Ukko katsoo ohjelmia, jotka alkaa ärsyttää
Oon tässä jonkin aikaa pohtinut, kun ukko tykkää katsoa kaikkia mielestäni nykyajan suht hömpäksi mieltämiäni sarjoja.. Tyyliin viikingit, gladiaattorit, got, nyt riipus ja varjo, jne.
Mun mielestä nää on tavallaan samaa laatua kuin kioskin harlekiinit ja barbara cartlandit, sama kliseinen juonikuvio ja samat "yllättävät" jutut kerta toisensa jälkeen verhottuna nykyajan tekniikan suomiin kaapuihin. Itseä moinen aihepiiri kiinnosti alakouluikäisenä ja luinkin tuolloin paljon jännittäviä seikkailullisia rakkausromaaneja.
Mues tuijottaa tunteja ja taas tunteja näitä sarjoja, ja siinäpä sen seura sitten taas oli. Mikään muu ohjelmagenre ei kiinnosta. Nyt kun sarjoja tulee uusia koko ajan ja joka tuutista, niin tää menee älyttömyyksiin tää sen tvn vahtaaminen. Välillä toivon, et kattois ees joskus jotain asiaohjelmaa, sais aivotkin ruokaa. Nyt se kuorruttaa itseään vaan hömpällä.
Mä niin toivoisin, et se tekis välillä jotain muuta, mut ei. On niin kivaa katsoa taas yksi romanttinen väkivaltafantasia mässäily.. Jakso toisensa jälkeen. Noihin jää selkeästi koukkuun aika lailla. Pitäis vissiin itsellä vaan muuttua lohikäärmeeksi ja lentää pois.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi muuttaa. Ehkä olette kasvaneet erilleen. Itsellä menis hermot jos puoliso katsoisi ohjelmaa jossa Paavo Väyrynen muistelee Kekkosen aikaa.
Ohjelma kuin ohjelma menis, mutta määrät on vaan niin älyttömän isoja ja yksipuolinen aihepiiri.. Kausi kauden jälkeen eikä ne lopu koskaan; aina tulee uusi sama seikkailu samoilla kohtauksilla ja juonenkuvioilla.
On kyl suht tylsää tämmöinen.
Tirvase lärviin ja heitä telkkari ikkunasta ulos
Vierailija kirjoitti:
Tirvase lärviin ja heitä telkkari ikkunasta ulos
Mieli tekis, mutta mahtuneeko tuo iso hirviö ikkunastakaan. Mieheni on sarja-riippuvainen, mikään muu ei kiinnosta.
Toista ei voi muuttaa. Ehkä olette kasvaneet erilleen. Itsellä menis hermot jos puoliso katsoisi ohjelmaa jossa Paavo Väyrynen muistelee Kekkosen aikaa.