Olen aina äänestänyt Keskustaa, mutta jos he tässä tilanteessa hajottavat hallituksen, siirtyy minun ääneni pysyvästi muille puolueille.
Kommentit (47)
Olen kokoomusta äänestänyt ja en halua hallituksen hajoavan nyt kesken koronan.
Mikä keskustaa hiertää..
En jotenkin haluaisi, että hallitus hajoaa. Mutta jos on kyse vaan kannatuksesta kuntavaaleissa niin huh..
Vierailija kirjoitti:
Mikä keskustaa hiertää..
En jotenkin haluaisi, että hallitus hajoaa. Mutta jos on kyse vaan kannatuksesta kuntavaaleissa niin huh..
Ihan käsittämätöntä itsekkyyttä ja oman edun tavoittelua keskellä pandemiaa. Ja nyt tämä EU-päätösten kaataminen keskustan kuntavaalimenestyksen takia... Se on jo niin halveksittavaa, ettei sanat riitä.
Itsellä meni taas viimeiset arvostuksen rippeetkin keskustaa kohtaan kun menivät tähän hallitukseen, mutta nyt tulee kyllä hieman arvostusta takaisin jos lähtevät hallituksesta. Vaikka eipä sillä nyt hirveesti merkitystä taida olla, koska taitaa koko puolue kadota kohta kokonaan.
Marin nyt suhtautuu vihamielisesti kokoomukseen ja ehdoton ei.Siksi Urpilaisenkin piti aikoinaan lähteä yhteistyön takia?
Lähtemällä nyt Keskusta palauttaa minun silmissäni osan menettämästään uskottavuudesta. Ei kaikkea, mutta hyvä alku.
Demarina oletkin tottunut kusemaan toisia silmiin.