Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun luulee

Vierailija
29.04.2021 |

Ettei lapsi tarvitse mitään, tulee uusia toiveita mm kalliimpi kännykkä sähköpyörä yms. T. Ammattivalittaja

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt taida ymmärtää, mikä ero on tarvitsemisella ja haluamisella.

Se tuntuu olleen lapsenkasvatuksen ongelmasi aina.

Vierailija
2/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää miksi ne sun rahat on loppumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen ymmärrän. Kurjaa vaan, kun muut saa eikä voi omalle lapselle hommata kuin pakolliset jutut. Ap

Vierailija
4/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi lapsi, sitä kalliimmat tarpeet.

Vierailija
5/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sähköpyöräavaus sulle ollut kohdennettu vaan savilohihullulle. 

Vierailija
6/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä 12-vuotias tekisi sähköpyörällä?! Eiköhän sen ikäinen jaksa itsekin polkea.

Vierailija
7/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen ymmärrän. Kurjaa vaan, kun muut saa eikä voi omalle lapselle hommata kuin pakolliset jutut. Ap

Tavara ei tee onnellista lasta, tai ehjää aikuista. Rakkaus, ja kodin ilmapiiri sen tekee.

Vierailija
8/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi lapsi, sitä kalliimmat tarpeet.

Tiedän sen. Ap

Vierailija
9/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyt. Mitkä muut? Väitätkö, että kaikki Suomen lapsukaiset ajelevat sähköpyörillä?

Vierailija
10/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 12-vuotias tekisi sähköpyörällä?! Eiköhän sen ikäinen jaksa itsekin polkea.

Jaksaa toki. Jollain on vaan tuolla koulussa, niin on siksi niistä innostunut. Ap

Vierailija
11/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ikivanha vanhempien painostuskeino, että "KAIKKI muut saa x:n". Ehkä pari kaveria saa.

Vierailija
12/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt.

Muistan hyvin sun valitukset siitä, kuinka pojan huone oli lattiasta kattoon täynnä tavaraa, niin ettei sekaan mahtunut.

Kun sille ostettiin aina kaikki, mitä se ikinä sormella osoitti.

Vierailija
13/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo nyt. Mitkä muut? Väitätkö, että kaikki Suomen lapsukaiset ajelevat sähköpyörillä?

En tietenkään väitä, että kaikki. Muutamalla kaverillaan vaan on sellainen, kuten myös i phone. Ei tietenkään kaikilla ole. Ap

Vierailija
14/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt.

Muistan hyvin sun valitukset siitä, kuinka pojan huone oli lattiasta kattoon täynnä tavaraa, niin ettei sekaan mahtunut.

Kun sille ostettiin aina kaikki, mitä se ikinä sormella osoitti.

Niin, silloin anoppini eli vaan ei elä enää eikä ostele mitään. Ap

Vierailija
15/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin lapsi väitti ekalla, että KAIKILLA on jo puhelin, KAIKILLA. Lapselle oli luvattu tokalle luokalle puhelin (isovanhyemmat osti), ja sitten paljastui, että harvalla oli tokaluokallakaan puhelin... (Asumme siis maalla, kaupungissa varmasti oikeasti kaikilla onkin jo ekalla puhelin.)

Vierailija
16/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt kerrankin kasvattaa itsellesi selkärankaa.

Muutaman kuukauden päästä se "lapsi" on virallisesti teini, joka kyllä haluaa kuunkin taivaalta.

Vanhemman tehtävänä on osata sanoa ei, mutta se on sana, joka ei ilmeisesti kuulu sun sanavarastoosi.

Vierailija
17/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden päästä se "lapsi" on virallisesti teini, joka kyllä haluaa kuunkin taivaalta.

Vanhemman tehtävänä on osata sanoa ei, mutta se on sana, joka ei ilmeisesti kuulu sun sanavarastoosi.

Niinhän mä sanonkin ei. Ei mulla tuollaisiin rahaa ole eikä ole isälläänkään. Ap

Vierailija
18/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä sanonkin ei. Ei mulla tuollaisiin rahaa ole eikä ole isälläänkään. Ap

Eikä ole monella muullakaan. On ihan tavallista sanoa lapselle, että emme osta, ei ole varaa sellaiseen. Ei ole pelkästään sun osana. Sun lapsi harrastaa aktiivisesti ja selvästi on kaikenlaista. On ihan normaalia, että lapsi pyytää kaikenlaista ja hänelle sanotaan, ettei onnistu.

Vierailija
19/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole monella muullakaan. On ihan tavallista sanoa lapselle, että emme osta, ei ole varaa sellaiseen. Ei ole pelkästään sun osana. Sun lapsi harrastaa aktiivisesti ja selvästi on kaikenlaista. On ihan normaalia, että lapsi pyytää kaikenlaista ja hänelle sanotaan, ettei onnistu.

Niin, tiedän sen kyllä. Ap

Vierailija
20/36 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole rahaa." Eli ostaisit jos olisi.

Ei rahanpuutteen pidä olla ostamattomuuden syy vaan terveen järjen.

"Et saa iphonea etkä sähköpyörää, koska et tarvitse niitä. Sinulla on jo puhelin jolla soittaa ja pyörä jolla polkea." Niin sanoo fiksu vanhempi eikä rupea selittelemään että kyllä muuten mutku se raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi