katsoo tätä ilmeisesti vain biisien takia. Itse en jaksa ohjelmaa katsoa enkä radiota kuuntele joten vältyn kuulemasta näitä biisejä. Harmittaa tietenkin ettei rokkareita tällä kaudella ole. Rokkarit ovat olleet ohjelman raikkain tuulahdus. Räppärit taas on turvallinen mutta omasta mielestäni huono valinta ohjelmaan. Kyllähän ohjelma kaipaisi "ulkopuolelta" tulevaa artistia kuten joku tanssilava-artisti. Joku perinteisen radiosoiton ulkopuolelta tuleva laulaja olisi ohjelmalle kyllä raikas tuulahdus.

En usko että ohjelmaan nyt osallistuvista näkee mitään uutta ja ennennäkemätöntä eikä versiotkaan yllätä. No, tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
237/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaan pitäisi saada kokeneita artisteja kuten Markku Aro, Marion, Tapani Kansa, Kake Randelin jne. Sekä Anna Eriksson.

Niin pitäisikin. Mutta tälläisten artistien mukaan pyytämisessä on yksi ongelma: Ohjelman kappaleiden toivotaan nousevan SuomiPopin ja muiden vastaavien hittiradiokanavien soittolistoille kun taas Kake Randelinin ja Marionin uudet biisit menevät sellaisten kanavien kuin Pookin ja Järviradion soittolistoille. Näillä kanavilla ei soiteta laisinkaan vaikkapa räppiä ja Behmin kaltaisia hittiartisteja todella vähän. Anna Eriksson ei enää laula missään joten ei tule ohjelmaan osallistumaan. 

Vierailija
238/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uskon että tätä ohjelmaa tehdään niin kauan kun katsojia riittää ja osallistujia tulee.

Suht suosittu ohjelma ja biisit soivat todella paljon (lue: aivan liikaa) radiokanavilla ja muualla.

Mutta kuinka kauan ohjelmasta tulee suosittuja biisejä? Monihan katsoo tätä ilmeisesti vain biisien takia. Itse en jaksa ohjelmaa katsoa enkä radiota kuuntele joten vältyn kuulemasta näitä biisejä. Harmittaa tietenkin ettei rokkareita tällä kaudella ole. Rokkarit ovat olleet ohjelman raikkain tuulahdus. Räppärit taas on turvallinen mutta omasta mielestäni huono valinta ohjelmaan. Kyllähän ohjelma kaipaisi "ulkopuolelta" tulevaa artistia kuten joku tanssilava-artisti. Joku perinteisen radiosoiton ulkopuolelta tuleva laulaja olisi ohjelmalle kyllä raikas tuulahdus.

En usko että ohjelmaan nyt osallistuvista näkee mitään uutta ja ennennäkemätöntä eikä versiotkaan yllätä. No, tämä on vain minun mielipiteeni.

Minusta iskelmätähdet ovat olleet tylsimpiä. Paula, katri-helena, mattila ja suvi vain laulavat, hyvin kyllä, mutta ”vain” laulavat. Minua viehättää klamydian vesku tai räppärit. Jotka tekevät biisistä oman näköisen.

Tältä kaudelta odotan anssilta eniten.

Vierailija
239/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme poistaja tässä ketjussa, kun tsemppaava viestini poistettiin. Puhuin Jukka Pojan puolesta, että ei hän mulkku ole ja hänhän sanoi, että ansaitsee vähän tulla lyödyksi, kun oli suhtautunut Arttuun alentavasti. Hän myönsi virheensä ja mekin voisimme myös olla suvaitsevampia toisillemme.

Vierailija
240/1367 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikin. Mutta tälläisten artistien mukaan pyytämisessä on yksi ongelma: Ohjelman kappaleiden toivotaan nousevan SuomiPopin ja muiden vastaavien hittiradiokanavien soittolistoille kun taas Kake Randelinin ja Marionin uudet biisit menevät sellaisten kanavien kuin Pookin ja Järviradion soittolistoille. Näillä kanavilla ei soiteta laisinkaan vaikkapa räppiä ja Behmin kaltaisia hittiartisteja todella vähän. Anna Eriksson ei enää laula missään joten ei tule ohjelmaan osallistumaan. 

Kyllä Anna Eriksson esiintyy edelleen.

https://www.lippu.fi/artist/anna-eriksson/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi