Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni on nyt yhtäkkiä innostunut astrologiasta, horoskoopeista, kristalleista ja tarot-korteista ym?

Vierailija
27.04.2021 |

Noituudesta, wiccasta jne? Olen huomannut mm. TikTokissa tämän ilmiön ja amerikkalaisissa julkkiksissa. Onko nyt joku tällainen buumi?

Erityisesti tuntuu olevan suosittu teinityttöjen ja parikymppisten naisten keskuudessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä toi on

Vierailija
2/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut kiinnostunut astrologiasta ja horoskoopeista. Vuosikymmeniä, joten ei uutta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ateismi olekaan enää coolia ja the only way?

Vierailija
4/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi horoskooppi, Tarot höppänä ilmoittautuu 👍😀

Vierailija
5/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Tosin nämä samat lampaat menevät sitten minkä tahansa muunkin trendikkään mukana.

Vierailija
6/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kaikki uskonnot ja tykkään lukea myös astrologiasta. Olen muslimi.

Vierailija
7/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseen on rakennettu sisäinen Jumalan kaipuu, mutta koska Suomen evankelisluterilainen kirkko on

tullut umpihulluksi ja täten kyvytön vastaamaan tähän haasteeseen tätä kaipuuta haetaan muualta.

Tämä on ymmärrettävää, evankelisluterilaisen kirkon kuolinkouristukset ovat alkaneet.

Itsetuhomekanismi on käynnistetty.

Vierailija
8/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan sen kevyesti. Huvina, kannustimena, selkiyttäjänä.

Kohta 40 vuotta harrastellu.

Yhtäkkiä🤔

Vierailija
9/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole järkeviä. Ihmiset uskovat ihan mitä tahansa roskaa. Asia ei ole mitenkään uusi.

Vierailija
10/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tällainen hengellinen kirjakauppa oli lauantaina ihan täynnä teinityttöjä räpeltämässä Tarot-kortteja ja kiviä.

Vierailija
11/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikehät, jatulintarhat, monoliitit, labyrintit ym. ovat paljon kiinnostavampia!

Vierailija
12/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiseen on rakennettu sisäinen Jumalan kaipuu, mutta koska Suomen evankelisluterilainen kirkko on

tullut umpihulluksi ja täten kyvytön vastaamaan tähän haasteeseen tätä kaipuuta haetaan muualta.

Tämä on ymmärrettävää, evankelisluterilaisen kirkon kuolinkouristukset ovat alkaneet.

Itsetuhomekanismi on käynnistetty.

Laumaeläimenä ihminen on kehittynyt hakemaan elämään turvaa ja merkitystä johtajasimpanssilta. Jumala on tämän johtajasimpanssin kuva jonka ihminen on luonut mielikuvituksessa.

Vierailija
13/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ympäri maailman alkavat havahtua abrahamilaisuuden pahuuteen, sieluttomuuteen ja alistavuuteen ja rupeavat hiljalleen palaamaan todellisille pakanajuurilleen. Me kaikki olemme pakanoita sielultamme. Long live the horned gods!

Vierailija
14/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainuttakaan joka ois lähiaikoina moiseen huuhaaseen haksahtanut. Taitaa olla tyhmemmän kansanosan touhuja tuo

Vierailija
15/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastellut astrologiaa noin 25 vuotta. Taroteista olen kiinnostunut vasta viimeisen parin vuoden aikana.

Vierailija
16/27 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat lohtua tuollaisista asioista. Uskonto siinä missä kristinuskokin.

Vierailija
17/27 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen, kun nykyään varsinkin nuoret naiset on hirveän tohkeissaan uskontovastaisuuden kanssa, ja pitävät Jeesusta yhtä satuhenkilönä kuin joulupukkia, niin sitten kumminkin uskotaan kaikenlaiseen aivan ihmeelliseen hömpötykseen.

Ollaan niin tärkeinä noitten tarottien ja ennustajien ja taivaankappaleitten kanssa ja uskotaan noituuksiin, yksisarvisiin ja meedioihin.  

Järkevinä itseään pitävät ihmiset?

Täälläkin höpistään silloin tällöin horoskoopeista.  Nytkin joku on vauvapalstalla valittamassa, kun ajoitti lapsensa syntymän skorpionin merkkiin.  Että mitenkä?

Vierailija
18/27 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on satanismin alalajeja. Tehkää parannus, kurjat kyykäärmeet!

Vierailija
19/27 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ehkä ihmisillä ollut tylsää kotona. Jos asia on mainstreamiksi mennyt ei ole enää niin noloa uskoa moiseen.

Vierailija
20/27 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset etsivät henkisyyttä. Luonnon elementit ovat henkisiä. Kaikki eivät silti ole noitia tai wiccoja. Tarot ja astrologia ei sovi kaikille, jotkut harrastavat sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi