Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvismetvurstia?

16.08.2006 |

Viime päivät on vaivannut aivan kammottava lihanhimo, liekö toivottavasti alkavan raskauden ensimmäisiä oireita... Erityisesti tuntuu siltä että metvursti olis Tosi Hyvää. Kasvissyöntini on kuitenkin sen verran fanaattista että tiedän että vihaisin itseäni sen jälkeen ja sitäpaitsi ei se ehkä maistuisikaan hyvälle (vrt. muulle perheelle paistettu joulukinkku, jonka jouduin sylkemään suustani). Mutta muistelin että olen jostain ruohonjuuren mainoksesta lukenut että korvikemetukkaa olisi saatavilla. Muistaako tai tietääkö kukaan muu mitään aiheesta? Onko ne ihan ok makuisia, mistä pääkaupunkiseudulta saisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen pääs karkaamaan:)

Eli mulla tuli mieleen sellainen juttu, että mun mielestä aurinkokuivatut tomaatit maistuu meetvurstille. Ei tosin kaikki, koska osa niistä on hieman makeita (ainakin Royal merkkiset on vähän makeita muistaakseni).

Nam, ne on herkullisia!

Vierailija
2/2 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paahtoleivälle laittaa oivariiniä, hapankaalia ja Kippari -juustoa (tai jotain muuta savunmakuista juustoa), maku tuo ainakin minun mieleeni meetwurstin. Tosin en ole meetwurstia syönyt niin moneen vuoteen, etten voi olla varma.

Jos vaan käytät maitotuotteita niin kokeile ihmeessä!

Tai kehittele vegaaniversio keijulla ja savutofulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä