Olen vankina makkarissa kun huoltomies asentaa kiuasta. :D
Kiusallista. Onneksi on akkua puhelimessa. Vaatteet olohuoneessa, en voi poistua täältä ennen kuin se lähtee.
Kommentit (31)
Peitto päälle ja vaatteet hakemaan
Vierailija kirjoitti:
Pidä oma kiuas lämpimänä, siitä se asentaja tykkää.
On se lämmin mutta ei asentaja siitä tule hyötymään.
Jos ymmärsin oikein.
Ap
No sullahan on kai peitto. Kietoudu siihen. Ja meet moikkaamaan.
Raporttia kiitos. näkyykö persvako?
No mutta tuossahan on kaikki klassikkokohtauksen ainekset! Pääsette asentamaan!
Vierailija kirjoitti:
Peitto päälle ja vaatteet hakemaan
Mietin tuota vaihtoehtoa mutta tein valinnan jäädä kuin peuranvasa aloilleni. :D
Ajattelin myös että livahdan nappaamaan vaatteet kun mies on saunassa mutta tajusin riskin olevan huonon komediaelokuvan luokkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Raporttia kiitos. näkyykö persvako?
En nähnyt ukkelia makkarista käsin.
Eniten hävettää jos se oli sama häiskä joka viime viikolla tuli korjaamaan hanaa. Aina vaan nukun täällä ja piilottelen varjoissa. :D
Ap
Eikö makuuhuoneissa ole yleensä vaatekaapit/vaatehuone?
Vierailija kirjoitti:
On, mutta suurin osa mun vaatteista on olkkarissa kuivumassa tällä hetkellä. Kai tuolta jotkut pyjamahousut olisi saanut kaivettua..
Ap
Minä keitän perunoita ja huomasin, että suolakin lopussa. Meillä on molemmilla kinkkinen tilanne.
Kyllä sun nyt kannattaisi järjestää miehelle jotain, mistä kertoa kavereilleen.
Meillä joskus yksiössä tuli joku huoltomies korjaamaan ikkunaa, kun nukuin siellä. Heräsin siihen, että joku vieras mies oli huoneessa. Muistin samantien, miksi hän on siellä, mutta tilanne tuntui niin kiusalliselta, että teeskentelin nukkuvaa, kunnes hän lähti. :D
Vihjaa nyt vähän kuuluvammin sille asentajalle että ymmärtää "eksyä" sinne makkariin. Jorma tanassa sitten kompastuu sun persialaiseen mattoon ja lennähtää sänkyllä (vanhingossa tietenkin) suoraan sinun päällesi. Lopun voitkin sitten itse kehitellä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Minä keitän perunoita ja huomasin, että suolakin lopussa. Meillä on molemmilla kinkkinen tilanne.
Tsemppiä ja etävoimaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Enkä mene. Just otin lainaa että voin tehdä vihdoin gradun loppuun.
Ap
Mikset pue päälle ennen kuin huoltomies tulee? Yleensä kun nämä käynnit sovitaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se lämmin mutta ei asentaja siitä tule hyötymään.
Jos ymmärsin oikein.
Ap
Miksi ei tule hyötymään? Hyötyisitte kumpainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta suurin osa mun vaatteista on olkkarissa kuivumassa tällä hetkellä. Kai tuolta jotkut pyjamahousut olisi saanut kaivettua..
Ap
Eli kehittelit typerän juttusi ihan tyhjästä.