Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla narsisti "imuroi" sinut takaisin elämäänsä?

Vierailija
28.04.2021 |

Yrittääkö syyllistää? Lähettääkö tyyppejä tunnustelemaan joko suoraan tai matkan päästä? Laittaako epämääräisiä viestejä, joista kuitenkin tunnistaa?

Sipiseekö tosijuttuja sinusta? Meneekö kotisi ohi puolivahingossa?

Toistaako tutut, vanhat maneerinsa?

Mikä on se sohaisu joka saa sinut antamaan oman valtasi pois?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Narisisti ei saa minusta otetta, koska käytän häneen narsistisia vastaotteita:

Vierailija
2/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitenkään mahdollista, että tulisit meille takaisin töihin?

Vierailija
4/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla maailman parasta pesää.

Vierailija
5/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imuroi kun estää yhteydenoton. Jos ei estä niin on itse vielä kiinni siinä eikä siinä ole mitään leveilemisen arvoista.

Mikä tässä on se asia mitä ap ei tajua.

Vierailija
6/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin on-off-mies ainakin osaa vakuutella, että hänellä on päässään vikaa ja aikoo hakea keskusteluapua ihan just kohta.  Koskaan ei se terapia vaan ole käytännössä toteutunut. Lähtee ovet paukkuen kun ei perhe-elämä enää kiinnosta ja samalla tavalla kävelee sisään kun rahanpuute ja alakulo iskee. Ei hän tarvitse sen ihmeellisempiä keinoja, läheisriippuvainen pitää aina oven avoimena. Ehkä kuultaa läpi, että hieman ärsyttää meitä ympärillä olevia tämä vuosia kestänyt draamailu.

Vierailija
7/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkamalla kuin mitään välirikkoa ei olisi koskaan ollutkaan. En enää mene siihen lankaan, kun lopultakin tiedän olleeni tekemisissä oikean narsistinaisen kanssa.

Itse asiassa epäilen tuntemani naisen olevan jopa psykopaatti, koska hän on niin väkivaltainen. Sai mm. porttikiellon psykiatriselle poliklinikalle, koska hyökkäsi toisen potilaan kimppuun ollessaan siellä itse vapaaehtoisesti "lepäilemässä". Väitti potilaan rikkoneen silmälasinsa (vääntää ne itse aina kahtia kun kiukuttelee) ja kerskui kuinka oli antanut tälle turpaan. Potilaalle joka tarvitsee akuuttia hoitoa hätäänsä. No haukkui se myös kuinka siellä eräs itsemurhaa yrittänyt mies ei koskaan hymyillyt takaisin. Itsehän narsisti uhkailee itsemurhalla harva se viikko, jos joku ei tee kuten hän haluaa, esim. anna rahaa.

Vierailija
8/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se imuroi kun estää yhteydenoton. Jos ei estä niin on itse vielä kiinni siinä eikä siinä ole mitään leveilemisen arvoista.

Luitko aloituksen ajatuksella?

Rajattomaan ihmiseen estot?

Vierailija
9/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Narisisti ei saa minusta otetta, koska käytän häneen narsistisia vastaotteita:

Sitten olet mukana ja otteessa... Siinähän painitte👍

Vierailija
10/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet mukana ja otteessa... Siinähän painitte👍

Ei me painita. Kukaan ei ota yhteyttä koska jaettu pelko. Noihin tehoaa oikeasti vain silmä silmästä - mentaliteetti. Pahuuden ydintä.

Vierailija
11/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai aina pikkaisen ovea raolleen syyllistämällä kaikkinaisella surkeudellaan.  Kuka voisi kääntää tylysti selkänsä kun toinen itkee elämänsä olevan arvotonta tultuaan  (taas) rakkaimpansa hylkäämäksi? Voin kertoa, että kyllä voi kun kuvio toistuu riittävän monta kertaa ja jokaisesta pienestä myönnytyksestä seuraa liuta uusia vaatimuksia. Yhtään ei voi tulla vastaan, ei piiruakaan, tai löytää itsensä aina uudestaan rimpuilemasta samasta vankilasta.

Vierailija
12/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rajattomaan ihmiseen toimii radiohiljaisuus. Eroon haluava vaihtaa numeronsa uuteen salaiseen ja muuttaa kaikki tietonsa ei-julkisiksi jo ennen kuin muuttaa uuteen asuntoon.

Ei se n saa yhteyttä JOS uhri sen ihan oikeasti haluaa estää ja näkee vaivaa sen eteen.

Ja mistäkö tiedän? Kokemuksesta.

Vierailija
13/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

roinajonna kirjoitti:

Sai aina pikkaisen ovea raolleen syyllistämällä kaikkinaisella surkeudellaan.  Kuka voisi kääntää tylysti selkänsä kun toinen itkee elämänsä olevan arvotonta tultuaan  (taas) rakkaimpansa hylkäämäksi? Voin kertoa, että kyllä voi kun kuvio toistuu riittävän monta kertaa ja jokaisesta pienestä myönnytyksestä seuraa liuta uusia vaatimuksia. Yhtään ei voi tulla vastaan, ei piiruakaan, tai löytää itsensä aina uudestaan rimpuilemasta samasta vankilasta.

Tarpeeksi saanut kääntää selkänsä. Avain on se yhteydenpitovälineen numeron vaihto ja uuden ilmoittamatta jättäminen.

Jos ei toimi noin ei ole kuppi vielä täynnä.

Vierailija
14/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rajattomaan ihmiseen toimii radiohiljaisuus. Eroon haluava vaihtaa numeronsa uuteen salaiseen ja muuttaa kaikki tietonsa ei-julkisiksi jo ennen kuin muuttaa uuteen asuntoon.

Ei se n saa yhteyttä JOS uhri sen ihan oikeasti haluaa estää ja näkee vaivaa sen eteen.

Ja mistäkö tiedän? Kokemuksesta.

Ei toimi, vaan niin kova narsistinen vastus että pysyy kaukana.

Vierailija
15/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roinajonna kirjoitti:

Tarpeeksi saanut kääntää selkänsä. Avain on se yhteydenpitovälineen numeron vaihto ja uuden ilmoittamatta jättäminen.

Jos ei toimi noin ei ole kuppi vielä täynnä.

Työsähköpostia ja numeroa ei oikein saa vaihdetuksi, numeron voi toki blokata, mutta ovelampi estää ensin itse, jottei toinen saa estoa päälle ja sitten halutessaan jatkaa yksipuolista vuodatustaan vapauttaen aina siksi hetkeksi estosta. Netistä saa softaa, jolla watsap paikallaoloja voit seurailla estoista huolimatta, Salasanat pitäisi älytä myös vaihtaa kaikki. Tänä päivänä kun on tämä IoT niin pitää ymmärtää huomioida esim yhteiseen kotiin jäävä telkkari. Sieltäpä kätevästi voi seurailla toisen tekemisiä kirjautumalla TV:n oletuksena asennetun Google-tiliin. Narsistilla on niin loputon kontrollinhalu, että tavis ei pystyisi edes keksimään kaikkia keinoja miten tämä voi vainota. Näitä oivaltaa vasta jälkikäteen yksi kerrallaan, valitettavasti.

Vierailija
16/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas jossain naisten palstalla tai lehdessä ollut joku narsistin tunnistamisen opas ?

Jos ostaa Vuittonin ei ole narsisti.

Vierailija
17/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeellä yritti mutta ei onnistunut. Kirjeessä oli muka viatonta ihmettelyä, syyllistämistä, oman osuuden kieltämistä ja riidan kylvämistä. HUH!

Vierailija
18/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tällaisia typeriä avauksia vauva-palstalle.

Vierailija
19/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko taas jossain naisten palstalla tai lehdessä ollut joku narsistin tunnistamisen opas ?

Jos ostaa Vuittonin ei ole narsisti.

Kyllä Vuittonin ostajakin voi olla narsisti :D

Mut joo, jatkossa tulen tunnistamaan narsistin siitä, ettei hänen ympärillään ole ja koskaan ole ollutkaan mitään muuta kuin juoppoja, hulluja ja narsisteja. Itsessä ei ole koskaan mitään vikaa. Siis oikeasti: EI KOSKAAN, YHTÄÄN, MITÄÄN, VIKAA. 

Ripustaudutaan yhteen tai kahteen ihmiseen, jotka nostetaan jalustalle toisten yläpuolelle (silloin kun he tuovat hyötyä ja mielihyvää). Nämä ihmiset lähtevät kyllä nopeasti vaihtoon kun sen kerran ei syyllistäminen ja myötätuntoon vetoaminen autakaan ja pistävät narsistille rajat. Narsisti kokee silloin paljastuneensa ja pelin olevan menetetty. Pian löytyy kuitenkin taas uusi hyväuskoinen, joka menee narsistin, aluksi niin hurmaavan imartelijan, lankaan.

Narsistin hovi löytyy nykyisin näköjään somesta. Jatkossa panen merkille ihmisen kenellä on liuta ventovieraita seuraajia julkisessa somessa ihailemassa hänen omakehulta haisevia päivityksiään :'D

Vierailija
20/51 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että olen tutustunut narsistiin. Eli tausta on tämä olen aiemmin joutunut seksusalirikoksen uhriksi josta en omille sukulaisille halunnut kertoa kylläkin kaverille mutta koen ettei minua siksi uskottu.

No toivuin siitä hyvin mutta jäi huono itsetunto kun asiaa ei uskottu.

Tutustuin mieheen ja kaikki olikin outoa mies ei kyennyt harrastamaan seksiä ja katteli. Olin kuitenkin sen tukena henk koht surussa. Mies myös salasi pysyvän sukupuolitaudin jonka sain selville kuukausi myöhemmin kun kysyin miksi ei edes halua suudella.

Mies on kokoajan kehunut minua super kauniiksi jne ja sanonut että kaikki tulee kuntoon, tätä on jatkunut 1.5 vuotta. Syyksi miksi ei ole seksiä sanonut mm että olisi edes yksi päivä etten valita siitä.

Omille sukulaisilleen mies on kuitenkin esitellyt mut vaikka mua fyysisesti kattelee. On tuntunut kivalta että joku välittää vaikka on ollut kokoajan paha mieli.

Syyttää minua kaikesta esim minä olen syy miksi ei ole seksiä. Alkuun mies ei päästänyt omaan asuntoonsa 2 kuukauteen eikä kertonut selitystä muuta kuin sotku.