Lue keskustelun säännöt.
Radion palovaroitinmsinos
28.04.2021 |
Mikä firma mainostaa palovaroittimiaan radiossa aloittamalla mainoksen ” palovaroittimen äänimaailmalla”, ts. autoa ajaessa yhtäkkiä alkava piippaus laukasee kaikki perheenäidin paniikki- ja suojelureaktiot. Jos tästä shokista selviää ilman ojaanajoa, vannon etten todellakaan tilaa tämmöiseltä ” turva-alan firmalta” mitään, eikä tilaa kukaan lähipiirissänikään.
Mitä tämmöisen radiomainoksen julkaisusoppareissa tapahtuu? Kuunnellaan porukalla että onpa hyvä mainos? EN YMMÄRRÄ! miten paskoihin mainoksiin ylipäätään organisaatiot päätyy. Miksi? ( lyonnontieteellisen alan koulutettuna en käsitä montaakaan asiaa näistä esiin tuomistani)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus vuosia sitten kuulin pari kertaa radiosta mainoksen jossa oli hyvin samanlainen ääni kuin hälytysajoneuvossa. Oikea suunnittelun kukkanen kun autossa suuri osa kuuntelee radiota. Poistui kyllä ilmeisen nopeasti, taisivat saada vähän palautetta.