Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Cameleo coloring shampoosta?

Vierailija
28.04.2021 |

Pieni pussi, joka maksoi vähän alle 2 euroa. Onko kellään kokemusta näistä väreistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
2/22 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kokemuksia näistä ja tässä olikin valmis avaus.

Nostan siis ketjua.

Minulla raidoitetut hiukset. Sellaiset keskivaaleat, ei mikään superblondi.

Haluaisin vähän tuhkaisemman sävyn yhdeksi illaksi enkä sen takia ala itse värjäämään. Kampaaja varattu parin viikon päähän niin siksikään ei mitään radikaalia tarvitse.

Mietin sitä vaaleinta sävyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisko linjoilla nyt olemaan joku tätä kokeillut? :)

Mulla pussillinen sävyä 10.1 Silver Blonde, etsin kuumeisesti kokemuksia ennen sen päähän lätkäisyä. :D Toivon värin taittavan keltaisuutta vaalennetuista hiuksistani.

Kiitos, peace out <3

Vierailija
4/22 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös kokemukset tuosta väristä.

Vierailija
5/22 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kans!!

Vierailija
6/22 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu...

Vierailija
7/22 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kokemus, käytin silver shampoota, ei vaahdonnut eikä näkyny missään!

Vierailija
8/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, etsin kokemuksia ja löysin tänne. Olen käyttänyt merkin violettiin taittavaa sampoota mutta ei tehnyt mitään. Päätin kokeilla mustanruskeaa tuomaan syvyyttä tyveen. Harjasin värin hetkeksi koko hiuksiin ja se taittoi keltaisia sävyjä todella tehokkaasti. Parempi kuin parturissa laitettu taittoväri! Minulla on vaalennettua raitaa ja varmasti pidemmällä ajalla tekisi ruskeammaksi mutta lyhyellä vaikutusajalla taittoi upeasti keltaisia sävyjä pois. Sävy kului pikkuhiljaa pois ja nyt laitoin uudestaan samasta pussista eli riittoisaa tavaraa. Rohkaisen testaamaan miten käyttäytyy omassa hiuksessa.👍

Vierailija
9/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tosi hyvä. Ruskeat hiukset ja syventänyt väriä. Ei vahingoita hinta/laatu kohtaa. Sotkee paljon, mutta helppo huuhdella kylppäri värjäyksen jälkeen.

Vierailija
10/22 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu tuote! Useempaa punaista sävyä testailtu ja joka kerta kirkas lopputulos ~45 min pitämällä. Pysyy muutaman viikon ja haalenee luonnollisesti takaisin normiväriin. Ei jätä oranssihtavaa/punaseen taittavaa lämmintä sävyä kun antaa rauhassa haalentua. Haalenemisvaihe kesti ehkä muutaman viikon. Pitkiin ja paksuihin hiuksiin riittää hyvin 2pussia, melkein 1,5kin kävisi. Oikein hyvä hinta-laatusuhteeltaan verrattuna muihin punaisiin suoraväreihin esim!

Vierailija
11/22 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aivan liian tumma ei sopinut mulle en enää osta, siirryin kasviväreihin nyt on hyvä ja hiukset voi paremmin.

Vierailija
12/22 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tämän Cameleo värishampoon ja käytin niin että kostutin hyvin vähän (nihkeästi) hiukseni ja levitin shampoota 2 pussia(koht.pitkät ja vhvat  hiukset) Pakkasin hiukseni pyyheen sisälle(pyyhe jossa lenkki ja nappi) annoin vaikuttaa ihan tunnin. Olin jopa saunassa se päässä. Pestyäni pois totesin että OLI TOSI MAHTAVA VÄRI ja ko.väri kesti ihan 4 - 5 pesua. HELPPO eikä kirvellyt niinku kestoväri. Laitan toistenkin 

Vierailija
13/22 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin mustanruskeaa sävyä osittain harmaisiin hiuksiin. Levitin kuiviin hiuksiin ja pidin 45 min. Väri tarttui hyvin. Kivaa vaihtelua.

Vierailija
14/22 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyshampoo Rose Blonde, hinta EUR 1,71 Prismasta.  Pesin ensin hiukset, huuhtelin, pyyhekuivasin ja laiton pussillisen hiuksiini. Vaikutus aika n 30 min.  Pyyhe hiusten päälle ja saunaan loikoilemaan. Huuhtelin hiukset hyvin . Ennestään vaaleita raitoja, joihin halusin lisää vivahdetta. Lopputulos: vain aavistus sävyä !  Mutta : otan uusiksi ja annan vaikuttaa 45 - 60 min .

Nimim. Mitä nainen ei kärsisi kauneutensa takia 😁

Vierailija
15/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut useasti sitä oranssia väriä ja on toiminut loistavasti. Ei aiheuta allergista reaktiota ja pysyy pari viikkoa päässä. Saa laittaa kaksi pussia pitkiin ja paksuihin hiuksiin jos haluaa tasaisen lopputuloksen. Suosittelen! 

Vierailija
16/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin sitä Copper sävyä ruskeisiin hiuksiin ja tuli oikein kiva lopputulos, sellainen sopiva häivähdys kuparia riippuen valaistuksesta. Tuo väri ei itsessään juuri pese tai vaahtoa, joten kannattaa ensin pestä hiukset ihan tavallisella shampoolla ja sitten käyttää perään tuota väriä. 

Vierailija
17/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus testaillut näitä. Ne on siis suoravärejä ilman hapetetta, lähtee hiuksista pesussa ja tarttuu paremmin käsiteltyyn kuin värjäämättömään/vaalentamattomaan hiukseen.

Tummanruskea oli tosi tumma. Muut sävyt ihan kivoja. Silveriä ja rose blondea voi käyttää taittamaan vaaleista hiuksista keltaista pois. Jos haluaa voimakkaamman lopputuloksen, kannattaa levittää kuiviin hiuksiin ja antaa vaikuttaa pidempään. Ihan hyvä tuote omasta mielestäni ja lopputulos melko tasainen. Ei ärsyttänyt päänahkaa, ja tuskin voi aiheuttaa allergiaa kun ei ole mitään tujuja kemikaaleja, tai hapetetta näissä. Jos ei tykkää väristä, niin sen saa syväpuhdistavalla shampoolla hyvin pois hiuksista. 

Vierailija
18/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö käyttää hanskoja? Pullossa lukee että tekokynnet voi värjäytyä mut entä kädet ilman hanskoja?

Vierailija
19/22 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet kyllä itsellä ainakin värjääntynyt ruskeista sävyistä, mutta jos pesee kädet heti värin laiton jälkeen nii ei juurikaan jää jälkiä. Tykkään silti varmuuden vuoksi pitää hanskoja.

Vierailija
20/22 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sävyä brown, omat hiukset värjätty kampaajalla 4kk sitten suklaanruskeeks ja tyvikasvu oma harmahtavanruskeet. Levitin tuotteen, ei vaahdonnut yhtään, annoin olla 10min ja näytti niin keltaselle päänahassa et pesin pois. Lopputulos muuten ok, mutta tietyssä valossa tyvi taittaa VIHREESEEN! En tiedä miks mun oma väri reagoi tuohon niin.

Miinusta: Sotkee paljon ja värjää ihon herkästi, ei taida sopia kaikille hiustyypeille tai sitten mulla oli "maanantaikappale"

Plussaa: Kirkasti hiustenväriä lyhyelläkin vaikutusajalla, meikinpoistoaineella sai putsattua ihosta kun jaksoi hinkata :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän