Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin vahingossa kolmen-neljän välillä ja kilpirauhaskoe olisi kymmeneltä

Vierailija
28.04.2021 |

Ei varmaan kannata mennä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä aikaa. Jatkossa kannattaa ottaa aikaisempi aika, kun kerran olet muutenkin aamuvirkku. Paras seuranta saadaan kun koe otetaan aina samaan aikaan heräämisestä. TSH laskee aamun aikana ja kello kymmenen on turhan myöhään vaikka labran ohjeissa se olisikin ok. Ole tarkkana tässä asiassa, hyvä hoitotasapaino voi olla ihan näinkin pienestä asiasta kiinni.

Vierailija
2/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa joku :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrä aikaa. Jatkossa kannattaa ottaa aikaisempi aika, kun kerran olet muutenkin aamuvirkku. Paras seuranta saadaan kun koe otetaan aina samaan aikaan heräämisestä. TSH laskee aamun aikana ja kello kymmenen on turhan myöhään vaikka labran ohjeissa se olisikin ok. Ole tarkkana tässä asiassa, hyvä hoitotasapaino voi olla ihan näinkin pienestä asiasta kiinni.

Otin noin myöhäsen ajan, kun kaikki aikaiset ovat aina varattuna. Mutta joo perun sen tänään. Ap

Vierailija
4/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä pääseekö labraan jonottamalla aamulla? Tietääkö joku miten noissa yleensä on? Se voisi olla mulle helpoin, kun unirytmi heittelee niin vois mennä vaan jonottamaan sopivana aamuna kun on herännyt vaikka seittemältä. Ap

Vierailija
5/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin.

Vierailija
6/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosin tiedä pääseekö labraan jonottamalla aamulla? Tietääkö joku miten noissa yleensä on? Se voisi olla mulle helpoin, kun unirytmi heittelee niin vois mennä vaan jonottamaan sopivana aamuna kun on herännyt vaikka seittemältä. Ap

Tyksissä ainakin jononumerollakin. Googlaa labrasi, tieto pitäisi löytyä. Itse kävin jononumerolla ekat neljä vuotta, mutta kun sattui pari sydänfilmiä edelle ja sain odottaa kolme varttia, aloin varata aikoja. Meillä myös saa mennä muidenkin kuntien labroihin, jorka on tyksin alaisuudessa, näin tein muutaman kerran kun oman labran ajat oli jo mennyt.

Vierailija
7/7 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin.

Kerkesin jo syödä greipin :] Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan