Mikä on paras asento tulla raskaaksi?
Yritämme mieheni kanssa lasta. Ilmeisesti avainasiat ovat peniksen syvälle meneminen ja naisen orgasmi. Missä asennoissa itse saatte parhaiten orgasmin?
N36
Kommentit (10)
Naisen orkulla ole mitään tekemistä raskautumisen kanssa, ainoastaan miehen
Kokeile vaikka pyllistää
Oleellisinta on antaa miehen laueta sisälle ilman kumia. Kokemusten valossa näin olen saavuttanut parhaita tuloksia.
Nainen selällään tyyny pyllyn alla ettei liemet heti valahda ulos kun hepin ottaa laukeamisen jälkeen ulos. Sit vielä jalat kattoa kohti ja vaikka pientä jumppaa, että kaikki tavara on kohdunsuulla.
Vierailija kirjoitti:
Oleellisinta on antaa miehen laueta sisälle ilman kumia. Kokemusten valossa näin olen saavuttanut parhaita tuloksia.
Kyllä mä nyt jumalauta tän tajuan, mut mietin vaa tehostuskeinoja
N36
Vaimo tuli aina helposti raskaaksi. 4 lasta. Mutta kun hän päätti, että halua lapsen, oli siitä leikki kaukana. Naitin kuin kanit kaikenlaisissa asennossa ja varmistettiin varmistuksen jälkeen jotta varmasti oli pillu täynnä spermaa päivästä toiseen. Ihme olisi varmaan ollut, jos ei olisi tärpännyt. Sitten kun oli tärpännyt, saatoin äkkiseltään ajatella, että saan vähän lepoa. Mutta vielä mitä, hänelle jäi aina himot päälle raskauden ajaksi, joten naitiin seuraavat 9kk monta kertaa viikossa, vaikkei enää tarvinnut varmistelle. Synnytyksiäkin yritettiin aina käynnistää naimalla, mutta vaikka kuinka naitiin niin ei auttanut. Yleensä meni aina 2vkoa yli. Hienoa aikaa ja sai ainakin pillua tarpeeksi. Uskomattomat rinnat ja pillu herkässä.
Takaapäin, jolloin siemenet menevät syvimmälle. Sen jälkeen selällään niin että jalat on pystysuoraan ylöspäin vaikka seinää vasten. Näin vähintään 2h, jotta siemenneste valuu kunnolla vaginan pohjaan ja siityiöt ehtivät uiskennella kohtuun.
2 lasta tehtiin lähärissä ihan tekemällä ovulaatioiden aikaan.
Myöhemmin saatiin sitten kolmas lapsi ihan yrittämättä.
Takaapäin ja rojut syvälle. Pari kolme päivää ennen ovulaatiota oli tämä.
Ainakin sellaisen vinkin joskus sain, että ei työnnä syöksyn alkaessa ihan pohjaan, eikä jatka naimisliikkeitä vaan vetää puoliväliin ja antaa sen syöksyn hoitaa siimahännät kohdunsuulle. Se läimii ne kyllä paineella sinne. Mutta jos terska on jo lähes pohjassa, silloin osa tavarasta takertuu siihen. Tai jos jatkaa naimista niin sitä samalla vetää ulos.
Periaatteessa tällaiset tehokeinot on kyllä ihan turhia. Ihmiset on lisääntynyt jo kahdeksan miljardin voimalla ihan ilmankin.
Että se oikea vinkki on simppeli. Naikaa kuin kanit. Paljaalla ja rojut sisälle.
Saan parhaiten orgasmin ihan perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta olen tullut raskaaksi myös takaapäin niin, että makaan jalat ristissä vatsallani ja mies päällä.
Ensimmäisellä kerralla raskaaksi tullessani en saanut orgasmia, toisella kerralla sain.
Jos mun pitäisi nyt tulla raskaaksi, niin keskittyisin rentoon mukavaan elämään, runsaaseen hyvään seksiin ja stressittömyyteen.