Milloin papa-seulonnan kutsut tulevat?
40v synttärit lähestyy, mutta kutsua ei ole kuulunut.
Kommentit (13)
Minulla ei tullut ollenkaan, kun olin 45 vuotias. Kutsut lähetetään typerästi postissa ja meidän posteja meni hyvin usein silloin ties minne, perille se ei ainakaan tullut. Soitin sinne vuoden lopulla ja asia meinasi mennä hankalaksi, kun seulontapisteitä ei ollut oikein missään.
Viime vuonna täälläpäin ainakin tuli loppuvuodesta. OmaPostiin tuli kutsu Yhtyneet Medix -laboratoriot. Kun menin, joukko naisia istui odottamassa ja otettiin ihan sarjatyönä.
Eepeellä tuli jtn pari viikkoa sitten kutsu.
Kesällä tuli ainakin minun kotikunnassani. Ne lähettää massapostituksena kaikille kutsun samalla kertaa koko kunnan kohderyhmille eli syntymäkuukausi ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tuli ainakin minun kotikunnassani. Ne lähettää massapostituksena kaikille kutsun samalla kertaa koko kunnan kohderyhmille eli syntymäkuukausi ei vaikuta.
Sama juttu, kutsu tuli kesällä vaikka täytin 30 vasta syksyllä.
Mulle tuli kutsu jo ihan alkuvuodesta ja kävinkin siellä jo. Täytän 40 vasta joulukuussa.
Täytin heinäkuussa 25, ja kutsu tuli muistaakseni kesäkuussa.
Jyväskylässä kutsu tuli viikko ennen synttäriä.
Tuli helmikuussa, täytin 30 maaliskuussa
Tuli myös tällä viikolla jo uusintakutsu kun en ollut vielä ehtinyt varata aikaa
Vierailija kirjoitti:
Evvk. En mene kuitenkaan.
Sama. 40 tänä vuonna eikä vois vähempää kiinnostaa.
Samaa odottelen. Viimeksi tuli kutsu maaliskuussa ja olen syntynyt huhtikuussa. Ehkä koronatestaus hidastaa.
Mä täytin alkuvuodesta 40v ja ei ole tullut kutsua.