Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tekee mua tää päätös!

Mitä teen?
27.04.2021 |

Eli ostettiin meijän kolme gerbiili sellaselta yhdeltä naiselta ei oo niitten kasvattaja nii siinä oli yks poika ja kaks tyttö myytiin heti se poika seuraavana päivänä ja sitte vähän ajan päästä phuf täällä on kahdeksan poikasta ja oon siis 12 v niin se on nyt mun päätös että lopetetaanko me ne vai pidetäänkö tässä on nyt sitte se että jos pitää niin joudun itte myymään kaikki ja hoitamaan ja en saa kuulemma mennä mihinkään sen kuuden viikon aikana ja jos lopetetaan nii se ois vaa mulle helpompi ja todennäköisesti yli puolet noista tulee syödyksi koska yks on jo kuollu ja yhtä ei enää haeta pesään ja en ees tiiä että kumpi noista on emo sekä ei meillä oo varaa pitää noita kaikkiin ku meillä on vaa yks terra ja sitte noita ois 10 niin myynkö vai lopetanko? Noitten ikää en tiiä ja noi on ihan sairaan pienii ja edelleen pinkkei nii mitä teen ku en välttis jaksa hoitaa noi montaa yhtä aikaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi opettelet kirjoittamaan. Ja sitten annat kaikki gerbiilit parempaan kotiin.

Vierailija
2/2 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi opettelet kirjoittamaan. Ja sitten annat kaikki gerbiilit parempaan kotiin.

Ei vaan toisinpäin. Elikot tarvitsevat paremman kodin heti, tuon tyypin oppiminen kirjoittamaan vie kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän