Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastumassa etäkollegaan

Vierailija
28.04.2021 |

Viime kuukausien aikana eräs mieskollega on tullut yhä tutummaksi. Loppuvuonna virtuaalipikkujouluissa hänet ensimmäisen kerran "bongasin", ja ilmeisesti toisin päin myös, koska sen jälkeen mies otti yhteyttä työasioissa, joihin ei oikeastaan edes tarvinnut minulta apua. Ensimmäiset kuukaudet viestiteltiin ja soiteltiin pääasiassa työasioista, mutta viime viikkoina jutut ovat alkaneet mennä yhä enemmän vapaaseen keskusteluun - jopa siinä määrin, että molempien työnteko on kärsinyt jatkuvan viestittelyn ja soittelun viemän ajan vuoksi. Viestit ovat flirttailuntäytteisiä ja puhelumme ovat täynnä naurua ja huvittelua.

Nykyään huomaan heti aamulla koneen avatessani odottavani jännittyneenä ensimmäistä viestiä mieheltä enkä saa piiloteltua hymyä, jonka hänen nimensä näytön alalaidassa saa aikaiseksi.

Parastahan tässä on, että olemme molemmat naimisissa.

Oli pakko päästä purkamaan johonkin, kun en kehtaa kenellekään tästä puhua...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna jatkua vaan, tuohan on mukavaa ja kepeää. Ei sitä ole mikään pakko päästää fyysiseksi.

Vierailija
2/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä panemiseksi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorr  rrraaaaa :D

Vierailija
4/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
5/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna mennä vaan, mitäs tuosta". Jos tuo mies tilittäisi samaa etäflirttiä täällä, niin olisi toinen ääni kellossa.

Vierailija
6/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kutkuttavalta. Ymmärrän kyllä ettei varatulta välttämättä ihan sopivaa mutta ei tällaiset flirtit aina tarkoita että etenevät fyysiseksi. Nauttikaa virkistävistä työpäivistä. 😉

Vierailija
7/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naisten pettäminen, kuten tämäkin aloitus, kerää yläpeukkuja? 

Vierailija
8/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuis väärältä omaa miestä kohtaan tuollainen vaikka ei olis aikomus mitään fyysistä tehdä, joten jos huomaan jonkun orastavan ihastuksen niin viilennän välejä hiukan takaisin normaalille työkaveritasolle enkä lyö lisää vettä kiukaalle.

Vierailija
9/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkös ap, jos kumppanisi tekisi samaa? Niinpä.

Vierailija
10/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, paitsi että en usko hänen olevan ihastunut. Ehkä jonkinlaista flirttiä ilmassa myös hänen puoleltaan mutta en ole yhtään varma onko se sitä.

Onneksi saan ihastuksen tunteet aina kuriin sillä kun ajattelen että hänellä on hyvin pieniä lapsia. Mikään muu ei ole niin iso turn off miehessä. Eli en usko että lähtisin yrittämään vaikka olisi sinkku.

Vierailija
11/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä mielessä "outo" ettei minua haittaisi, jos oma mieheni flirttailisi jonkun naisen kanssa, niin kauan kun homma pysyy flirttinä eikä esimerkiksi aleta vapaa-ajalla salassa pitämään yhteyttä.

Minä en tämän kollegan kanssa vapaa-ajalla pidä yhteyttä, emmekä ole somessakaan toistemme kontakteja, mutta silti on huono omatunto. Ja kun oma mies tulee töistä kotiin, on melkein mahdotonta olla kertomatta jotain hauskaa juttua jonka kollega sanoi ja ylipäänsä olla puhumatta hänestä.

AP

Vierailija
12/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun etätyökaveri näytti mulle seisokkinsa videopuhelussa 🙄 koulutin kyllä hyväksi, sillä en todellakaam tahdo nähdä peniksiä ilman, että itse asiaa pyydän.

Vierailija
13/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun mies tajuaa kohta että oot ihastunut tähän mieheen jos siitä tyypistä ja sen jutuista kovin miehelles puhelet.

Olen kyllä kade... mikään ei tuo enempää voimaa ja eloa arkeen kuin tollanen työpaikkaflirtti kivan miehen kanssa, olispa itelläkin sama tilanne...sais jotain piristystä tähän avioliittoon.. asutteko samalla paikkakunnalla?

Vierailija
14/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun mies tajuaa kohta että oot ihastunut tähän mieheen jos siitä tyypistä ja sen jutuista kovin miehelles puhelet.

Olen kyllä kade... mikään ei tuo enempää voimaa ja eloa arkeen kuin tollanen työpaikkaflirtti kivan miehen kanssa, olispa itelläkin sama tilanne...sais jotain piristystä tähän avioliittoon.. asutteko samalla paikkakunnalla?

Enkä kyllä halua miehenikään mieltä pahoittaa, siksi yritän kertoa vain sillä tasolla juttuja mitä muistakin kollegoista kerron. Eiköhän tämäkin ohi mene ajan kanssa...

Ei asuta samalla paikkakunnalla, mutta nyt töitä ollaan tehty vain etänä. Sitä en tiedä, palataanko "koronan jälkeen" kaikki toimistolle.

AP

Vierailija
15/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen mistä sulle maksetaan.

Vierailija
16/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos sen suu haisee livenä

Vierailija
17/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti jos sen suu haisee livenä

Hyvä vinkki! :D

AP

Vierailija
18/18 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vielä panemiseksi menee.

Päinvastoin paneminen tappaa tuollaisen jutun.