Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksihalut MIEHET HUOM!

Joooa
29.04.2021 |

Olen 35v kahden pienen lapsen äiti. Seksielämään tuo toki myös haastetta kiire ja väsymys. MUTTA tämä seuraava kuukausikaava on toistunut aina, paitsi silloin kun vuosia sitten söin pillereitä. Nyt on kuparikierukka ja näinollen hormonitoiminta normaali. Olen yrittänyt selittää miehelleni, milloin on parhaat ajat seksiin. Tässä tämä toistuva kaava, eli kuukautiskierron merkitys seksihaluihin. Miehille vinkkinä ja naisille kysymyksenä, että päteekö teillä? Minusta tästä ei puhuta missään ja siitä pitäisi puhua!

1.viikko
Menkat. Voisi tehdä mielikin, mutta olo ei ole kaikista puhtoisin.

2.viikko
Neutraali viikko. Seksiä ei oma-alotteisesti tee mieli, mutta halut heräävät nopeasti kun mies lämmittelee.

3.viikko
Seksiä tänne ja heti! Seksi pyörii mielessä kokoajan, kaikki miehet kiinnostaa. Pyllyjä zoomailen. Housut märkänä. Seksiunia. Joka ilta tekisi mieli, mutta mies ei jaksa aina.
Miinuksena, että alapää onnkuin vesiputous, märkää märkää, kitkat vähissä. Taatut orgasmit.

4.viikko
Haluton viikko.
Miehen lähentelyt saavat minut henkisesti oksentamaan. Seksi ällöttää. Miehet ovat ällöttäviä pervoja.
Jos seksiä on, niin miehen mieliksi.
Paikat ei kostu, vaikka mitä temppuja tekisi. Ei orgasmia.
Muutenkin kaikki ärsyttää.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla alkoi normaalit kuukautiset hormoniehkäisyn jälkeen viime viikolla. Tällä viikolla hän on halunnut seksiä jo kahteen kertaan. Ensi viikolla alkaa ovulaatio joten saan varmaan melkoista kyytiä :)

M44

Vierailija
62/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Olen joskus ihmetellyt miten nainen on joskus TODELLA märkä. Luulin sen liittyvän siihen että silloin aina on seksiä aamulla. Mutta aamuseksi varmaan johtui ovulaatio panetuksesta.

Olen haaveillut naisen fistaamisesta joten pitää katsoa kalenterista milloin ne himokkaat märät päivät alkavat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla alkoi normaalit kuukautiset hormoniehkäisyn jälkeen viime viikolla. Tällä viikolla hän on halunnut seksiä jo kahteen kertaan. Ensi viikolla alkaa ovulaatio joten saan varmaan melkoista kyytiä :)

M44

Kyllä se hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen vaikuttaa. Olin kuin uudesti syntynyt kun lopetin. Mikään, mikä ennen ärsytti, ei ärsyttänyt enää. Seksiä teki mieli normaalisti. Luulin jo olevani joku aseksuaali. Itse en enää ikinä suostu sellaista ehkäisyä ottamaan(pillerit, ehkäisyrengas). Kuparikierukalla mennään:)

Onnea sinulle ja hyviä kyytejä!

Vierailija
64/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee aina mieli; ja miestäkin himottaa, ja onneksiiminua!  :D

Vierailija
65/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainentupa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Kyllä se hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen vaikuttaa. Olin kuin uudesti syntynyt kun lopetin. Mikään, mikä ennen ärsytti, ei ärsyttänyt enää. Seksiä teki mieli normaalisti. Luulin jo olevani joku aseksuaali. Itse en enää ikinä suostu sellaista ehkäisyä ottamaan(pillerit, ehkäisyrengas). Kuparikierukalla mennään:)

Hormoniehkäisyä on meilläkin epäilty, joten käyn katkomassa piuhat heti kun pääsen ja puoliso poistattaa hormonikapselin. Hänellä on menkatkin kestäneet pahimmillaan pari viikkoa kapselin kans, ehkäisynä se myös todella toimii kun puolisoa haluta juuri koskaan. Toivottavasti auttaa, itse en viitsi juuri ehdotella kun lähes aina tulee pakit...

66/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia ihan paras, vaivattomin , kivuttomin, - mutta ei miestä kiinnosta..nainen saa tässäkin kuten muulloinkin, kantaa vastuun.

Vierailija
67/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Punainentupa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Hormoniehkäisyä on meilläkin epäilty, joten käyn katkomassa piuhat heti kun pääsen ja puoliso poistattaa hormonikapselin. Hänellä on menkatkin kestäneet pahimmillaan pari viikkoa kapselin kans, ehkäisynä se myös todella toimii kun puolisoa haluta juuri koskaan. Toivottavasti auttaa, itse en viitsi juuri ehdotella kun lähes aina tulee pakit...

Minä kävin vasektomiassa juuri siksi ettei vaimolle sopinut hormoniehkäisy. Väittivät sitä laittaessa ettei muka olisi sivuvaikutuksia, mutta kyllä oli: Libido laski.

Jouduin odottamaan 6kk operaatioon pääsyä ja sen jälkeen 3kk että sain puhtaan testituloksen. Ekat seksikerrat kierukan poiston jälkeen ennustavat että vasektomia oli koko rahan ja vaivan arvoinen ;)

Vierailija
68/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei viety mitään testiä; pantu jokäpäivä kohta 20 vuotta.. ja aina maistuu.! Eikä lapsia oel tullut lisää

Vierailija
69/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haluttaa koko ajan 😂 olen varmaan outo nainen.

Vierailija
70/77 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää jo

Vierailija
71/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisen seksihalut menevät niin, että kun kesä lähenee, niin seksikerat per kk vähenevät puoleen siitä mitä ne olivat talviaikana. On normaalia, että hän ei anna koskea, eikä halata. En saa edes nukkua hänen kanssaan samassa sängyssä, vaan nukun varavuoteella. Toinen lapsi kyllä usein nukkuu hänen kanssaan.

Tilanne on tällainen ja jos seksiin yritän houkutella, niin hän sanoo ettei ole mikään huorani.

Suhteen alkupuolella oli paljon aktiivisempaa. Nykyään käytänkin päivittäin tunnin-pari käsihommiin.

Vierailija
72/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän itsekkäältä. Kyllä seksiä voi harrastaa miehen mieliksi monin keinoin vaikka ei huvittaisi.

Esim suihinotto loppuun asti tai vaikka peppuseksiä kun on menkat.

Eikös tuo sitten kuulosta itsekkäältä miehen puolesta?

Nuolisko mies naiselle orgasmin jos ei huvita YHTÄÄN ja on rättipoikki. Tuskimpa...

Jep. Eikä vaan hypoteettisesti. 

Vierailija
73/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänne kuulostaa rasittavalta vuoristoradalta. Onneksi meillä on paljon tasaisempaa. Oma mieheni tulisi varmaan hulluksi jos olisi tuolainen tuuliviiri. Eikä siis siksi että haluni olisivat erilaiset vaan että olisin ihan vain yleisesti ottaen yhtenä päivänä yhdenlainen ja toisena ihan toisenlainen.

Miehet ovat koko ajan tuuliviirejä ja elävät tunteella, eivät hillitse itseään kun TUNTUU niin pahalta, vatuttaa jne. Niin se testosteroni vaikuttaa.

Vierailija
74/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuuntelee mun tarpeita ja mä hänen. Naisen tarpeet ei ole sen enempää etusijalla kun miehen. Jos ei natsaa, turha katkeroitua. Puhukaa, oppikaa, kasvakaa. Ei vaikeaa, vaikka sattuu välillä.

Vierailija
75/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska olet mies.

Vierailija
76/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli naisesta ei ole 3/4 ajasta mitään iloa.

Mieti sitä. Kannattaako ottaa? Nettiseksi ei koskaan sano ei ja nainen kotona yrittää tuonkin estää.

Nettiseksi?? Ootko aivan tunnevammainen runkkaaja? Siis mitä sä edes ihmisellä teet, kun joku nettihuo”” ra hoitaa homman! Hyi saa,, na millainen narsku!

Vierailija
77/77 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolkaa äijät tautimunanne itse, surkeita räkänokkia tuollaiset onnettomat kakarat! Vaatimuksia kyllä, ei mitään henkistä kehitystä!