Kenenkään muun äiti uhkaillut poliisilla jos ei muuta pois kotoa? Tapahtui mulle 90-luvulla et äitini halusi et muutan pois
kotoa ja uhkasi silloisen poliisilaitoksen pihalla et jos en poistu autosta, hän tekee rikosilmoituksen minusta. Nyt kun äiti on vanha 75-vuotias ja pelkää tulevansa leskeksi niin en aio auttaa.
Kommentit (15)
ap on mahtanut olla hirveä nuori. ihan olet saanut todennäköisesti ansiosi mukaan ja nyt kosktat kun sinua kohdeltiin sen mukaan mikä oli oikeudenmukaista ja parasta koko perheelle
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
En oo hankala koskaan ollutkaan mutta antaa äidin vietellä vanhuuspäiviään yksin jos tosiaan kuolee vasta isäni jälkeen. Mulla täysin erilaiset välit aikuisiin lapsiini. En siis matki äitiäni. t.ap
En kyllä auttaisi minäkään, saisi olla ihan yksikseen jos tollaista olisi tehnyt.
taas tämä kostofantasia
mut kai se voimaannuttaa ajatella että ähäskutti siitäs saat
mut luultavasti muori haluaa olla vaan rauhassa
Kummallista kippurointia. Tuollaisen jälkeen en olisi ollut missään tekemisissä äitini kanssa, joten en tietäisi hänen peloistaan mitään.
Mulla oli ihana äiti, joka halusi mulle vain hyvää, samoin minä hänelle. Olen jatkanut samaan tyyliin omien lasteni kanssa.
Jos et oikeasti ole aiheuttanut mitään häiriötä kotonasi, niin on kyllä ollut ihmeellisen kylmä temppu äidiltäsi. Olisi kai sinut saanut kotoasi ystävällisemminkin lähtemään. Itse en olisi äitiini ottanut enää mitään yhteyttä tuollaisen uhkauksen jälkeen. Onhan tuo aivan sairasta ja loukkaavaa kohtelua äidiltä. Älä tunne syyllisyyttä ettet välitä äitisi elämästä.
Hyi mikä äiti.
Minkä ikäinen olit kun käski sinun muuttaa pois? Oliko sinulla työtä, rahaa tms?
En IKINÄ tekisi lapselleni noin.
Mistä syystä hän halusi sinun muuttavan pois?
Mistä asiasta hän olisi tehnyt rikosilmoituksen?
Naisilla voi olla ihan biologiaan ohjelmoituna että häädetään aikuiset lapset kotoaan maailmalle. Ehkä hän pelkäsi että susta tulee takakammarin asukki ja näki parempana vaihtoehtona jopa ilkeyden kuin tuon kohtalon.
Minkä ikäinen olit silloin?
Paikkasi lapsuuden perheessä? Keskimmäisenä lapsena, vanhin tyttö, olen roolitettu kaiken pahan alkujuureksi, vaikka olen aina ollut hiljainen hissukka.
Leskistä puheenollen, aika usein käy niin kun toinen kuolee, pian menee toinenkin.
Mulla oli tuollaista, kuin sulla ap. Jouduin jo 16v lähtemään pois, meni bänks avomiehen kanssa, tulin pakolla kuukaudeksi lapsuudenkotiini,kun en heti omaa vuokra-asuntoa saanut. Kun täytin 18v oli samana päivänä pakko lähteä vaikka olin vähän kipeä. Muistan kun itkin yksin vuokrayksiöni lattialla ja mietin, että tästä kodista mua ei vanhemmat eikä kukaan voi häätää. Ei ollut vielä huonekaluja, siksi istuin lattialla. T. Ammattivalittaja
Ei, me saatiin kaikki asua kotona niin kauan kuin siltä tuntui. Itseasiassa äiti haluais, että muuttaisin takaisin kotikuntaan, vaikka asun täs rajan takana.
Eli olet hankala edelleen.