Naisen seksihalut MIEHET HUOM!
Olen 35v kahden pienen lapsen äiti. Seksielämään tuo toki myös haastetta kiire ja väsymys. MUTTA tämä seuraava kuukausikaava on toistunut aina, paitsi silloin kun vuosia sitten söin pillereitä. Nyt on kuparikierukka ja näinollen hormonitoiminta normaali. Olen yrittänyt selittää miehelleni, milloin on parhaat ajat seksiin. Tässä tämä toistuva kaava, eli kuukautiskierron merkitys seksihaluihin. Miehille vinkkinä ja naisille kysymyksenä, että päteekö teillä? Minusta tästä ei puhuta missään ja siitä pitäisi puhua!
1.viikko
Menkat. Voisi tehdä mielikin, mutta olo ei ole kaikista puhtoisin.
2.viikko
Neutraali viikko. Seksiä ei oma-alotteisesti tee mieli, mutta halut heräävät nopeasti kun mies lämmittelee.
3.viikko
Seksiä tänne ja heti! Seksi pyörii mielessä kokoajan, kaikki miehet kiinnostaa. Pyllyjä zoomailen. Housut märkänä. Seksiunia. Joka ilta tekisi mieli, mutta mies ei jaksa aina.
Miinuksena, että alapää onnkuin vesiputous, märkää märkää, kitkat vähissä. Taatut orgasmit.
4.viikko
Haluton viikko.
Miehen lähentelyt saavat minut henkisesti oksentamaan. Seksi ällöttää. Miehet ovat ällöttäviä pervoja.
Jos seksiä on, niin miehen mieliksi.
Paikat ei kostu, vaikka mitä temppuja tekisi. Ei orgasmia.
Muutenkin kaikki ärsyttää.
Kommentit (77)
Hmmm..mikähän viikko nyt on menossa..katsotaanpa kalenterista voiko vaimolle ehdottaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli naisesta ei ole 3/4 ajasta mitään iloa.
Minä naisena taas käsitin aloituksen niin, että AP:lla on kuukaudessa YKSI viikko jolloin seksiä ei oikeasti haluta.
Muutoin on valmis seksiin.
Opetelkaa lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena taas käsitin aloituksen niin, että AP:lla on kuukaudessa YKSI viikko jolloin seksiä ei oikeasti haluta.
Muutoin on valmis seksiin.Opetelkaa lukemaan.
Ei se nyt ihan riitä, että "on valmis", kyllä sitä pitää oikeasti halutakin. Persuperheissä toki toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoin on valmis seksiin.Opetelkaa lukemaan.
Ei se nyt ihan riitä, että "on valmis", kyllä sitä pitää oikeasti halutakin. Persuperheissä toki toisin.
Joo lahnaa ei ole mukava panna.
Mulla on niin ihana vaimo, että vaikka hänellä olisi tuo viikko 4 meneillään niin hän antaa joskus vaan sitten mulle jos tekee ihan älyttömästi mieli..silloin 'ajetaan' yleensä sitä sitä pikatietä. Hän tietää kuinka paljon häntä jumaloin niin haluaa että mulla on hyvä olla..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin ihana vaimo, että vaikka hänellä olisi tuo viikko 4 meneillään niin hän antaa joskus vaan sitten mulle jos tekee ihan älyttömästi mieli..silloin 'ajetaan' yleensä sitä sitä pikatietä. Hän tietää kuinka paljon häntä jumaloin niin haluaa että mulla on hyvä olla..
Nyrkkikyllikki on myös hyvä ratkaisu tuollaisiin viikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kun kukaan himmastuu, niin en ole sellainen mies joka vaan ottaa, eikä anna mitään..vaimo vaan joskus sanoo, että häntä ei nyt oikein huvita mutta annan sulle..
Mä luulen, että aiheesta ei keskustella, koska tutkimusaineisto ei riitä. Naiset kun on kaikki erilaisia. Tuo mitä itsestäsi kerroit ei pidä ollenkaan paikkaansa minulla, eikä varmasti monilla muillakaan, joten miehille ei voi antaa yleispätevää viikkokohtaista ohjetta siitä milloin on sopivaa lähestyä ja milloin ei. Tässäkin asiassa paras ohje on selkeä kommunikointi sen oman kumppanin kanssa.
Pakkohan miehelle on antaa juuri silloin kun hänellä haluttaa, kun muuten alkaa se päiviä kestävä lapsellinen mökötys!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että aiheesta ei keskustella, koska tutkimusaineisto ei riitä. Naiset kun on kaikki erilaisia. Tuo mitä itsestäsi kerroit ei pidä ollenkaan paikkaansa minulla, eikä varmasti monilla muillakaan, joten miehille ei voi antaa yleispätevää viikkokohtaista ohjetta siitä milloin on sopivaa lähestyä ja milloin ei. Tässäkin asiassa paras ohje on selkeä kommunikointi sen oman kumppanin kanssa.
Näin tietty. Mutta jos ihmisellä olisi tieto siitä, että noin saa halujansa tuntea, ja että ne saa sanoakin ilman että kumppani suuttuu, voi tämä auttaa aika montaakin ihmistä.
Jos on törpön kanssa yksissä, niin siinähän ei voi kuin peiliin katsoa. Mutta tämä aloitus voi auttaa joitain ymmärtämään asiaa paremmin. Minusta tää oli kauheen tervetullutta, syyllistämätöntä ja asiallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos naisella on säännöllinen kuukautiskierto eikä mitään pillereitä sotkemassa sitä(Puhumattakaan haastavista elämäntilanteista/stressistä), on ovulaation aikaan halut huipussa. Yhtälailla kuin on kuukautisetkin. Kaikki liittyy estrogeenin tuotantoon, minkä esim pilletit sekoittaa. Ehkäisyneuvolassa minulle esitettiin kaksi kuvaa. Toisessa oli pillerinkäyttäjän estrogeenitasot: suora viiva, ei nousuja tai laskuja-> haluttomuus.
Sitten oli se normaalikaavio, jossa oli piikki ovulaation kohdalla.
Moni nainen kun ajattelisi asiaa, niin saattaa huomata nämä erot kuukauden eri aikoina.
Toki esim ensihuumassa tekee kokoajan mieli.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan miehelle on antaa juuri silloin kun hänellä haluttaa, kun muuten alkaa se päiviä kestävä lapsellinen mökötys!
Meillä mielenosoitus kestää jopa viikon. Lapsellista todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kyllä tämä ulina mitä jotkut miehet saa aikaiseksi siitä, että pitäisi olla noin viikko kuukaudesta ilman seksiä.
On se kamalaa, voi teitä.
Erikoisinta on, että naiselle viikko ilman ei tunnu missään. Miten noin voi elää?
Naisiin kohdistuu ihan liikaa paineita olla halukas. Jotkut naiset ovat halukkaita 24/7, mutta valtaosa ei ole, ja se on ihan NORMAALIA ja kumpuaa hormonaaliselta tasolta.
Eläinnaarailla on kiima-aika, eivätkä ne ole muuna aikana parittelusta kiinnostuneita. Naaras saattaa olla lähestyvää urosta kohtaan jopa aggressiivinen muuna aikana. Tämän me ihmiset kyllä hyvin ymmärrämme. Kun jotain eläimiä, esim. koiria tai hevosia, astutetaan, niin urosta ja naarasta ei edes yritetä laittaa samaan tilaan muuna aikana kuin naaraan ollessa kiimassa. Jos esim. hevosten kohdalla ajoitus epäonnistuu, niin orille voi tulla kaviota päin näköä aika kovaa, koska tamma on kiinnostunut parittelusta ainoastaan kiimassa. Se on ihan luonnollista ja selvä asia, ajattelemme.
Sen sijaan ihmisnaiselle vaatimus ja odotus onkin olla halukas koko ajan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kyllä tämä ulina mitä jotkut miehet saa aikaiseksi siitä, että pitäisi olla noin viikko kuukaudesta ilman seksiä.
On se kamalaa, voi teitä.Erikoisinta on, että naiselle viikko ilman ei tunnu missään. Miten noin voi elää?
Viikko? Viikko ilman?? On elämässä muutakin kuin seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kamalaa, voi teitä.Erikoisinta on, että naiselle viikko ilman ei tunnu missään. Miten noin voi elää?
Viikko? Viikko ilman?? On elämässä muutakin kuin seksi
On, mutta sijalla neljäsataa.
Vierailija kirjoitti:
Naisiin kohdistuu ihan liikaa paineita olla halukas. Jotkut naiset ovat halukkaita 24/7, mutta valtaosa ei ole, ja se on ihan NORMAALIA ja kumpuaa hormonaaliselta tasolta.
Eläinnaarailla on kiima-aika, eivätkä ne ole muuna aikana parittelusta kiinnostuneita. Naaras saattaa olla lähestyvää urosta kohtaan jopa aggressiivinen muuna aikana. Tämän me ihmiset kyllä hyvin ymmärrämme. Kun jotain eläimiä, esim. koiria tai hevosia, astutetaan, niin urosta ja naarasta ei edes yritetä laittaa samaan tilaan muuna aikana kuin naaraan ollessa kiimassa. Jos esim. hevosten kohdalla ajoitus epäonnistuu, niin orille voi tulla kaviota päin näköä aika kovaa, koska tamma on kiinnostunut parittelusta ainoastaan kiimassa. Se on ihan luonnollista ja selvä asia, ajattelemme.
Sen sijaan ihmisnaiselle vaatimus ja odotus onkin olla halukas koko ajan. Miksi?
Siksi varmaan maksullisille palveluille onkin kysyntää. Miehet haluavat keskimäärin enemmän ja säännöllisemmin. Koska tykkäävät seksistä.
Halukkaan naisen löytäminen on lähes mahdottomuus. Pääkipu selitykset on tuttuakin tutumpaa omassa ja kaveriporukan vaimojen keskuudessa. On se kumma ettei seksi kiinnosta!! Aina alkaa samat hormonihöyry selitykset kun seksistä puhutaan.